Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

RTP (uitkeringspercentage Duitsland)

Featured Replies

Hoi allemaal,

Regelmatig bezoek ik Merkur in Emmerich am Rhein (Duitsland). Ik vroeg me af of jullie weten wat het verplichte uitkeringspercentage in Duitsland is? Een werknemer vertelde mij 69%.... Als dat zo is, is het erg weinig.

Iemand die het weet?

2 uur geleden zei GVTIME:

Hoi allemaal,

Regelmatig bezoek ik Merkur in Emmerich am Rhein (Duitsland). Ik vroeg me af of jullie weten wat het verplichte uitkeringspercentage in Duitsland is? Een werknemer vertelde mij 69%.... Als dat zo is, is het erg weinig.

Iemand die het weet?

Ik weet dat het uur verlies rond de 16€ in de Duitse speelhalle. Veel lager dan de Nederlandse (dit zit iets onder de €40,00) Het uitbetaal percentage ligt dus hoger in Duitsland dan in de Nederlandse hallen die ligt rond de 85%.

De Duitse hallen zijn met een kaalslag bezig, kan niet meer uit, weinig kasten per casino (12), gaan op slot per uur, je mag er maar een spelen per keer, geen automatische inzetten meer (handmatig drukken) en uitbetalen duurt uren en erin gooien ook. Ze hebben leuke spellen maar mij zie je er bijna niet meer. Ze zijn ook zo vaak onvriendelijk, betalen voor je drankje en je mag niet eens met ze 2tweeen spelen aan een kast. Dan hebben we het in Nederland zo gek nog niet.

9 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik weet dat het uur verlies rond de 16€ in de Duitse speelhalle. Veel lager dan de Nederlandse (dit zit iets onder de €40,00) Het uitbetaal percentage ligt dus hoger in Duitsland dan in de Nederlandse hallen die ligt rond de 85%.

De Duitse hallen zijn met een kaalslag bezig, kan niet meer uit, weinig kasten per casino (12), gaan op slot per uur, je mag er maar een spelen per keer, geen automatische inzetten meer (handmatig drukken) en uitbetalen duurt uren en erin gooien ook. Ze hebben leuke spellen maar mij zie je er bijna niet meer. Ze zijn ook zo vaak onvriendelijk, betalen voor je drankje en je mag niet eens met ze 2tweeen spelen aan een kast. Dan hebben we het in Nederland zo gek nog niet.

Ja dat is inderdaad heel hinderlijk. Moet wel zeggen dat ze indd niet klantvriendelijk zijn.....

In Merkur Emmerich am Rhein staan er wel meer dan 12 automaten?

Het gemiddelde uurverlies voor een automaat is maximaal 40 euro. Het RTP is minimaal  60 %. Dit zijn twee verschillende begrippen en mag je niet met elkaar vergelijken. Elke automaat heeft een ander RTP. Casino`s schermen altijd ook met een RTP. Dit RTP is een gemiddelde van alle apparaten.  

48 minuten geleden zei GVTIME:

In Merkur Emmerich am Rhein staan er wel meer dan 12 automaten?

Nou die staan er niet maar lijkt wel zo, dit doen ze heel slim omdat ze een aantal bedrijven aan elkaar gekoppeld hebben maar het zijn wel aparte ruimte (en bedrijven) en staan in direct los van elkaar, valt je dat op daar? Aparte deuren en zo.

Ik weet wel dat er 2 ingangen zijn en soort van aparte ruimtes,  maar wel zonder deuren. Dus denk dat ze het zo slim spelen.

Er werken 2 lieve Duitse heren, maar die blonde vrouw is een arrogante trut! Ze vertikt het om Engels te spreken..... En maar vloeken als je Nederlands spreekt.

Er is een keer een Nederlandse opa uit dat casino gezet. Ik hoorde van een vaste klant uit Arnhem, dat hij heel boos was geworden op die vrouw en zei dat ze een mof was. Wellicht niet een slimme opmerking, maar ik snap hem wel. Ben zo in de neiging om een klachtenbrief te schrijven.

Maar uit mijn ervaring.... Ik vind de automaten in Nederland beter uitbetalen. 

Op 26-9-2020 om 01:02 zei TheGreatOne:

Ik weet dat het uur verlies rond de 16€ in de Duitse speelhalle. Veel lager dan de Nederlandse (dit zit iets onder de €40,00) Het uitbetaal percentage ligt dus hoger in Duitsland dan in de Nederlandse hallen die ligt rond de 85%.

De Duitse hallen zijn met een kaalslag bezig, kan niet meer uit, weinig kasten per casino (12), gaan op slot per uur, je mag er maar een spelen per keer, geen automatische inzetten meer (handmatig drukken) en uitbetalen duurt uren en erin gooien ook. Ze hebben leuke spellen maar mij zie je er bijna niet meer. Ze zijn ook zo vaak onvriendelijk, betalen voor je drankje en je mag niet eens met ze 2tweeen spelen aan een kast. Dan hebben we het in Nederland zo gek nog niet.

Speelautomaten in Duitsland hebben een aanzienlijk lagere TYP dat ik uit eigen ervaring vanuit de branche weet🙂

Edited by piet
Wijziging

Zojuist zei piet:

Speelautomaten in Duitsland hebben een aanzienlijk lagere TYP dat ik uit eigen ervaring vanuit de branche weet🙂

RTP ipv TYP☺

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.