Spring naar bijdragen

Ervaringen met Smartspotter?


DemeningenenWensen

Aanbevolen berichten

In de vorige week downloadde ik tijdens een pauze van mijn werk de app van SmartSpotter.  Ik heb een paar heel korte opdrachtjes uitgevoerd (thuis) en nu kan ik opdrachtjes voor SmartSpotter gaan uitvoeren.

Het uitvoeren van zo’n opdracht dien je te doen in de winkels die aangeven worden in deze app.  De opdracht kan dan dus uitgevoerd worden tijdens het doen van boodschappen of als je ergens onderweg bent.  Je dient voor de opdracht meestal dus een winkel te betreden en daar (op onopvallende wijze) iets te gaan bekijken/controleren. Je dient daarbij ook foto’s te maken stellingen / schappen / prijskaartjes / reclame-uitingen en soms ook overzichtsfoto’s met daarop de hele winkel of bijvoorbeeld de service counter.  In sommige gevallen dien je wel 34 foto’s te maken binnen een bepaalde taak.   - Toch best nog een gedoe om dat onopvallend te doen - 

 

In de vorige week deed ik bij een filiaal van Aldi wat boodschappen. Ik accepteerde (vrij willekeurig) een taak van SmartSpotter voor € 2,00. Het was voor mij de allereerste taak die ik deed in een winkel, dus ik wilde alles goed lezen en uiteindelijk was ik wel 21 minuten bezig met de taak.  De taak is ingestuurd en deze werd akkoord bevonden.  

Later accepteerde ik een taak € 8,50 in de app.  Hier was ik beduidend sneller mee klaar. Helaas werd deze inzending van mij afgekeurd, om een reden die ik achteraf wel begrijp. (Ik had een fout antwoord opgeschreven, dus dat zal bij een volgende keer zeker niet opnieuw fout gaan.)

 

Houden jullie je misschien ook bezig met de app SmartSpotter? Wat voor ervaringen hebben jullie hiermee? 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...