Ja deze herken ik wel, ook wat Jantje zegt. Ik heb dit bij andere providers ook wel met enige regelmaat. Komt bij mij vooral door snelheid/doordrukken in een sessie. Als je toetsen aan blijft slaan of blijft klikken worden al die kliks die je doet vaak geregistreerd door de slot zonder dat je daar direct bij stil staat. NLC geeft daar dan vaak een licht gloedje voor of een geluidje wat aangeeft "ik ben nog bezig met een animatie, doe ff rustig". Dat resulteert bij andere providers (Play 'n Go oa) dan vaak in een slam drop (rollen stoppen tijdens de animatie), waardoor je uiteindelijk net nog iets sneller kan door draaien. Echter sommige kasten flippen hier de pan door uit. Ik weet niet hoe jij speelt, maar toetsenbord aanslagen zijn dan nog gevoeliger. Voorbeeld - ik kan Disturbed en D-Day van NLC structureel vast laten lopen door met de spatiebalk in turbomodus door te blijven rammen, als er dan een win animatie komt en ik skip die animatie dan direct met een nieuwe toetsaanslag doordat ik al de hele tijd op de spatiebalk liep te drukken loopt de kast stelselmatig vast, met een zelfde soort melding. Klikken met de muis itt tot spinnen met de spatiebalk voorkomt dat hier in de meeste gevallen overigens. Ander voorbeeld, in KMC kan ik er voor zorgen dat de animaties voor altijd blijven hangen door op dezelfde manier te spelen. Komt er een win in een bonus ronde, dan blijft het bedrag van die win voor altijd in beeld staan. Slots zijn schijnbaar soms nog best gevoelig voor skip mechanics, dus beste tip die ik zelf heb is klik met de muis (minder gevoelig) en laat win animaties doorspelen tot het einde, helemaal in bonusrondes. Voorkom je dit soort dingen vaak mee.
Door
devad , · Geplaatst 55 minuten geleden 55 min