Spring naar bijdragen

Martingale Challenge


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Nu ik eindelijk weer in het bezit ben van de favourites card wil ook zo snel mogelijk een diamond card om van alle voordeeltjes te profiteren. Om niet alleen maar even naar binnen en weer naar buiten te lopen lijkt het me een goed idee om de Martingale Challenge te beginnen.

Ik begin met €65 en speel elke dag dat ik naar HC ga op de roulette automaat het Martingale systeem. Ik begin met €0,50 op een kleur en elke keer als ik verlies verdubbel ik mijn inzet op die kleur. Win ik, dan begin ik weer met €0,50. Ik stop als ik op €5,- winst sta voor die dag.

Zo kan ik achtereenvolgens 0,50, 1, 2, 4, 8, 16 en 32€ inzetten (er even van uitgaande dat ik het maximum dan nog niet bereikt heb, weet nog niet hoe dat precies zit in HC). Mocht ik de €32 in moeten zetten, dan zal ik in plaats daarvan al het resterende geld inzetten, tenzij ik na die €32 meer dan €32 overhoud. Die zal ik dan een rondje later inzetten om zo hopelijk weer terug te keren naar break even als ik de eerste inzet van €32 verlies.

Dit zal pas gebeuren na 7 bezoekjes.

Mocht ik blut raken, dan is de challenge voorbij, maar blijf ik natuurlijk gaan om de diamond card te bemachtigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Geweldig ! Dit topic.!

Ik was van plan een AEX beurskoers VS roulette challenge op te zetten.Vanaf 15 oktober !

Natuurlijk met mijn eigen Eurobsgame TM intuïtitie systeem . Vrij geheim nog allemaal dit , ik kan wél verklappen dat het óók op de automatische roulette gaat plaatsvinden.

Nou hoor ik dat @LasVegasNic óók een challenge in petto heeft !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.