Bon Sjans Posted March 21, 2015 Report Share Posted March 21, 2015 Yippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik heb zojuist mijn ticket geboekt, de prijzen waren zo ongelofelijk laag dat ik wel MOEST boeken....... Vegasssssssss here we come Ik kom woensdag 9 maart aan (iemand moet immers @TheGreatOne vóór zijn... ) en ik vertrek op zaterdag 19 maart met dezelfde vlucht als @TheGreatOne en @JackPot. Normaal boek ik een pakketreis, maar dat heb ik deze keer niet gedaan en omdat ik máár €412 heb betaald voor mijn retourvlucht AMS-LVL kan ik nu rustig wachten op leuke hoteldeals en speciale acties. Misschien dat ik via het spel MyVegas nog een aantal nachten comped kan krijgen, helaas zijn de data voor 2016 hiervoor nog niet beschikbaar. Omdat ik zo snel heb geboekt heb ik nog niet met andere Vegaslovers kunnen overleggen of zij evt met mij een hotelkamer willen delen of op dezelfde data willen gaan, maar dat komt vast goed! Verder ook super dat ik nu twee weekenden heb én dat ik zaterdag 's laat in de avond pas terugvlieg! Ik heb er zin in! Vegasssssssssssssss baby!!!! Hieronder mijn vluchtgegevens: Heenreis Vertrek 11:45 wo 9 mrt Amsterdam-Schiphol airport (AMS) Overstap 1 12:05 Londen Heathrow Airport (LHR) Terminal 5 American Airlines 6443 Airbus A321 Economy 339,6 km 1u 20min Vlucht 6443 Uitgevoerd door BRITISH AIRWAYS Overstaptijd: 3u 45min Vertrek 15:50 wo 9 mrt Londen Heathrow Airport (LHR) Terminal 3 Aankomst 18:30 Las Vegas, Nevada Las Vegas McCarran Intl Airport (LAS) Terminal 3 American Airlines 6182 Boeing 747 Economy 8.410,4 km 10u 40min Vlucht 6182 Uitgevoerd door BRITISH AIRWAYS Retour Vertrek 21:40 za 19 mrt Las Vegas, Nevada Las Vegas McCarran Intl Airport (LAS) Terminal 3 Overstap 1 14:35 Londen Heathrow Airport (LHR) Terminal 3 American Airlines 6181 Boeing 747 Economy 8.410,4 km 9u 55min Vlucht 6181 Uitgevoerd door BRITISH AIRWAYS Tijd tussen de vluchten: 1u 50min Vertrek 16:25 zo 20 mrt Londen Heathrow Airport (LHR) Terminal 5 Aankomst 18:45 Amsterdam Amsterdam-Schiphol airport (AMS) British Airways 440 Airbus A320 Economy 339,6 km 1u 20min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 British Airways die stond gisteren in de fik op het vliegveld in Las Vegas Bonsjans ! http://www.bbc.com/news/world-us-canada-34193767 PS Ga je het wel zo lang volhouden ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Ik heb gisteravond nog dezelfde vlucht geboekt, dus een andere OneTimer en Vegaslover gaat er al met je mee. En idd we kunnen Vegas al onveilig maken voor @TheGreatOne). Zin in!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted September 10, 2015 Author Report Share Posted September 10, 2015 British Airways die stond gisteren in de fik op het vliegveld in Las Vegas Bonsjans ! http://www.bbc.com/news/world-us-canada-34193767 PS Ga je het wel zo lang volhouden ;-) Inderdaad, zouden die vluchten daarom plotseing zo goedkoop zijn geweest? Dezelfde vlucht kost vandaag gewoon zo'n €625, dat is niet echt de moeite Leukkkkkk @SubAqua, reizen we in ieder geval samen. Wheeeeeeeeeeeeeee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 @SubAqua kun je mooi met je zoon op stap (Tijdelijke zoon) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 aka retarded son ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Wij vliegen ook met British Airways naar las Vegas en dat is natuurlijk een prima maatschappij. Ook het rechtstreeks vliegen is geweldig zoals ik eerder dit jaar ook had gedaan via Zürich. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Wij vliegen ook met British Airways naar las Vegas en dat is natuurlijk een prima maatschappij. Ook het rechtstreeks vliegen is geweldig zoals ik eerder dit jaar ook had gedaan via Zürich. @Jackpot, ben wel heel benieuwd hoe dat zal zijn. De andere keren had ik altijd een overstap in Amerika, dit is volgens mij wel helemaal super zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Mooie prijs voor een ticket en ik ben benieuwd hoe het bevalt om via Londen te vliegen. Nu hopen dat de kamer prijzen in die periode niet te hoog zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 10, 2015 Report Share Posted September 10, 2015 Ben afgelopen maart gevlogen via Zürich (vergelijkbaar met vliegen via London) en dat is echt helemaal geweldig. Gewoon rechtstreeks van Europa naar Vegas. Easy douane en vlucht van 11 uur en je bent er. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts