Jump to content

Amateurs van casinowinner.com


Recommended Posts

Prachtig, ik had een account bij casinowinner.com, wat bonusjes gepakt en mee gedaan aan een promo. Hiervoor kreeg ik free spins, die had ik 1x niet gehad, dus gemaild. Niks meer over gehoord, tot gisteren. In was ondertussen geblokkeerd op casinowinner. Geblokkeerd om mee te doen aan promo’s. Dit was mij gemaild. Verwijzend naar algemene regels. 
B1BD51F1-AEFC-4790-B34F-BDF6A8140226.thumb.jpeg.46e89d37ca0d5d5d7c3488837b7b27a6.jpeg

 

Die mail kreeg ik. Prima, heb ik het bij gelaten. Geen hand vol maar een digitaal land vol. Tot mijn verbazing kreeg ik daarna deze mail:

5CBA8684-4003-4958-A1A8-150284998AC5.thumb.jpeg.fe6fb3cffa66fa99d3ca16342eac2361.jpeg

 

Zoals je ziet, gisteren. Dus in heb uitgelegd, met een screenshot van de eerste mail, dat ik geblokt was voor promo’s dus dat ik er toch niks meer mee kon en niet meer bij winner ging spelen. Toen kreeg ik deze mail:

19436B38-C921-443F-B53D-63D2A676FE69.thumb.jpeg.36fd2097162f867af565b3a90924791f.jpeg


ik was dus niet geblokt, dus ik gemaild met de vraag of ik nu wel of niet geblokt was. Toen kreeg ik deze mail:

E698122D-C67A-437D-BFBF-4D851AD324E8.thumb.jpeg.49b8ae8deb82e22bec1250718814b94a.jpeg

Daarna maar gemaild dat ik nog nooit zo een amateuristische bende heb gezien en dat ze onderling maar eens moeten praten wat ze wel of niet willen😂 

 

 

 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

5 uur geleden zei ROELETTE:

 

Daarna maar gemaild dat ik nog nooit zo een amateuristische bende heb gezien en dat ze onderling maar eens moeten praten wat ze wel of niet willen😂 

 

Laat ik zelf nu ook regelmatig gespeeld hebben bij Winner casino en bij Loyal casino. En eerlijk is eerlijk, het is meer dan een bende daar. Kunnen er een boek over schrijven nietwaar @DeValsspeler

Mijn dochter heeft ook grote problemen met de klanten service, e-mails die niet beantwoord worden, standaard mails die nergens opslaan en totaal geen begrip of onderzoek op fouten die ze zelf gemaakt hebben. Wat ik begreep is dat nieuwe mensen altijd bij support beginnen, terwijl je zou denken dat die natuurlijk een super belangrijke baan is omdat je het gezicht (virtueel) bent van het bedrijf.

We houden stug vol en blijven maar mailen, moet je ook doen @ROELETTE

Laat je review achter over Casino Winner: https://www.onetime.nl/onlinecasinos/listing/casino-winner/reviews/add

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ha @ROELETTE ik geef je helemaal gelijk! Ze zijn trouwens heel erg sloom met uitbetalen.
Laatst wilde ik € 200,00 uitbetalen en ik wilde dit via mijn bank doen. Daarvoor had ik geld opgewaardeerd via mijn bank en creditcard. Het was onmogelijk om mijn geld uit te laten betalen via mijn creditcard want dit kon alleen via Trustly. Na 2 dagen had ik nog steeds mijn geld niet. 

Toen zeiden ze dat het per se via mijn creditcard moest. Ik herhaalde nog een keer dat uitbetalen via creditcard niet op hun website werkte. Uiteindelijk na 3 dagen kreeg ik mijn geld. Wat een circustent is dat CasinoWinner! 

Link to comment
Share on other sites

Ook geen fan van hun klantenservice en chatfunctie. Standaard reactie is dat je printscreens moet mailen naar hun supportdepartment. Overigens uiteindelijk wel altijd de oplossing.

 

Waarom ik hier speel? Omdat je met acties als vallende jackpotjes en Rocktober een dief van je eigen portomonnee bent als je niet meespeelt (+EV toch [mention=40]devalsspeler[/mention]?) Dit weekend komt er alweer 150 en 80 euro aan withdrawals aan. Ohja: idd pas na 2 of 3 dagen via Trustly op de rekening.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.