LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Zijn er OneTimers die wedden op vechtsporten? Gokken UFC, MMA, K1, Boksen of andere vechtsporten. Zet in dit topic maar alles neer wat te maken heeft met gokken, wedden op vechtsporten. https://youtu.be/EOpgZHPfnbQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted August 29, 2015 Report Share Posted August 29, 2015 Ik heb hier echt totaal geen kaas van gegeten, van wedden op voetbal ook niet als ik soms naar de uitslagen kijk trouwens. Ben benieuwd of de markt van gokken op vechtsporten ook groot is bij de Unibet s van deze wereld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted August 29, 2015 Author Report Share Posted August 29, 2015 Ik heb hier echt totaal geen kaas van gegeten, van wedden op voetbal ook niet als ik soms naar de uitslagen kijk trouwens. Ben benieuwd of de markt van gokken op vechtsporten ook groot is bij de Unibet s van deze wereld. Geen idee hoe groot die is. In Las Vegas kun ze sowieso vaak genieten van Ultimate Fighting Championship (UFC). Daarop wedden zal ook geen probleem zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted August 31, 2015 Report Share Posted August 31, 2015 Ik had laatst nog een losing betje geplaatst op Unibet op een UFC night. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 6, 2021 Report Share Posted August 6, 2021 (edited) Voor morgennacht de main event van UFC 265 heb ik volgende bet gezet via Pokerstars: Ciryl Gane winst via unanieme jury beslissing tegen 4.00 Niet dat ik het vanuit mijn lazyboy beter weet dan de bookies of dat de koers opmerkelijk goed is, meer dat ik een redelijke kans maak op een paar centen voor het waarschijnlijke scenario dat we een draak van een partij krijgen waarin Gane vanaf de buitenkant naar een puntenoverwinning cruist. UFC 265 is in de nacht van zaterdag op zondag vanaf 04:00 live op SBS9 te bekijken. Motivatie voor de bet: Lewis is een echte stand-up zwaargewicht met dynamiet in zijn rechterknuist waarmee hij iedereen KO kan slaan. Gane heeft in voorgaande partijen laten zien een weinig spectaculaire wedstrijd die afstevent op een gemakkelijke punten overwinning niet te schuwen. Zo zijn zijn beide laatste partijen, 5-ronders tegen Volkov en tegen Rozenstruik, ook geeindigd. De bookies geven rond 2.62 tot 2.65 voor 'fight goes the distance' , dat komt uit op een onderliggende kans van 38%. De bookies geven rond 3.00 voor een puntenoverwinning Gane. Ik denk dat als het op punten aan komt, er een heel grote kans is dat dat een unanieme winst voor Gane wordt. Het gevecht vindt in Houston Texas plaats, een thuiswedstrijd voor Lewis. Gane haalde gewicht met 247 lbs, Lewis ook net binnen gewicht met 264.5 lbs Jurering in UFC is best slecht, maar deze pot kan gemakkelijk naar een onbetwiste 50-45 gaan. Ik hoop op een geweldige KO door Lewis, en anders graag een saaie puntenoverwinning Gane. Veel plezier. Edited August 6, 2021 by Rudi (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KingAce Posted August 6, 2021 Report Share Posted August 6, 2021 1 uur geleden zei Rudi: Voor morgennacht de main event van UFC 265 heb ik volgende bet gezet via Pokerstars: Ciryl Gane winst via unanieme jury beslissing tegen 4.00 Niet dat ik het vanuit mijn lazyboy beter weet dan de bookies of dat de koers opmerkelijk goed is, meer dat ik een redelijke kans maak op een paar centen voor het waarschijnlijke scenario dat we een draak van een partij krijgen waarin Gane vanaf de buitenkant naar een puntenoverwinning cruist. UFC 265 is in de nacht van zaterdag op zondag vanaf 04:00 live op SBS9 te bekijken. Motivatie voor de bet: Lewis is een echte stand-up zwaargewicht met dynamiet in zijn rechterknuist waarmee hij iedereen KO kan slaan. Gane heeft in voorgaande partijen laten zien een weinig spectaculaire wedstrijd die afstevent op een gemakkelijke punten overwinning niet te schuwen. Zo zijn zijn beide laatste partijen, 5-ronders tegen Volkov en tegen Rozenstruik, ook geeindigd. De bookies geven rond 2.62 tot 2.65 voor 'fight goes the distance' , dat komt uit op een onderliggende kans van 38%. De bookies geven rond 3.00 voor een puntenoverwinning Gane. Ik denk dat als het op punten aan komt, er een heel grote kans is dat dat een unanieme winst voor Gane wordt. Het gevecht vindt in Houston Texas plaats, een thuiswedstrijd voor Lewis. Gane haalde gewicht met 247 lbs, Lewis ook net binnen gewicht met 264.5 lbs Jurering in UFC is best slecht, maar deze pot kan gemakkelijk naar een onbetwiste 50-45 gaan. Ik hoop op een geweldige KO door Lewis, en anders graag een saaie puntenoverwinning Gane. Veel plezier. Dikke jackpot kerel, nooit meer werken na deze bet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 8, 2021 Report Share Posted August 8, 2021 Resultaat: Gane wint door TKO in 3e ronde 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts