


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Jara7
Hallo, ik heb jullie advies nodig!! Ik heb op 23 okt 1000 euro gestort en gespeeld op casinoin.io. Ik hab 8400 euro gewonnen. Ik kon storten met Ideal maar toen ik wilde uitbetalen was die optie er niet. Wel skrill, neteller, creditcard, bitcion. Omdat ik geen creditcard heb en wel een neteller account wilde ik uitbetalen via neteller. Zodra ik dat probeerde werd er gezegd dat er een probleem is met neteller en ik moest wachten tot het werd opgelost. Dit hoor ik tot nu toe elke dag. Daarna gaven ze mij de optie met creditcard maar ze weten dat ik die niet heb. Na een aantal dagen zeiden ze je kan ook opnemen via skrill maar je moet dan een klein bedrag overmaken via skrill dus ik heb dat gedaan. Ik kan nog steeds niet uitbetalen, ik kan geen pending withdrawl uitvoeren. Ondertussen ben ik wel verder gaan spelen en heb er 22000 euro van kunnen maken! Dit is voor mij erg veel geld maar ik hoor elke dag we wachten op antwoord van het betalings team en ze laten niks weten. Ik krijg geen antwoord, ik word aan het lijntje gehouden. Ik ben overigens niet gespeeld met een bonus. En nu hebben ze mijn account sinds gisteravond ook nog een geblokkeerd:( Wat kan ik doen??
Top Posters For This Question
17
13
7
5
Populaire dagen
nov 3
20
dec 1
9
nov 4
7
nov 5
6
Top Posters For This Question
Jara7 17 posts
TheGallant 13 posts
TheGreatOne 7 posts
LuukFOD 5 posts
Populaire dagen
nov 3 2020
20 posts
dec 1 2020
9 posts
nov 4 2020
7 posts
nov 5 2020
6 posts
Populaire berichten
TheGreatOne
Ik heb ondertussen contact met @Jara7 en met Casinoin (contact persoon) ze zeggen op het dossier te zitten. Dat ze de €1000, 00 terug gehad heeft is mooi in de zien dat ze nu wel haar bankrekening num
Remco86
Ik volg dit ook even. Ken toevallig iemand waar afgelopen weekend ook 20k is verdwenen en zijn account is geblokkeerd. Wel bij een andere aanbieder overigens.
Jara7
Hai, Ik ben nu een tijdje met een advocaat bezig en we hebben niets gehoord vanuit hun tot sinds vorige week. Namens hun advocaat wordt er nu gezegd dat ze mijn account hebben geblokkeerd o
58 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.