Spring naar bijdragen

Army of the Dead (zombies in Vegas)


DennMann

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei DennMann:

Hoe vond je de film?

Ik vond het een aardige, vermakelijke film. Alleen jammer dat je niet heel veel van Las Vegas zag. Gebouwen allemaal in vervallen toestand en ze noemde zelfs 2 hotels die helemaal niet bestaan 🧐 Maar verder wel oké, ook de vrouwelijk zombie die onthoofd werd, vond ik mooi gemaakt, echt angstaanjagend 😱 Muziekkeuze o.a. Elvis goed gekozen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb hem ook gezien, vond hem redelijk oke. Vond de geluiden die de zombies maakten niet echt passend en dat ze ook een redelijk sterk eigen denk vermogen hadden sprak mij niet zo aan. Komt misschien doordat ik veel the walking dead heb gezien en dat dat voor mij de standaard is hoe walkers zich horen te gedragen. Wel mooie actie stukken er tussen en vooral die nek van die vrouw die werd omgedraaid

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de film ook gekeken en had graag meer real Vegas gezien en denk dat dit echt nu haalbaar was geweest. Er is genoeg op slot geweest en ze hadden veel meer van Vegas er in kunnen stoppen. Verder vond ik de film ok, maar had er wel iets meer van verwacht. Misschien ligt dat aan mezelf. Ik ging er gister echt voor zitten en dacht dat de blockbuster van het jaar erop zou komen. 

Wat ik wel tof vond dat die zombies zo sterk waren en zo die dikke arm omdraaide of inderdaad de vrouw haar hoofd andersom draaide. 

Ik denk als ze Bellagio, Ceasars, Wynn als hotel hadden genomen met al die miljoenen of MGM Grand ofzo dan was mijn belevenis beter geweest. Volgende keer beter want er gaat een vervolg komen zo te zien in het vliegtuig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei driekwart:

Heb hem ook gezien, vond hem redelijk oke. Vond de geluiden die de zombies maakten niet echt passend en dat ze ook een redelijk sterk eigen denk vermogen hadden sprak mij niet zo aan. Komt misschien doordat ik veel the walking dead heb gezien en dat dat voor mij de standaard is hoe walkers zich horen te gedragen. Wel mooie actie stukken er tussen en vooral die nek van die vrouw die werd omgedraaid

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Klopt wat je zegt mbt walking dead. Ik ben nu ook Black Summer aan het kijken. Daar verandert iemand binnen 10 seconden in een zombie en heb je een magazijn per zombie nodig om er eentje af te knallen. Daarnaast zijn er ook nu al twee mensen overleden van een schot in de rug, binnen notime.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-5-2021 om 14:28 zei DennMann:

Onlangs uit op Netflix: Army of the Dead. Een groep gaat opzoek naar de inhoud van een kluis, waar nog $200.000.000 ligt.  Heb de film vandaag afgekeken. Prima vermaak, weinig gokken ;) Iemand anders deze al gezien?

 

 

Jaaa zeker gezien. wel gaaf om vegas zo tezien en je eigen teverbeelden hoe het er in het echt uit zou uit zien en waar ze ongeveer op de strip zijn. Verder lekker je fanatisie de vrij loop laten dan is het zeker heeel vermakelijke film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.