Spring naar bijdragen

Internet geld verdienen vanuit je huis - what is the catch


eurobsgame

Aanbevolen berichten

Op yahoo vond ik een stukje over een nieuwe manier om vanuit je huis geld te verdienen. Volgens de Yahoo home page was dit een methode die in Nederland populair is .

Even doorgeklikt kwam ik op dit ( Engelse ) artikel .http://www.careerjournalonline.com/newsupdate/workfromhome/015clk/intl/europe/?subid1=yhapac-eu2-nl

Als ik hier over nadenk , kan ik mij maar één ding voorstellen : het doorsluizen en witwassen en uit laten betalen van zwart geld . Strafbaar en heel stom dus. Maar misschien is het iets anders .

Wie heeft er ervaring met dit soort werk vanuit huis waar je een heel hoge vergoeding voor wordt beloofd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...

Zie: http://www.zeelandnet.nl/weblog/jammie/bericht/221232

Ik dacht, eens kijken of er een vrouw met zo'n gekke naam in Groningen woont. Dus eerst search via FB. Uiteraard geen Maris Shutova te vinden. Vervolgens maar even in Google ingetikt.

Dus of ze is recent van Zierikzee naar Groningen verhuisd, of het is een scam ;)

Ik weet wel waar ik mijn geld op in zou zetten haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij trouwens even uitleggen hoe ik plaatjes op dit forum krijg?

Goed gevonden @Maris .

Plaatje op forum : je copieërt het internet url van het plaatje dat je wil plaatsen .

Daarna gebruik je het kleine icoontje van in je reactie ( boven ) ( image) en je plakt het internet url daar.

Voilá plaatje staat in je reaktie . Bijvoorbeeld de cheque van Maris Shutova : check-mariashutova.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.