Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste mensen,

ik speel geregeld een spelletje op neonvegas.com. Je kan hierbij gelijk storten via trustly en hoeft niet een heel uitgebreid account aan te maken. Nu heb ik één keer €500,- uit laten betalen via trustly en dit ging goed en snel. Nu heb ik echter nog meer gewonnen en heb ik 4 aparte withdrawals lopen. Deze zijn door het casino zelf gelijk geaccepteerd, maar ik zie ze nog niet op mijn bankrekening staan. Het vreemde is ook dat ik niet meer bij het casino kan inloggen via trustly. Ook kan ik niet meer storten via trustly. Ik krijg de foutmelding “login failed”. Ik heb met het casino overlegt en deze zeggen dat er niets vreemds aan de hand is. Dit klopt ook wel, want op een andere trustly website kan ik ook niks meer doen. Ik heb trustly een bericht gestuurd, maar dat duurt wel even voordat ze daar op reageren denk ik. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit herkennen of ook hebben meegemaakt? Het probleem lijkt of bij trustly te liggen of bij de rabobank die het eventueel blokkeert. 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
2 uur geleden zei Pesmeister:

Beste mensen,

ik speel geregeld een spelletje op neonvegas.com. Je kan hierbij gelijk storten via trustly en hoeft niet een heel uitgebreid account aan te maken. Nu heb ik één keer €500,- uit laten betalen via trustly en dit ging goed en snel. Nu heb ik echter nog meer gewonnen en heb ik 4 aparte withdrawals lopen. Deze zijn door het casino zelf gelijk geaccepteerd, maar ik zie ze nog niet op mijn bankrekening staan. Het vreemde is ook dat ik niet meer bij het casino kan inloggen via trustly. Ook kan ik niet meer storten via trustly. Ik krijg de foutmelding “login failed”. Ik heb met het casino overlegt en deze zeggen dat er niets vreemds aan de hand is. Dit klopt ook wel, want op een andere trustly website kan ik ook niks meer doen. Ik heb trustly een bericht gestuurd, maar dat duurt wel even voordat ze daar op reageren denk ik. Ik vroeg mij af of er mensen zijn die dit herkennen of ook hebben meegemaakt? Het probleem lijkt of bij trustly te liggen of bij de rabobank die het eventueel blokkeert. 

Dan heb je waarschijnlijk te veel transacties (instant deposit limit van trustly zelf) gedaan of nog onverwerkte transacties lopen. Zodra deze zijn verwerkt dan kun je weer met trustly werken. In het weekend zijn ze gesloten en het wordt door een NL bank gezien als buitenlandse transactie. De buitenlandse transacties nemen altijd meer tijd in beslag, 2 werkdagen normaal. Weekend duurt langer. Dit kun je terug vinden op: https://www.trustly.net/nl/support/deposits

Geplaatst

Welkom @Pesmeister  Het klopt helemaal wat KingAce zegt. Wij hebben hier zelf ook regelmatig last van dat het wat langer duurt voordat het op de bankrekening staat (zoals bij de ING). Trustly hebben ze in het leven geroepen als een soort van dekmantel voor Ideal omdat officieel Neonvegas hun online casino waar niet mag richten op Nederlanders (online gokken is verboden nog tot 1 - 10 -21).

Eigenlijk komt het altijd goed met de betalingen, helemaal als het casino dit heeft bevestigd. Grote voordeel is dat je het ook nog niet kan uitgeven 🙂  Geniet van het weekend.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.