Jump to content

Oprechte review over online casino DasIstCasino


Guest

Recommended Posts

Beste mensen,

Het begon allemaal op een stille middernacht (28 oktober) lag mij op bed een beetje te vervelen na een leuke dag gehad te hebben bij Betsson online casino.
Had een mooi bedrag bij elkaar geharkt (5632,-) en terug laten storten op mijn rekening dat ging zonder probleem.
Vervolgens logde ik even in op mijn Skrill account, had er nog een 5 euro op en besloot dus van mijn rekening 34,65 over te maken. Via Askgamblers ben ik op de website van DasIstCasino gekomen, stortte 39.65 via mijn Skrill account en speelde lightning roulette. Pakte daar een mooi lightning van 300 x en had toen 3200 na wat door te spelen eindigde ik op 4400, waarna ik besloot te kappen en het uit te cashen. Netjes mijn documenten geüpload en ging met een fijn gevoel naar bed. De volgende ochtend werd ik wakker en besloot eens te gaan kijken hoe het ervoor stond. Tot mijn verbazing was er een probleem met mijn ''Proof of Deposit'' het account bleek volgens hen niet overeen te komen met hetgeen dat gebruikt zou zijn. Wat dus niet klopte, de 2 eerste ''Live agent'' waren heel brutaal en bleven liegen volhoudend dat ik misschien mijn winsten zou verspelen. Maar daar had ik al een stokje voorgestoken! Ik had namelijk mijn ''Wagering Limit'' en ''Loss Limit'' op 1 euro gezet. Waardoor het dus onmogelijk werd om mijn winsten weg te spelen.
Na gehaal en getrek werd ik een beetje hitsig achter mijn laptop en verliet de chat. Na een tijd kwam ik terug in de chat en sprak met een ander persoon, die kon mij ineens wel verifiëren zonder problemen. Ik was even blij, met nadruk op even want ik kreeg weer het bericht dat mijn screenshot niet overeenkwam volgens hen. Op een gegeven moment kwam ik met de manager in het gesprek die ook blij doorzeuren over een account die niet bestond. En wat mij ook opviel is dat ze soms heel lang deden om te reageren, alsof ze het met pure opzet deden. Een van de medewerkers negeerde mij zelfs! De manager kwam na een tijdje tot het besef dat ik ze in het nauw begon te drijven, ik gaf niet op en bleef volhardend. Want ik sprak immers de waarheid en had alle bewijs dat er nodig was.
Aan het einde van dit alles gaf de manager toe dat ik ze fout zaten en ik moest de documenten die ik de hele tijd al opstuurde opnieuw opsturen. Toen werd ik geverifieerd, maar ik moest eerst nog een selfie maken met mijn paspoort en een papiertje in mijn hand met de tekst "Hi DastIsCasino 29-10-2020'' 
Het was eindelijk achter de rug en ze keerden het geld uit. Ik was opgelucht en heb ze gevraagd waarom ze dit deden. Geen antwoord, niet eens een sorry of compensatie. 
In totaal ben ik 3 keer geverifieerd...wat belachelijk is.

Ik zou deze online casino niet aanraden en ik vertrouw Askgamblers ook niet meer want casino's die slecht presteren hebben bij hen hele goede reviews en ratings, als je dan naar ThePogg gaat zie je dan toch wel een heel ander verhaal. Deze online casino waar ik nu over getypt heb heeft een bedrag van 600.000 van iemand gestolen doormiddel van leugens en manipuleren. Dan is het bij mij nog heel goed afgelopen. Een gewaarschuwd mens...

Dit was mijn review.

Diangelo

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.