Spring naar bijdragen

Overname Skrill door Optimal Payments


Nomore

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...
Zie ik het nu goed dat ze ook NETeller in hun portefeuille hebben? Ik was daar juist weggaan in het verleden omdat Skrill (ik noem het nog steeds Moneybookers) mij beter beviel (qua kosten).

Wat zal dit voor consequenties krijgen voor de mensen die er een account hebben denken jullie?

Ik verwacht dat de kosten zullen stijgen want ze moeten de overname ook een keer terugverdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik het nu goed dat ze ook NETeller in hun portefeuille hebben? Ik was daar juist weggaan in het verleden omdat Skrill (ik noem het nog steeds Moneybookers) mij beter beviel (qua kosten).

Wat zal dit voor consequenties krijgen voor de mensen die er een account hebben denken jullie?

Geen idee, maar dat er door de overname plotseling een stuk minder concurrentie is lijkt me duidelijk. En dat zou voor de mensen die er een account hebben wel eens nadelig kunnen uitpakken. NETeller en Skrill zijn zo'n beetje de enige 'Debitcard'-bedrijven waarmee je makkelijk geld kunt storten en opnemen bij gamingreletareerde websites.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

hehehe, er zijn nog veel geraffineerder methodes om je gamingwinst weg te sluizen naar een debitcard uitgevende instantie. De meeste debitcards zijn mastercards. Ik ken er 1 die je een Visacard geeft en je kunt ermee pinnen tot je plat neervalt. Ik weet alleen niet of ik het hardop zal zeggen, want helemaal in the "up and up" is het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.