Spring naar bijdragen

Wedtips week 35 (24 t/m 30 augustus)


Nomore

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...

Vitesse @ 1.47

Match Result

Vitesse vs Cambuur Leeuwarden

Az Alkmaar @ 1.75

Match Result

AZ Alkmaar vs Roda JC Kerkrade

Go Ahead Eagles @ 1.40

Match Result

GO Ahead Eagles vs Achilles 29

Sparta Rotterdam @ 1.50

Match Result

Sparta Rotterdam vs FC Den Bosch

Swansea @ 3.30

Match Result

Swansea vs Manchester Utd

Mijn lijstje voor morgen met mijn tip de wedstrijd Swansea - Manchester. Ik zeg dat Swansea gaat winnen.

Ze houden eerder al Chelsea gelijk op 2-2 in een uitwedstrijd. Speelde tegen newcastle united en wonnen met 2-0. Manchester United speelde ook al thuis tegen Manchester kwam niet verder dan 0-0.

Manschester united scoort gewoon heel moeilijk op dit moment 2 doelpunten in 3 wedstrijden waarvan 1 een eigen doelpunt was van de tegenstander. Swansea scoort veel makkelijker 5 doelpunten in 3 wedstrijden. Van Swansea zijn er 2 gescoord door Ayew en 3 door Gomis dus als je eventueel voor doel punten makers gaan dan zou ik voor deze 2 gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt AZ why? Zo dichtbij alleen Az zat ik er naast maar ja wie verwacht dat die thuis verliezen van Roda.

Voor de rest alles goed.

Gelukkig had ik ook nog wat los op Swansea gezet natuurlijk. :)

Voor vanavond Spanje:

Athletic Bilbao @ 2.25

Match Result

Eibar vs Athletic Bilbao

Getafe @ 2.1

Match Result

Getafe vs Granada

Levante @ 5.25

Match Result

Las Palmas vs Levante

Valencia @ 1.47

Match Result

Valencia vs Deportivo La Coruna

Tip: Las Palmas is gepromoveerd en speelt thuis tegen levante. leveante wordt zie ik overal te laag in geschoten. Laats ze 10 keer tegen elkaar spelen en levante wint de wedstrijd vaker dan dat ze verliezen tegen las palmas. Vorige week speelde Levante uit tegen Atletico en konden redelijk tegen gas geven waardoor ze maar met 1-0 verloren. Ik zeg dat levante meer kans heeft om te winnen dan verliezen. Eventueel een gelijk spelletje zou daar ook nog op de loer liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt AZ why? Zo dichtbij alleen Az zat ik er naast maar ja wie verwacht dat die thuis verliezen van Roda.

Voor de rest alles goed.

Gelukkig had ik ook nog wat los op Swansea gezet natuurlijk. :)

Voor vanavond Spanje:

Athletic Bilbao @ 2.25

Match Result

Eibar vs Athletic Bilbao

Getafe @ 2.1

Match Result

Getafe vs Granada

Levante @ 5.25

Match Result

Las Palmas vs Levante

Valencia @ 1.47

Match Result

Valencia vs Deportivo La Coruna

Tip: Las Palmas is gepromoveerd en speelt thuis tegen levante. leveante wordt zie ik overal te laag in geschoten. Laats ze 10 keer tegen elkaar spelen en levante wint de wedstrijd vaker dan dat ze verliezen tegen las palmas. Vorige week speelde Levante uit tegen Atletico en konden redelijk tegen gas geven waardoor ze maar met 1-0 verloren. Ik zeg dat levante meer kans heeft om te winnen dan verliezen. Eventueel een gelijk spelletje zou daar ook nog op de loer liggen.

Je zegt dat Levante wint, maar je hebt gegokt op las palmas toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.