CashCow Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Ik wil even een paar pieken zetten op iemand uit de 2e lijn Ik zie Boasson Hagen voor 60:1, seems like a good bet. Ik kan ook Cavendish layen tegen 9.2. the field voor 1.1 oid seems solid to me. Cavendish kom alltijd iets te dik de winter uit. En Ettix rijdt niet per definitie voor the Manx Missile, ze hebben Stybar en Kwiatkowski ook in de line-up. Ik begrijp ook niet waarom ze Renshaw meenemen naar Milaan. Die komt de Cipressa niet over bij de eerste 20. Iemand nog ideetjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Holy moly dat is hogere wiskunde wat je hier opschrijft? Ik zou meer gaan voor het nationalistische gevoel. Is er geen Nederlander kansrijk? Terpstra? Breukink? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Enige Nederlander die kans maakt is Hofland. Maar denk dat Sagan hem gaat pakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Degenkolb dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Ik lees ook dat John Degenkolb de 106de editie van Milaan-San Remo heeft gewonnen. Deze Duitse sprinter van Giant-Alpecin won in de sprint van Alexander Kristoff (Noorwegen en de winnaar van 2014) Derde werd Michael Matthews. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 22, 2015 Author Report Share Posted March 22, 2015 Ja, mooi gedaan. Sagan kon zich weer eens een keertje niet inhouden. Die zal wel weer op zijn lazer gaan krijgen van ome Oleg. Toch een goede bet, want Boasson zat wel in de top 10. Het gaat er bij sportsbetting niet per se om om elke keer de winnaar te pikken, maar om de beste bet te vinden. 60:1 en dan toch top 10 rijden is meer dan netjes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted March 22, 2015 Report Share Posted March 22, 2015 Ik heb ooit eens in een grijs verleden een artikel geschreven over de vergelijking tussen pokeren en wielrennen. Sportsbetten op wielrennen is altijd tricky. Zeker tijdens klassiekers. Met veldrijden en rondes zit je, zeker met de sprints, in een wat fijnere positie. Ik zet zelf liever in op podiumplaatsen indien mogelijk. Pak je wel minder marge, maar is een stuk safer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 23, 2015 Author Report Share Posted March 23, 2015 Ik vind rondes en sprintetappes juist supersaai om te betten. In klassiekers heb je een veel uitgebreidere set renners die kunnen winnen, ik vind het leuk om op een paar outsiders een paar euro te zetten, dan doe je toch leuk mee als ze winnen, want de odds zijn doorgaans vrij hoog en er valt nog eens wat te supporteren, want buiten de vlaamse klassiekers doen NLers toch niet echt mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts