Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
John21
Hallo, Ik speel al een aantal jaren bij Unibet en over het algemeen gaat dat best wel goed met uitbetalen via
de creditcard. Gisteren deed ik opnieuw een uitbetaling maar toen kreeg ik na 2 uur een bericht van Unibet dat mijn
uitbetaling was geannuleerd en dat het geld weer op mijn account stond. Contact opgenomen met Unibet en de medewerker
vertelde mij in de chat dat de betreffende afdeling niet meer aanwezig was. Hij zou een notitie maken en het doorgeven. Dan
neemt een medewerker vandaag contact met mij op. Ik heb ondertussen nog eens geprobeerd om de uitbetaling opnieuw te
doen maar helaas met hetzelfde resultaat.
Dit is nu tweede keer dat dit gebeurt en altijd wanneer het om hoger bedrag gaat. De vorige keer vertelde de medewerker van Unibet
mij dat het probleem bij mijn bank lag maar dat is klinkklare onzin. Ik had mijn bank nog gebeld en het is onmogelijk dat er geen geld
gestort kan worden op een creditcard.
Het vreemde vind ik dat niet wordt aangegeven waarom de betaling is geannuleerd. Het geld is rondgespeeld dus dat kan het niet zijn. En
het geld wordt gestort op dezelfde (geverifieerde) creditcard dan waarmee het gestort is.
Wie kan mij helpen?
32 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.