Spring naar bijdragen

Pokerhanden bespreken


Edwin_Tragter_

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei driekwart:

Ja dat had ik ook gedaan. Als sb open schuift, daar gelijk al raisen om het niet te goedkoop maken voor de draw handjes. Krijg je dan alsnog een caller en turn is blank dan zelf pushen.. Maar goed, ieder zn eigen beslissing heAls sb preflop had geschoven had onze bigblind niet betaald denk ik met a5 off en 2 spelers behind. Ik iig niet, wacht dan wel op een betere hand/spot.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

dat zou je wel verwachten dat ze alle maal folden pre flop als sb allin gaat maar anderen kant wat doet q6 suit in die hand pre als die limpt  wat ik al apart vind maar jah 77 zou wel gewonnen hebben uit eindelijk want a5 kan lastig callen zeker omdat er nog 2 man achter hem zitten  maar iedereen zijn spel he anders word het ook maar saai als iedereen zelfde speelt en hebben wij hier geen discussies over handen die we spelen online enzo :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat zou je wel verwachten dat ze alle maal folden pre flop als sb allin gaat maar anderen kant wat doet q6 suit in die hand pre als die limpt  wat ik al apart vind maar jah 77 zou wel gewonnen hebben uit eindelijk want a5 kan lastig callen zeker omdat er nog 2 man achter hem zitten  maar iedereen zijn spel he anders word het ook maar saai als iedereen zelfde speelt en hebben wij hier geen discussies over handen die we spelen online enzo
Als hij pre flop schuift is het voor mij een insta fold met a5

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

denk dat die hand zich zelf een beetje speelt zekker na die flop is voor bijde prima flop turn en heerlijk voor je en river mooie blank waar hij uit bet en allin hij snap call had ik zelf iets langer over na gedacht als ik hem was en miss check call gedaan als ik j10 hand was dan maar anderen kant altijd makkelijk zegge als je de handen weet he 
 
ik zou die hand zelfde manier spelen denk ik en pakt nu mooi uit  ben we benieuwd wat had je gedaan als turn blank was en hij checkt naar jouw wat doe je dan ?
Goeie vraag
Ik denk dat ik dan wel een bet had gemaakt aangezien ik mijn sterke hand daar wil beschermen tegen een draw (wat hij niet had)
Maar een check behind kan ook om op de river een bluf uit te lokken een dan te callen denk ik.
Maar ik vind het nu lastig om te zeggen om te zeggen wat ik toen had gedaan omdat je op zo'n moment ook in een flow zit in het toernooi.

Maar als ik het nu zou moeten beslissen zou ik betten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 hours ago, Edwin_Tragter_ said:

Goeie vraag
Ik denk dat ik dan wel een bet had gemaakt aangezien ik mijn sterke hand daar wil beschermen tegen een draw (wat hij niet had)
Maar een check behind kan ook om op de river een bluf uit te lokken een dan te callen denk ik.
Maar ik vind het nu lastig om te zeggen om te zeggen wat ik toen had gedaan omdat je op zo'n moment ook in een flow zit in het toernooi.

Maar als ik het nu zou moeten beslissen zou ik betten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

 

Ik denk dat ik ook wel zou betten, je beschermt inderdaad tegen een draw, hoewel dat hier alleen een gutshot kan zijn. Maar ik denk dat je tegenstander ook aardig wat draw+pair handen in zijn range heeft, zoals KJ, QJ, AJ, AT,QT etc. Dan bet je dus eigenlijk ook deels voor value. (misschien dat ie sommige van deze handen zelf zou raisen preflop ipv limpcallen, maar er blijven er nog wel wat van over)

Bij de A op de turn denk ik dat een check prima is, je tegenstander heeft nu minder Ax combos waarmee die jou kan callen. Plus dat als hij jou op een A zet dat hij nog wat folds kan vinden. Als hij hier meer een loose passive type is zou je wellicht nog gewoon voor value kunnen betten, maar dat is dan afhankelijk van je tegenstander natuurlijk. 

bewerkt door Pierke (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Edwin_Tragter_:

Goeie vraag
Ik denk dat ik dan wel een bet had gemaakt aangezien ik mijn sterke hand daar wil beschermen tegen een draw (wat hij niet had)
Maar een check behind kan ook om op de river een bluf uit te lokken een dan te callen denk ik.
Maar ik vind het nu lastig om te zeggen om te zeggen wat ik toen had gedaan omdat je op zo'n moment ook in een flow zit in het toernooi.

Maar als ik het nu zou moeten beslissen zou ik betten.

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

dat is zeker waar gaat om moment opnamen natuurlijk achter af alles makkelijker  natuurlijk wat al zij hand speelt zich zelf beetje maar jah iedereen zijn eigen spel gelukkig en kan er overgepraat worden  zo als nu hier :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Edwin_Tragter_:

Als hij pre flop schuift is het voor mij een insta fold met a5

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

wat al zij dat snap ik nu laat hij jouw de flop zien en heb je makkelijke beslissing je flopt de wereld ongeveer :P  dat gebeurd soms he die spots heb je nodig in een toernooi om lekker ver te kunnen geraken zeg maar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd wat jullie van deze hand vinden.
Zelfde toernooi laatste level dag 1.
Blinds weet ik niet meer precies maar zal ergens rond de 2k/4k zitten.
Mijn hand utg plus 2 aq off en ik raise 2.5 bb.
Mijn stack plus minute 240k.
Iedereen fold tot de sb allin schuift voor ongeveer 60k.

Ik denk een tijdje na een fold!
Met het oog op dag2 en een prijs ,op dag 2 zouden er nog een stuk of 10 uit moeten voor de prijzen.

Ik twijfel tot op de dag vandaag of dat de juiste beslissing was.

Wat vinden jullie?



Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites



Ik ben benieuwd wat jullie van deze hand vinden.
Zelfde toernooi laatste level dag 1.
Blinds weet ik niet meer precies maar zal ergens rond de 2k/4k zitten.
Mijn hand utg plus 2 aq off en ik raise 2.5 bb.
Mijn stack plus minute 240k.
Iedereen fold tot de sb allin schuift voor ongeveer 60k.

Ik denk een tijdje na een fold!
Met het oog op dag2 en een prijs ,op dag 2 zouden er nog een stuk of 10 uit moeten voor de prijzen.

Ik twijfel tot op de dag vandaag of dat de juiste beslissing was.

Wat vinden jullie?



Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk




Als ik eerlijk moet zijn geen beste fold.. Je speelt daar 60bb met een goede hand. Sb met 15bb heeft daar een perfecte schuifstack om jou handen als kq/kj/qj e.d te laten folden door te schuiven. Maar nu speel je een mooie hand en hij had daar ook best een van die handen kunnen hebben net als aj/a10 en miss ook wel a9suited en lager +evt lage pockets. Ik zou zelf ook prima een flip willen aangaan daar voor 15bb. Enige wat kut zou zijn is qq/kk/aa/ak. Maar ja dan is het zo. Bij verlies houd je nog steeds een meer dan gezonde stack over.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites






Als ik eerlijk moet zijn geen beste fold.. Je speelt daar 60bb met een goede hand. Sb met 15bb heeft daar een perfecte schuifstack om jou handen als kq/kj/qj e.d te laten folden door te schuiven. Maar nu speel je een mooie hand en hij had daar ook best een van die handen kunnen hebben net als aj/a10 en miss ook wel a9suited en lager +evt lage pockets. Ik zou zelf ook prima een flip willen aangaan daar voor 15bb. Enige wat kut zou zijn is qq/kk/aa/ak. Maar ja dan is het zo. Bij verlies houd je nog steeds een meer dan gezonde stack over.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Ik denk idd dat je gelijk hebt.
Maar toen eerste grote toernooi wil je dat 2 graag halen
Ik heb mezelf ook wel voorgenomen in het vervolg eind dag 1 begin dag 2 ook agressiever te spelen dan dat ik dat toen deed.
Zeg maar rond de bubble

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja oke dat kan ik dan ook wel weer begrijpen, dat is toch een dingetjeHopelijk kunnen we in vegas ook wat toernooitjes samen doen, lijkt mij wel mooi in ieder geval

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Dat hoop ik ook zeker!
Maar naar horen zeggen is daar altijd wel ergens een toernooi bezig dus dat zal wel goed komen.
We hebben nog bijna een jaar om ons te verdiepen wat er waar gespeeld word

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we alles halen en die kant van vegas op mogen ga ik zeker veel onderzoek doen wat het aanbod daar is. Zal wel gaaf zijn als ze ook progressives aanbieden, dat vind ik het mooiste als ik online speel. Morgenavond ga ik wat afterscoops spelen als ik daar nog bijzondere situaties mee maak en onthoud zal ik hier ook wat handjes posten

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel nu al meer dan een jaar professioneel poker. Gevoelens hebben nog nooit de overhand gekregen, ik hoop dat dit altijd zo zal zijn.
Mooi dat je (neem ik aan) van je hobby je beroep hebt kunnen maken.
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik mijn gevoelens zo veel mogelijk uitschakel en de handen wiskundig benader, maar ik denk dat ook jij wel eens een hand hebt gehad waarbij je er wiskundig niet goed uitkomt en dan op intuïtie (eerste gedachte) een call of fold maakt?

Vraagje.
Speel jij alleen online of ook live?

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende hand doet zich voor online in een 22 bounty builder.
Startstack 50000 8 spelers per tafel.
Blonds 250/500.

Eerste hand van het toernooi en ik zit utg +1 en krijg pocket 10.
Ik maak een raise naar 1250 en de button raised naar 3500 bb callt en ik call ook.

Pot 11k
Briljante flop a 10 10 bingo
Bb checkt ik check en button bet 5800 bb denkt na en callt.
Ik denk even na of een raise hier handig is maar besluit alleen te callen.
Pot is bijna 29 k.
Turn is een mooie kaart voor mij nog een a.
Ik zet geen van mijn tegenstander op aa en mocht dat wel zo zijn is het pech.
Preflop zet de button op een klein paartje of aj (in die range) en de bb op a x .
Na de turn denk ik eerder dat de button 99 of iets heeft een de bb een a.
Bb checkt weer en ik check ook met de gedachte te raisen bij een bet, als iemand de a heeft callt hij alles.
De button bet(dus dat kleine paartje zal hij wel niet hebben) 19k en de bb schuift allin en ik denk mooi en call, en mooi voor mij callt de button instant en de button laat ak zien en de bb a9 suited dus bingo voor mij en pak gelijk 2 bounty s en een dikke chiplead.



Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover ik kan zien een hand die zichzelf wel speelt. Op die turn gaan beide spelers nooit meer weg, want die zetten jou nooit op 1010 net als jij een van hun niet ok aa zet. Flinke cooler voor die andere 2 en jij mooie stack om verder bountys te hunten. Diepe run gemaakt?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-5-2021 om 15:03 zei Edwin_Tragter_:

Ik ben benieuwd wat jullie van deze hand vinden.
Zelfde toernooi laatste level dag 1.
Blinds weet ik niet meer precies maar zal ergens rond de 2k/4k zitten.
Mijn hand utg plus 2 aq off en ik raise 2.5 bb.
Mijn stack plus minute 240k.
Iedereen fold tot de sb allin schuift voor ongeveer 60k.

Ik denk een tijdje na een fold!
Met het oog op dag2 en een prijs ,op dag 2 zouden er nog een stuk of 10 uit moeten voor de prijzen.

Ik twijfel tot op de dag vandaag of dat de juiste beslissing was.

Wat vinden jullie?



Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

Waren er nog meer dag 1 startdagen ?

 

Waar denk je dat hij mee all in gaat, noem de range van handen eens op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover ik kan zien een hand die zichzelf wel speelt. Op die turn gaan beide spelers nooit meer weg, want die zetten jou nooit op 1010 net als jij een van hun niet ok aa zet. Flinke cooler voor die andere 2 en jij mooie stack om verder bountys te hunten. Diepe run gemaakt?

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk


Nee precies maar daarom is hij wel heerlijk

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waren er nog meer dag 1 startdagen ?
 
Waar denk je dat hij mee all in gaat, noem de range van handen eens op.
Dit was de laatste dag 1 van de 3 startdagen.
Range a10 of beter pocket 9 of beter.
Dus veel handen waar ik achter sta.
Maar ben eigenlijk benieuwd of ik hier een flip aan moet gaan om mijn stack mogelijk te vergroten en zo verder kan komen in het geld of dat het goed was om eerst dag 2 en itm te komen en dan verder kijken.


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap call daar voor 16BB .
 
Maar live kun je in de uren ervoor wat tells hebben opgevangen of als het je opvalt dat hij alleen maar monsters omdraait zou je kunnen denken aan folden. Maar dat zou mij niet lukken denk ik.
Het was meer het feit dat ik het hem de laatste paar levels vrij weinig heb zien spelen, en de handen die hij speelde waren monsters of wel Preflop of op de flop of turn.
Dat speelde zeker mee in mijn beslissing.



Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-5-2021 om 08:29 zei Edwin_Tragter_:

Mooi dat je (neem ik aan) van je hobby je beroep hebt kunnen maken.
Laat ik wel duidelijk zijn dat ik mijn gevoelens zo veel mogelijk uitschakel en de handen wiskundig benader, maar ik denk dat ook jij wel eens een hand hebt gehad waarbij je er wiskundig niet goed uitkomt en dan op intuïtie (eerste gedachte) een call of fold maakt?

Vraagje.
Speel jij alleen online of ook live?

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
 

Ik speel vaker online, maar levende emoties kunnen nergens door worden vervangen. Ik zou vaker live willen spelen.
En soms zijn er zelfs nu gevoelens, maar ik houd ze altijd onder controle, en ik hoop dat dat in de toekomst ook zo zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Dit was de laatste dag 1 van de 3 startdagen.
Range a10 of beter pocket 9 of beter.
Dus veel handen waar ik achter sta.
Maar ben eigenlijk benieuwd of ik hier een flip aan moet gaan om mijn stack mogelijk te vergroten en zo verder kan komen in het geld of dat het goed was om eerst dag 2 en itm te komen en dan verder kijken.


Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

Je speelt toch alleen om te winnen zei je ergens in deze thread?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...