FiftyFifty Posted March 15, 2015 Report Share Posted March 15, 2015 Een reusachtig hoge jackpot van de Mega Moolah is zojuist gevallen! Het zal je maar gebeuren Wat een bedrag! Grafiekje van de stand lijkt beetje op aandeel VW na het dieselschandaal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted October 7, 2015 Report Share Posted October 7, 2015 Hahaha, leuke vergelijking. Ik ben benieuwd wie de gelukkige is want dit is een echte Onetimer. Je, baan opzeggen en de hele dag op OneTime zitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romma Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 Baal ik even dat ik dinsdagavond wel gespeeld heb maar m niet gewonnen heb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goodfellas Posted October 9, 2015 Report Share Posted October 9, 2015 haha dat is toch te bizar eigenlijk. 13 mil even via een online slot. Doen ze trouwens voor het gemak dit: £/€/$13,212,882, nogal een verschil namelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Vind ik ook vreemd idd Als je nou £ en $ neemt zit toch een behoorlijk verschil in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bon Sjans Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Man wint grootste online gokkast jackpot ooit voor 17 miljoen euro 26 jaar en een shitload aan geld, wat zouden jullie doen met 17,8 miljoen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romma Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Ik zou een dikke penthouse kopen zodat ik met me geliefde alles luxe kan inrichten met jacuzzi, carpe diem bed, aan de wanden inspirerende teksten, mooie keuken met kookeiland, een nieuwe zwarte Audi Rs3 kopen met kuipstoelen en keramische remmen, alles er op en er aan, veel reizen, Malediven, Australië, de wereld ontdekken, meedoen aan grote pokertoernooien, eindeloos shoppen bij Philipp Plein, veel positieve mensen verassen die t kunnen gebruiken, zoveel mogelijk dromen realiseren en mensenlevens waar mogelijk veranderen. Aangezien ik alle tijd heb kan ik positieve boodschappen verspreiden d.m.v. bijvoorbeeld boeken en blogs schrijven. En jij Bon Sjans? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted October 10, 2015 Report Share Posted October 10, 2015 Wat meer info en een foto van de winnaar hier. Gewonnen bij Betway. Zo zie je maar dat je niet altijd max hoeft te betten om een grote jackpot te winnen! Wat een bedrag zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts