Dooker Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 Wat denken jullie? Als ik er op in kon zetten zou ik wel denken dat Hans klok nog terug komt in Excalubur met zijn show. Volgens mij past alles wat hij gebruikte gewoon in een container en hoeft Excalubur door de show te stoppen hem niet te betalen nu en kan hij ook zelf weer wat dingen aanpakken. Maar als je het mij vraagt is de kans best aanwezig als Vegas weer op het normale spoor komt dat ze hem snel kunnen inzetten en dat hij die kans ook zou aangrijpen 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 Wat denken jullie? Als ik er op in kon zetten zou ik wel denken dat Hans klok nog terug komt in Excalubur met zijn show. Volgens mij past alles wat hij gebruikte gewoon in een container en hoeft Excalubur door de show te stoppen hem niet te betalen nu en kan hij ook zelf weer wat dingen aanpakken. Maar als je het mij vraagt is de kans best aanwezig als Vegas weer op het normale spoor komt dat ze hem snel kunnen inzetten en dat hij die kans ook zou aangrijpenHij heeft al zoveel tegenslagen voor zān kiezen gekregen: ik zou zeggen dat Hans niet meer terug komt! Leuk topic! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 27, 2020 Report Share Posted October 27, 2020 Ik ben groot fan van Hans Klok, een man met een missie en het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Als Vegas weer helemaal operationeel is, waarom niet. Het is een mooie kerel met talent en kan hard werken en blijft natuurlijk zijn droom. Snap wel dat die nu naar huis gegaan is, niks te zoeken daar en ver weg van iedereen. En geld raakt natuurlijk ook op. Ā Ik hoop met hem en zal er dan ook zeker weer zijn om een showtje mee te pikken, laten we het erop houden 3 maal is scheepsrecht. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted November 8, 2020 Author Report Share Posted November 8, 2020 Heb gehoord dat Hans bezig is met de voorbereidingen op een nieuwe show voor Duitsland... Ā 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SupremacyNL Posted May 31, 2021 Report Share Posted May 31, 2021 Ik ben ook bij Hans geweest in 2019. Had een grotere ruimte verwacht Maar... je zat wel lekker dicht op het podium! Ik hoop ook dat hij nog terugkomt.Ā Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PE2AAB Posted June 2, 2021 Report Share Posted June 2, 2021 Ik las de titel van dit topic en moest wel effe lachen; Komt Hans Klok nog terug? Dat is wel een mooie vraag over een goochelaar/illusionist š 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted June 4, 2021 Report Share Posted June 4, 2021 Op 27-10-2020 om 18:23 zei Dooker: Wat denken jullie? Als ik er op in kon zetten zou ik wel denken dat Hans klok nog terug komt in Excalubur met zijn show. Volgens mij past alles wat hij gebruikte gewoon in een container en hoeft Excalubur door de show te stoppen hem niet te betalen nu en kan hij ook zelf weer wat dingen aanpakken. Maar als je het mij vraagt is de kans best aanwezig als Vegas weer op het normale spoor komt dat ze hem snel kunnen inzetten en dat hij die kans ook zou aangrijpen Met ingang van 22 juni zal MacKing in Excalibur staan: https://www.reviewjournal.com/?p=2370102?fbclid=IwAR3_kwNiy9RttYEcgG81pn7A6D1Q9n-p-p1WxGyQHobfgr6tYwzwwIC_T6M Hij heeft 22 jaar op rij in Harrah's gestaan en ik ben meerdere keren naar zijn show geweest. Verschrikkelijk grappig, goede magie en ook nog eens goed te betalen. Misschien een leuk uitje voor de onetime groep volgend jaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted June 4, 2021 Author Report Share Posted June 4, 2021 3 uur geleden zei DeValsspeler: Met ingang van 22 juni zal MacKing in Excalibur staan: https://www.reviewjournal.com/?p=2370102?fbclid=IwAR3_kwNiy9RttYEcgG81pn7A6D1Q9n-p-p1WxGyQHobfgr6tYwzwwIC_T6M Hij heeft 22 jaar op rij in Harrah's gestaan en ik ben meerdere keren naar zijn show geweest. Verschrikkelijk grappig, goede magie en ook nog eens goed te betalen. Misschien een leuk uitje voor de onetime groep volgend jaar. Ahh wat leuk! Maar dus Hans zijn plekje weg... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts