Spring naar bijdragen

Wie wint Milaan San Remo?


CashCow

Aanbevolen berichten

Ik wil even een paar pieken zetten op iemand uit de 2e lijn

Ik zie Boasson Hagen voor 60:1, seems like a good bet. Ik kan ook Cavendish layen tegen 9.2. the field voor 1.1 oid seems solid to me.

Cavendish kom alltijd iets te dik de winter uit. En Ettix rijdt niet per definitie voor the Manx Missile, ze hebben Stybar en Kwiatkowski ook in de line-up. Ik begrijp ook niet waarom ze Renshaw meenemen naar Milaan. Die komt de Cipressa niet over bij de eerste 20.

Iemand nog ideetjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, mooi gedaan. Sagan kon zich weer eens een keertje niet inhouden. Die zal wel weer op zijn lazer gaan krijgen van ome Oleg.

Toch een goede bet, want Boasson zat wel in de top 10.

Het gaat er bij sportsbetting niet per se om om elke keer de winnaar te pikken, maar om de beste bet te vinden. 60:1 en dan toch top 10 rijden is meer dan netjes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ooit eens in een grijs verleden een artikel geschreven over de vergelijking tussen pokeren en wielrennen. Sportsbetten op wielrennen is altijd tricky. Zeker tijdens klassiekers. Met veldrijden en rondes zit je, zeker met de sprints, in een wat fijnere positie. Ik zet zelf liever in op podiumplaatsen indien mogelijk. Pak je wel minder marge, maar is een stuk safer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind rondes en sprintetappes juist supersaai om te betten.

In klassiekers heb je een veel uitgebreidere set renners die kunnen winnen, ik vind het leuk om op een paar outsiders een paar euro te zetten, dan doe je toch leuk mee als ze winnen, want de odds zijn doorgaans vrij hoog en er valt nog eens wat te supporteren, want buiten de vlaamse klassiekers doen NLers toch niet echt mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.