Spring naar bijdragen

Royal panda adress speler


Simon34

Aanbevolen berichten

hoi vraagje, 

Ik ben al een poos bezig met Royal panda duizenden  euro's op gespeelt nooit geen problemen, alleen nu met een uit betaling zijn steeds mijn gegevens niet goed, het gaat om een bewijs van adres, het moet een brief zijn met je adres datum naam ect ect.. Alleen tegenwoordig is niets per post meer, alles is digitaal en dat accepteren ze niet
Hoe kan ik dit oplossen? Trouwens door t vele proberen hebben ze op mijn account de live chat uit gezet schiet niet op dus allemaal. 
Wie kan mijn helpen hoe kan ik dit oplossen? Anderen brieven accepteren ze niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig heb ik vorige maand grote ellende gehad met herverificatie van mijn account, in het bijzonder mvt de adresgegevens.

Wel zijn mijn ervaringen heel verschillend aan die van @Simon34

Royal Panda maakt gebruik van een verificatieservice van "Hooyu".

De volgende documenten worden geaccepteerd:
 

Quote

Proof of Address any Bank, Utility, Phone, Insurance or Tax document that was issued within the last 3 months and displays the date of issue, your name and current address.

Een (digitaal) bankafschrift wordt geaccepteerd, en een digitale mobiele telefoon rekening ook.

8 hours ago, Simon34 said:

Trouwens door t vele proberen hebben ze op mijn account de live chat uit gezet schiet niet op dus allemaal. 

Ik heb voor mijn verificatie issues een stuk of twintig keer de live chat benaderd, in totaal voor uren lang.

Gelukkig heeft Panda voor mij de live chat niet uit gezet!

Enige communicatie is wel gegaan via de mail [email protected]  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.