Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Plus 500

0 discussies in dit forum

Er zijn op dit moment nog geen discussies in dit forum

Start de eerste discussie

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Topics

• Members

• Dat klopt. Een goede aflegger maakt gebruik van verschillende methoden. Om jullie een voordeel (of in ieder geval geen nadeel) te geven, leg ik de basis methodes uit die men hanteert. - Rekenen: Iets wat men continu moet doen is heel goed rekenen. Maar wat rekenen ze dan? Hoeveel geld er in gaat? Hoeveel punten er op staan? Wat er uit komt? JA al deze informatie is relevant, en wordt in de gaten gehouden. Maar het belangrijkste is speeltijd en uurverlies. Iedere automaat neemt per 3 seconden 0,20ct nieuw geld. Dat betekend dat ieder uur dat de rollen van een automaat draaien, er €240 in de kast verdwijnt. Echter moet de automaat in een speelhal voldoen aan een maximum van €40,- verlies per uur. Dit betekend in Jip & Janneke taal dat ieder uur dat iemand speelt en verliest, er €200 in de kast gaat die er ook weer uit moet gaan komen. Als er uiteindelijk zo'n 10 uur op is gespeeld en er is €500 uit gekomen, staat de automaat nog steeds €1500 in de "plus". Voor single player automaten in een speelhal en in de horeca wordt het maximaal uurverlies berekend over 100.000 spins. (iets meer dan 83 uur non stop draaien). Hou je lang genoeg een automaat in de gaten, dan kan je rekenen/bijhouden dat er de afgelopen 50 speeluren €6800 is uitbetaald, en er nog dus nog €3200 uitbetaald moet worden. Dat is een moment dat een aflegger op een automaat gaat spelen. Ieder uur dat men speelt, kost het €40,- en gaat er €200 in de "nog uit te betalen pot". Als men dus nog 33 uur moet spelen, kost dat €1320 in uurverlies. Dat is minder dan de €3200 die er nu in zit. Netto een positief rekensommetje. Want in het slechtste geval duurt het 33 uur (maximaal hoeveelheid uur die nog gespeeld moeten worden sinds dat de automaat in de gaten gehouden werd) Maar dat hoeft niet altijd zo te zijn. De automaat kan natuurlijk ook binnen 4 uur al gaan uitbetalen, dan is het uurverlies €160. - Maximaal 0/1 spellen spelen: een 0/1 spel is gemaakt om punten te sparen, feitelijk wordt er een gok gewaagd voor 1 punt van de creditmeter waarbij je 99,99% kans hebt om deze te winnen. Deze punt wordt bij de clubmeter opgeteld. Dit 0/1 spel heeft maar een verlies van 00,01% maar telt wel mee als "spel". Als je dus maximaal 0/1 spellen speelt, is je automaat aan het spelen en telt dit mee voor het aantal spellen waarin de automaat moet uitbetalen, zonder een hoog risico op verlies.*  *Ik weet niet goed hoe ik het beter kan uitleggen, maar lang verhaal kort, is dit de beste strategie wanneer je langdurig op een automaat speelt. - Bijhouden wat er wordt uitbetaald: Automaten betalen uit in muntgeld of handpays. Muntgeld wordt uitbetaald via een hopper. Een hopper wordt op twee manieren gevuld. Als de hopper leeg is, moet deze worden bijgevuld door personeel. Meestal gebeurt dit met een vast bedrag (100 of 200) per keer. Spelers vullen ook de hopper wanneer ze met muntgeld spelen. Is de hopper helemaal vol en worden er nog muntjes bij geworpen, dan vallen deze munten door naar de geldbak. Een oplettende speler hoort dit verschil. Een aflegger zal de hopper dan ook eerst helemaal leeg maken doormiddel van briefgeld in een automaat te stoppen, en daarna in munten uit te laten betalen. Nu de hopper 0 staat wordt deze bijgevuld door het personeel. Als voorbeeld een 100 munten. Als een speler hierna gaat spelen vallen zijn muntjes eerst in de hopper. Als de speler klaar is, komt de aflegger weer langs en vult de automaat met muntgeld aan. Het moment dat hij een van de muntjes hoort doorvallen naar de geldbak weet hij dat de hopper vol zit. Ook weet de aflegger hoeveel munten hij zojuist heeft ingeworpen. Op een hopper waar 500 munten in gaan, en munt 146 valt naar beneden, weet de aflegger dat er 500-100-145 munten= (255 munten door de speler in de machine is achtergelaten.) Zonder dus de hele tijd te kijken hoeveel keer iemand een muntje inwerpt, weet men dus alsnog hoeveel munten er in, en hoeveel munten uit een machine zijn verdwenen. - Handpays bijhouden: Wanneer een automaat een handpay heeft, moet personeel deze unlocken. Dit is zodat er een menselijke controle tussen zit voor hoge(re) bedragen. Tussen het uitbetalen en het unlocken van de machine zit altijd even tijd. Dit is het moment om even te kijken voor hoeveel er op de machine op uitbetalen staat. Sommige spelers roepen dit ook uit enthousiasme, naar hun medespelers, en dan is er ook altijd nog het moment dat er daadwerkelijk uitbetaald moet worden. Allemaal momenten waarbij de benodigde informatie voor ieder met een oplettend oog mogelijk beschikbaar is. - Vragen: Als je de juiste speler dingen vraagt, kom je veel te weten. De vraag met "gewonnen?" is heel onschuldig, maar kan al veel informatie opleveren. Evenals vragen of een bepaalde kast al is bespeeld, of dat een bepaalde speler gister nog lang is gebleven... -  Markeren van automaten: Als je een automaat in de gaten houd, wil je natuurlijk zeker weten dat je de juiste in de gaten blijft houden. Doormiddel van krassen of andere lichte schade toe te brengen is elk automaat uniek te herkennen. Wanneer automaten worden gewisseld (binnen de hal, of soms zelfs tussen verschillende hallen) weet men nog steeds welke automaat waar deze naar toe is gegaan. Voor single players is het TS nummer die op ieder automaat zit genoeg, maar multiplayers heeft alleen de hoofdkast een TS nummer, alle andere kasten hebben die niet. Op deze manier weet men dus toch welke hotspot waar naar toe is verplaatst. - Wegjagen: Ja helaas is dit ook onderdeel van de strategie die sommige afleggers toepassen. Naast de speler gaan zitten, de hele tijd meekijken, (ongewenst)contact zoeken, net iets te persoonlijke vragen stellen, een heftige walm van parfum, het kan allemaal bedoeld zijn om de speler te overtuigen om uit zichzelf weg te lopen van de irritante man die naast ze zit (en daarmee van hun kast). Ook directe of indirecte intimidatie kan onder deze strategie vallen... - Omkopen: Het komt gelukkig niet veel voor, maar een poging kan men altijd wagen. Geld of een percentage van de winst bieden voor informatie nee heb je, ja kan je krijgen... 
    • Kleine Greetje uit de polder? Nee dat ben ik niet hahaha. Nog nooit in Urk geweest zelfs.
    • Hoi,   Bedankt voor je bezorgdheid.  Maar ik heb alles nog in de hand gelukkig. Ik speel met lage bedragen op zulke risico sites. Dat ze hun eigen regels niet nakomen met zo'n klein bedrag zegt wel genoeg. Dit was voor mij de laatste keer ilegaal , Ik heb mijn cruks opgezegd en zal nu af en toe op de Nederlandse sites gokken zodat ik nooit meer in cruks belandt.  Nogmaals bedankt!
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.