Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
LuckyV
Beste
Inmiddels ben ik hier na 2 jaar nog steeds mee bezig. Heb op 21-01-2019 een mega bedrag gewonnen van 9,983,987. Ben daarna verder gaan spelen op infinity blackjack en normale blackjack. Heb m’n screen record aangedaan, doe ik altijd bij tafelspellen. Ik wil mijn inleg plaatsen en er staat bets rejected. Ik heb live support gecontact, maken een ticket aan en het zou wordem opgelost. Vervolgens word ik uit mijn account gegooit is mijn account permanent gesloten. Ik contact opnemen, reden: management decesion. Dit is ABSURD. Heb hiervan aangifte gedaan bij de politie maar die doen niks.
ik weet niet meer wat ik kan doen. Hoe kan mijn geld worden verwijderd uit mijn account, account permanent worden gesloten en niks hebben gedaan dat tegen de regels is. Ik heb hier alles een scherm opname van destijds op mijn iphone XR.
50 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.