Nomore Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 https://onetime.nl/global/onetime-wekelijkse-wedtips.jpg Gooi de tips er maar in! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbccrazyboy Posted August 28, 2015 Report Share Posted August 28, 2015 NAC Breda @ 1.9 Match Result Helmond Sport vs NAC Breda FC Emmen @ 2.25 Match Result SC Telstar vs FC Emmen FC Dordrecht @ 1.95 Match Result FC Dordrecht vs FC Oss FC Volendam @ 2.3 Match Result FC Volendam vs VVV Venlo Wat spelen jullie vanavond? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted August 29, 2015 Author Report Share Posted August 29, 2015 Heb je hem gewonnen rbc? Ik heb helaas niks gespeeld want moest met @thegreatone op pad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WouterM Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Ik sla de Jupiler League over tegenwoordig. Iedereen kan van iedereen winnen, te onvoorspelbaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Ik sla de Jupiler League over tegenwoordig. Iedereen kan van iedereen winnen, te onvoorspelbaar. Helemaal mee eens, en er wordt ook niet zoveel meer gescoord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbccrazyboy Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Ja de Jupiler league zit vol verrassingen. Zo ook gisteren Nac gelijk whahahahahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbccrazyboy Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Vitesse @ 1.47 Match Result Vitesse vs Cambuur Leeuwarden Az Alkmaar @ 1.75 Match Result AZ Alkmaar vs Roda JC Kerkrade Go Ahead Eagles @ 1.40 Match Result GO Ahead Eagles vs Achilles 29 Sparta Rotterdam @ 1.50 Match Result Sparta Rotterdam vs FC Den Bosch Swansea @ 3.30 Match Result Swansea vs Manchester Utd Mijn lijstje voor morgen met mijn tip de wedstrijd Swansea - Manchester. Ik zeg dat Swansea gaat winnen. Ze houden eerder al Chelsea gelijk op 2-2 in een uitwedstrijd. Speelde tegen newcastle united en wonnen met 2-0. Manchester United speelde ook al thuis tegen Manchester kwam niet verder dan 0-0. Manschester united scoort gewoon heel moeilijk op dit moment 2 doelpunten in 3 wedstrijden waarvan 1 een eigen doelpunt was van de tegenstander. Swansea scoort veel makkelijker 5 doelpunten in 3 wedstrijden. Van Swansea zijn er 2 gescoord door Ayew en 3 door Gomis dus als je eventueel voor doel punten makers gaan dan zou ik voor deze 2 gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbccrazyboy Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Echt AZ why? Zo dichtbij alleen Az zat ik er naast maar ja wie verwacht dat die thuis verliezen van Roda. Voor de rest alles goed. Gelukkig had ik ook nog wat los op Swansea gezet natuurlijk. Voor vanavond Spanje: Athletic Bilbao @ 2.25 Match Result Eibar vs Athletic Bilbao Getafe @ 2.1 Match Result Getafe vs Granada Levante @ 5.25 Match Result Las Palmas vs Levante Valencia @ 1.47 Match Result Valencia vs Deportivo La Coruna Tip: Las Palmas is gepromoveerd en speelt thuis tegen levante. leveante wordt zie ik overal te laag in geschoten. Laats ze 10 keer tegen elkaar spelen en levante wint de wedstrijd vaker dan dat ze verliezen tegen las palmas. Vorige week speelde Levante uit tegen Atletico en konden redelijk tegen gas geven waardoor ze maar met 1-0 verloren. Ik zeg dat levante meer kans heeft om te winnen dan verliezen. Eventueel een gelijk spelletje zou daar ook nog op de loer liggen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted August 30, 2015 Author Report Share Posted August 30, 2015 Mooi resultaat de overwinning van swansea. Complimenten en goed gezien! Hoop dat je vanavond een klapper zult maken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rbccrazyboy Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Klapper willen we allemaal wel regelmatig maken. Maar bij die multibets moet het net goed vallen af en toe. Maar als die valt dan zijn het vaak lekkere inderdaad. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted August 30, 2015 Report Share Posted August 30, 2015 Echt AZ why? Zo dichtbij alleen Az zat ik er naast maar ja wie verwacht dat die thuis verliezen van Roda.Voor de rest alles goed. Gelukkig had ik ook nog wat los op Swansea gezet natuurlijk. Voor vanavond Spanje: Athletic Bilbao @ 2.25 Match Result Eibar vs Athletic Bilbao Getafe @ 2.1 Match Result Getafe vs Granada Levante @ 5.25 Match Result Las Palmas vs Levante Valencia @ 1.47 Match Result Valencia vs Deportivo La Coruna Tip: Las Palmas is gepromoveerd en speelt thuis tegen levante. leveante wordt zie ik overal te laag in geschoten. Laats ze 10 keer tegen elkaar spelen en levante wint de wedstrijd vaker dan dat ze verliezen tegen las palmas. Vorige week speelde Levante uit tegen Atletico en konden redelijk tegen gas geven waardoor ze maar met 1-0 verloren. Ik zeg dat levante meer kans heeft om te winnen dan verliezen. Eventueel een gelijk spelletje zou daar ook nog op de loer liggen. Je zegt dat Levante wint, maar je hebt gegokt op las palmas toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted September 3, 2015 Report Share Posted September 3, 2015 Ik plaats hem even hier, geen onderbouwing maar puur op gevoel..... Ik denk dat Arjen Robben vanavond gaat scoren.... Quote 2.35 @ Unibet. Succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 4, 2015 Report Share Posted September 4, 2015 Nou dat was ook weer een fraai potje. Er moet trouwens een nieuw topic komen want deze data zijn al geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted September 4, 2015 Author Report Share Posted September 4, 2015 Er is een nieuw algemeen wedtips topic gemaakt. Heb even geen linkje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts