LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Heeft iemand van jullie al eens gebruik gemaakt van de Las Vegas Power Pass. Wat krijg je o.a. hiervoor. Ik heb even snel gekozen wat ik dan zou kiezen: HOP ON HOP OFF BIG BUS TOUR => Normally $39.00 Toegang tot de STRATOSPHERE TOWER => Normally $18.00 MADAME TUSSAUDS LAS VEGAS => Normally $29.95 GRAND CANYON WEST LEGACY TOUR => Normally $29.95 ROLLER COASTER AT NY NY => Normally $18.00 HOOVER DAM MOTOR COACH TOUR => Normally $39.00 VOODOO ZIP LINE => Normally $27.49 LAKE MEAD CRUISE => Normally $26.00 SECRET GARDEN & DOLPHIN HABITAT => Normally $19.95 Did you know? Your Pass contains over $445 worth of entrance fees! Je krijgt ook fast track entry. Het klinkt mooi maar een pas kost je pp $84.99 per dag en $125.49 voor twee dagen. Bedrag kun je verlagen door een promotie code. Kanttekening Al de aangeboden attracties kan je nooit in 1 dag doen. Ik heb mijn twijfels. Wat zijn jullie ervaringen met de Las Vegas Power Pass. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted September 12, 2015 Report Share Posted September 12, 2015 Geen ervaringen mee. Voor de geïnteresseerden, hier lijkt deze het goedkoopst: 3 dagen Adult pas voor $114.99. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted September 12, 2015 Report Share Posted September 12, 2015 Nog nooit gedaan, lekker links laten liggen. Er zijn zoveel andere dingen te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted September 13, 2015 Report Share Posted September 13, 2015 Ik zal dit nooit kopen. Als je alles zelf gaat omrekenen naar wat iets kost en hoeveel dingen je wilt en kunt doen in één dag dan zal dat hoogstwaarschijnlijk maar een paar dingen zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Ik zag net op Groupon.com ook een deal staan voor een andere Vegas pas: de Go Las Vegas Card. 3 attracties kun je dan uitkiezen (zie hier) om binnen 30 dagen te bezoeken voor $58.50. Met de huidige Groupon kortingscode "SUPER3" gaat er nog 25% korting van af dus betaal je nog $43.88. Misschien wel interessant voor sommigen. Staan trouwens nog meer leuke aanbiedingen op Groupon voor de mensen die binnenkort naar Vegas gaan, vooral nu met die 25% kortingsactie (justvegasdeals.com heeft de Groupon deals op en om de strip op een rijtje gezet). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 15, 2015 Report Share Posted September 15, 2015 Mooie post @edman dat zijn zeker de tips waar je iets aan hebt. Helaas ben ik meestal 98 procent van de tijd kwijt aan het spelen op de slots of speeltafels als ik in Vegas ben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts