Spring naar bijdragen

Wedtips week 33 (10 t/m 16 augustus)


Nomore

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Zo gelijk maar een eerste tip van mij. een combinatie weddenschap voor vanavond.

FC Dordrecht @ 3.8

Match Result

FC Emmen vs FC Dordrecht

Draw @ 3.4

Match Result

MVV Maastricht vs Jong Psv Eindhoven

FC Volendam @ 1.85

Match Result

FC Volendam vs FC Den Bosch

Achilles 29 @ 3.3

Match Result

Fortuna Sittard vs Achilles 29

NAC Breda @ 2.7

Match Result

FC Eindhoven vs NAC Breda

Stake: $2.50 Returns: $532.42

En ja met pijn in mijn hart NAC als winnaar moeten kiezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar baseer je dit op? Volendam zal wel winnen van Den Bosch, verder ben ik bang dat de rest vrijwel allemaal fout is.. Maar goed, das mijn mening :)

Het seizoen is net begonnen dus je kan er nog niet heel veel over zeggen. Het is gebaseerd op de uitslagen van vorige week en hoe ze vorig jaar geëindigd zijn.

-Nac heeft wat goed te maken na vorige week en eindhoven speelde gewoon rond uit slecht tegen dordrecht dus vandaar winst Nac.

-Volendam tegen den bosch lijkt mij duidelijk de beter team en thuis wedstrijd.

-Achilles spelde vorige week leuk tegen jong Ajax en heb het idee dat ze een beter team hebben dan den Bosch ik ga dus voor een kleine nipte uitoverwinning.

-Emmen tegen dordrecht vond ik van de 4 het moeilijkste in te schatten vind ze gelijkwaardig. Ondanks thuis voordeel van Emmen denk ik dat ze elkaar in evenwicht gaan houden.

Ben wel benieuwd hoe jij komt tot Roda als winnaar tegen Vitesse te beoordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.