Spring naar bijdragen

Komt Hans Klok nog terug?


Dooker

Aanbevolen berichten

Wat denken jullie? Als ik er op in kon zetten zou ik wel denken dat Hans klok nog terug komt in Excalubur met zijn show.
Volgens mij past alles wat hij gebruikte gewoon in een container en hoeft Excalubur door de show te stoppen hem niet te betalen nu en kan hij ook zelf weer wat dingen aanpakken.

Maar als je het mij vraagt is de kans best aanwezig als Vegas weer op het normale spoor komt dat ze hem snel kunnen inzetten en dat hij die kans ook zou aangrijpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat denken jullie? Als ik er op in kon zetten zou ik wel denken dat Hans klok nog terug komt in Excalubur met zijn show.
Volgens mij past alles wat hij gebruikte gewoon in een container en hoeft Excalubur door de show te stoppen hem niet te betalen nu en kan hij ook zelf weer wat dingen aanpakken.

Maar als je het mij vraagt is de kans best aanwezig als Vegas weer op het normale spoor komt dat ze hem snel kunnen inzetten en dat hij die kans ook zou aangrijpen

Hij heeft al zoveel tegenslagen voor z’n kiezen gekregen: ik zou zeggen dat Hans niet meer terug komt!

Leuk topic!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben groot fan van Hans Klok, een man met een missie en het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Als Vegas weer helemaal operationeel is, waarom niet. Het is een mooie kerel met talent en kan hard werken en blijft natuurlijk zijn droom. Snap wel dat die nu naar huis gegaan is, niks te zoeken daar en ver weg van iedereen. En geld raakt natuurlijk ook op.

 

Ik hoop met hem en zal er dan ook zeker weer zijn om een showtje mee te pikken, laten we het erop houden 3 maal is scheepsrecht.

Hans Klok banner reclame.jpeg

Foto moment met Hans Klok.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 6 maanden later...
Op 27-10-2020 om 18:23 zei Dooker:

Wat denken jullie? Als ik er op in kon zetten zou ik wel denken dat Hans klok nog terug komt in Excalubur met zijn show.
Volgens mij past alles wat hij gebruikte gewoon in een container en hoeft Excalubur door de show te stoppen hem niet te betalen nu en kan hij ook zelf weer wat dingen aanpakken.

Maar als je het mij vraagt is de kans best aanwezig als Vegas weer op het normale spoor komt dat ze hem snel kunnen inzetten en dat hij die kans ook zou aangrijpen

Met ingang van 22 juni zal MacKing in Excalibur staan: https://www.reviewjournal.com/?p=2370102?fbclid=IwAR3_kwNiy9RttYEcgG81pn7A6D1Q9n-p-p1WxGyQHobfgr6tYwzwwIC_T6M

Hij heeft 22 jaar op rij in Harrah's gestaan en ik ben meerdere keren naar zijn show geweest. Verschrikkelijk grappig, goede magie en ook nog eens goed te betalen. Misschien een leuk uitje voor de onetime groep volgend jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei DeValsspeler:

Met ingang van 22 juni zal MacKing in Excalibur staan: https://www.reviewjournal.com/?p=2370102?fbclid=IwAR3_kwNiy9RttYEcgG81pn7A6D1Q9n-p-p1WxGyQHobfgr6tYwzwwIC_T6M

Hij heeft 22 jaar op rij in Harrah's gestaan en ik ben meerdere keren naar zijn show geweest. Verschrikkelijk grappig, goede magie en ook nog eens goed te betalen. Misschien een leuk uitje voor de onetime groep volgend jaar.

Ahh wat leuk! Maar dus Hans zijn plekje weg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.