JackPot Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Ik had mijn account redelijk goed laten stijgen na enkele mooie wins op de online slots. Maar helaas aan al het goede komt een eind. En nog wel op de Playboy videoslot. Een redelijk mooie slot, maar een beroerde uitbetaling. Ik had nog ongeveer 550 euro toen ik begon. En heb gespeeld met bets van 1,50 euro. Ik heb er 4 filmpjes mee vol kunnen schieten en heb 3 keer de bonus gewonnen. Twee keer ongeveer 75 euro en een keer 50 euro. Ik ben door gegaan omdat ik nog altijd uit ga van een uitkering van ongeveer 96% op de online gokkasten, maar dit was voor mij helaas niet weggelegd. Deel 1 van blut door de Playboy: Deel 2 van kapot door de Playboy: Deel 3 van het avontuur met de Playboy: Deel 4 en het einde van de Playboy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted August 7, 2015 Report Share Posted August 7, 2015 Saw, het is altijd de vraag wanneer je dan moet stoppen. Maar dat is altijd makkelijk praten achteraf. Meestal denk je dan dat het tij wel een keer gaat keren. Maar dat is in de praktijk niet altijd. Hoop dat ik in Vegas ook wat mooie filmpjes kan maken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted August 7, 2015 Author Report Share Posted August 7, 2015 Dat zou zeker leuk zijn @lmgb024. vegas filmpjes doen het altijd goed hier op de community waar iedereen toch de droom heeft elke keer om weer een gokje te wagen in Las Vegas. Afgelopen maart hebben we daar ook enorm veel slots gespeeld, waarvan enkele filmpjes staan op ons youtube kanaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts