Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op 22-7-2021 om 11:14 zei TheGreatOne:

@JackpotEnschede @Empty Wallet @coinflippers @Jvens @Vegastimmie @Budgetvrouw @Johan poker binkie@driekwart We gaan jullie zien op 4 september in de studio van Zuidlaren (Gouden Leeuw) Brink O.Z. 4 (aan de overkant gratis parkeren of bij de AH (100 meter afstand)

Werk aan de winkel voor @Damien010 @SmartAce @DennMann @Hielke @DeValsspeler

Ja zeker kijk er na uit wordt een geweldige dag vol avontuur en gezelligheid 🥳🥳

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

@Budgetvrouw @Johan poker binkie @driekwart @DeValsspeler @Hielke

Dit maakt een totaal van 25 toppers die opdracht 8 gehaald hebben.

Nog 3 te gaan aangezien @hotshot123 zich heeft afgemeld voor opdracht 8. 

@SmartAce @DennMann @Damien010  zijn er nog niet, hurry up en we verwachten natuurlijk wel groots en meeslepends 🙂 Met een ballonvaart kom je er niet meer mee weg 🙂

Bij 10 likes op deze post gaan we opdracht 9, op zondag 1 augustus online zetten anders nog een dagje wachten (maandag).

• Like 20
Geplaatst
5 minuten geleden zei TheGreatOne:

@Budgetvrouw @Johan poker binkie @driekwart @DeValsspeler @Hielke

Dit maakt een totaal van 25 toppers die opdracht 8 gehaald hebben.

Nog 3 te gaan aangezien @hotshot123 zich heeft afgemeld voor opdracht 8. 

@SmartAce @DennMann @Damien010  zijn er nog niet, hurry up en we verwachten natuurlijk wel groots en meeslepends 🙂 Met een ballonvaart kom je er niet meer mee weg 🙂

Bij 10 likes op deze post gaan we opdracht 9, op zondag 1 augustus online zetten anders nog een dagje wachten (maandag).

Kan natuurlijk niet nog een dag wachten 😅 kom maar door!!

Geplaatst

Jippie ik mag weer reageren van de website ;)))

wat spannend zeg!! Van Smartace weet ik dat hij druk bezig is de opdracht nog te halen maar van de andere 2 niks gezien nog dacht ik.

deadline komt wel heeeeeel dichtbij!

Geplaatst
2 minuten geleden zei Dooker:

Van Smartace weet ik dat hij druk bezig is de opdracht nog te halen maar van de andere 2 niks gezien nog dacht ik

Die moet wel van hele goede huize komen, wil hij de strenge jury overtuigen. Ik zit zelf te denken aan een zweefvliegtuig met banners en vuurwerk. 

Geplaatst
Jippie ik mag weer reageren van de website ;)))
wat spannend zeg!! Van Smartace weet ik dat hij druk bezig is de opdracht nog te halen maar van de andere 2 niks gezien nog dacht ik.
deadline komt wel heeeeeel dichtbij!
Nog een week

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Geplaatst
Op 24-7-2021 om 23:08 zei DeValsspeler:

Nu maar hopen dat hij genoeg bekeken wordt:

Ruim 1500 keer bekeken op linkedin en 8x gedeeld en ook op facebook een mooi bereik waarbij ik zojuist zag dat ook de NMU (de Nederlandse goochelbond) de video heeft gedeeld. :)

1487561587_Opracht8.thumb.jpg.86ab0138d3247a2579fe8f1cf89eee14.jpg

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.