Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
2 uur geleden zei LangeRuud:

Toto zal snel stevig moeten gaan veranderen, anders worden ze na het opengaan van markt inderdaad van het toneel weggeblazen verwacht ik.

Wat moeten ze veranderen dan? Volgens mij loopt de TOTO beter dan ooit te voren. Die Koning TOTO campagne is een regelrechte hit en heeft veel nieuwe (jonge) sportbetters gebracht.

Ik heb overigens gemaild naar TOTO met die vraag, krijg binnen 2 dagen reactie.

Geplaatst

Als ze zo doorgaan als nu is het voor even en dan over een jaar is het exit de service als je nu al iets wilt is drama, ze krijgen het niet voor elkaar dat ik met mijn mail adres een nieuw account krijg.

We zullen het beleven 

Geplaatst

TOTO is beperkt met sommige wedmogelijkheden, waaronder Live en Asian handicap. Ik vrees dat ze snel het onderspit delven, tenzij ze juist iets uitspelen wat hun wel kennen; kaarten weggeven voor de KNVB Beker en shirtjes van diverse clubs. 

Geplaatst (bewerkt)

Live moeten ze inderdaad iets mee gaan doen.

ze zijn op de goeie weg, paar jaar geleden kon je alleen een eentje hier en een tweetje daar spelen.

tegenwoordig meer mogelijkheden en ook de quoteringen zijn omhoog gegaan.

bewerkt door rhellevo
Geplaatst

Ik denk dat TOTO nog wel overlevingskansen heeft omdat het een Nederlands product betreft. Vooral voor de meer kleine/onervaren gokker is dit meer van belang.

De Nederlandse Loterij is ook niet enkel afhankelijk van dit product waardoor ze ook niet snel zullen stoppen m.i. (zie ook het Miljoenenspel).

Geplaatst (bewerkt)

Nu we het toch over de marketingactiviteiten hebben van TOTO. Weten jullie nog het item van Arjen Lubach? Daar ging het erover dan rapper Donnie vrij jong publiek aantrekt. Nu heeft TOTO een nieuwe Koning en dat is jawel Andy van der Meijde.

Tuurlijk hij is een bekende voetballer van de iets oudere generaties. Toch is hij nu voornamelijk bekend door zijn YouTube kanaal waar hij met BN'ers in de auto stapt om een leuk gesprek hebben. Die BN'ers zijn vooral bekenden van het jongere publiek zeg ongeveer < 23 jaar.

Begaat TOTO weer dezelfde fout?

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk.

bewerkt door Budgetvrouw
Tapatalk app deed raar.
Geplaatst

Bij Andy stappen vooral voetballers in de auto. Momenteel meer Vloggers omdat clubs spelers verbieden vanwege corona. De doelgroep zijn echt wel voetbal supporters die voor het overgrote deel 18+ zijn. Net zoals publiek in stadions. We moeten ook niet doorslaan in het 'deugen'.

• 2 maanden later...
Geplaatst
Op 19-8-2020 om 15:43 zei DennMann:

Wat moeten ze veranderen dan? Volgens mij loopt de Toto beter dan ooit te voren. Die Koning Toto campagne is een regelrechte hit en heeft veel nieuwe (jonge) sportbetters gebracht.

Ik heb overigens gemaild naar Toto met die vraag, krijg binnen 2 dagen reactie.

Odds verhogen....

"en vooral niet te veel belasting heffen" aldus @TheGreatOne! :D

• 2 weken later...
  • 6 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.