Spring naar bijdragen

Bwin blackjack promo 28-06-2021 / 04-07-2021


Rudi

Aanbevolen berichten

Verdorie ik moet korter op de bal zitten want dit zag ik vandaag pas.
Net nu ik dacht dat ze types als mij beu waren, zijn er links en rechts weer enige blackjack promo's te vinden!

Ruimte genoeg aan de tafeltjes, minimum inzet van EUR 5 per hand is zeer laagdrempelig, tot EUR 100 per dag extra!

Voor elke EUR 5 reward heb je nog geen EUR 1 verwacht verlies bij minimum inzetten, EV dan EUR 80 per dag.

Zie u aan de tafels, op Bwin ben ik Derrudie 


image.thumb.png.336e1bd457b30a75a53474ce2fd7883d.png
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh daar had ik helemaal overheen gekeken, bedankt voor de tip!

Na het blackjack toernooi vorig jaar Kerst hadden Dunder+Casumo een maand of vijf de smaak te pakken met (evolution) blackjack toernooitjes met ongeveer EUR 2500 prijzengeld, eerste plaats soms 500 soms 725.
Die heb ik toen allemaal gemakkelijk gewonnen, een stuk of 6 á 7. Sinds een maand of twee houden ze die toernooitjes niet meer. :( 

Maar die Pragmatic toernooitjes zien er bij nader inzien wel potentieel lucratief uit.

Eerste gedachten: wegens de progressieve puntentelling maakt het denk ik niet alles uit dat dit toernooitjes van een week zijn, al is het wel zo dat je bij een winserie concurreert met andere mensen met evenveel wins. Maar dat zie je op het leaderboard naar ik aanneem.

Tien opvolgende wins bij blackjack (waarbij bij een push de telling pauzeert volgens de regels) komt best wel eens voor, en mijn record staat op 14 of 15. Ook even bedenken of het het handigst is om op 1 box te spelen.

image.png.437d10b9aac71d353b520bfe08df09b7.png

image.png.dfddbb57bba8be9ea128fa1ba32971ea.png 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...