Spring naar bijdragen

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Vstrom

Members
  • Aantal bijdragen

    11
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Vstrom's Achievements

Member

Member (2/3)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Unibet werd specifiek in de mail genoemd. Maar ik denk in principe alle casino’s die in Malta geregistreerd staan
  2. Vandaag mailtje gehad van Goldenstein Legal. Ze moesten me helaas mededelen dat mijn zaak voorlopig niet zal worden gefinancierd. Deze beslissing is te wijten aan de zeer complexe tenuitvoerlegging van buitenlandse vonnissen tegen casino’s met zetel op Malta.
  3. Dat had ik ook graag gezien. Heb het in ieder geval geprobeerd. Nu is Loonstein aan zet.
  4. Reactie van een casino op mijn poging om te schikken: By accessing and opening an account and using this website, you confirm and warrant that online gambling is legal and permitted in the jurisdiction where you are located and you will not use the website while resident or temporarily located in any jurisdiction that prohibits use of the website. It is entirely and solely your responsibility to enquire and ensure that you do not breach laws applicable to you by participating in the games. Depositing real funds and playing for real money is subject to the laws of your country, and it is your sole responsibility to abide by your native regulations. The company will not assume any liability whatsoever in this regard and will not reimburse any deposits, winnings or any losses as a consequence of the violation of any legal provision that may be applicable to the player. It is the player’s sole responsibility to comply at all times with his/her/their own local, national or state laws that relate to online gambling. By accepting these Terms and Conditions you confirm your awareness of the fact that gambling may lead to losing money. The Casino is not liable for any possible financial damage arising from your use of the Website. Casino is not liable for damage and/or losses to an account holder and/or a third party caused directly and/or indirectly due to mistake, misprint, misinterpretation, mishearing, misreading, mistranslation, spelling mistake, fault in reading, transaction error, technical failure, technical hazard, registration error, manifest error, cancellation of a game for any reason, force majeure and/or any other similar event, failure of casino central computer system or any part thereof; delays, losses, errors or omissions resulting from failure of any telecommunications or any other data transmission system.
  5. Heb inmiddels een transactieoverzicht van Tipico gehad. Het blijkt om in totaal om een bedrag van 3840 euro te gaan. Ik wil proberen met ze te gaan schikken, alleen vraag ik me af hoe ik dit het beste kan aanpakken. Heeft er iemand misschien een standaard mail die ik naar ze kan sturen met een voorstel?
  6. Heb het gedaan. Als ze het nu niet sturen weet ik het niet meer
  7. Heb inmiddels een reactie en het gaat als volgt: Wij hebben deze graag nog eens gecontroleerd. We hebben u op 2 mei 2024 al uw accountgegevens toegestuurd. Wij verzoeken u de reeds ingediende bestanden nogmaals te controleren. Het bestandsformaat dat wij gebruiken voldoet aan de eisen van de AVG en wij hebben daarmee aan onze wettelijke verplichtingen voldaan. Indien u gegevens mist, vragen wij u ons relevant bewijsmateriaal aan te leveren. Het zijn echt een stelletje pannenkoeken die gasten. Ik vertel ze letterlijk wat ik wil en nodig heb en nog heb ik het idee dat ze het niet begrijpen.
  8. Heb het naar ze gestuurd. Nu afwachten. In ieder geval bedankt! 🙏
  9. Ik heb erom gevraagd. Uiteindelijk kreeg ik dus dat antwoord. Heb gewoon sterk het vermoeden dat ze niet willen meewerken
  10. Heb dus het formaat gestuurd wat ik van Loonstein heb gekregen. Uiteindelijk hebben ze me een PDF gestuurd waarin enkel dingen staan zoals: naam, geboortedatum etc. maar geen transactie geschiedenis. En wanneer ik hierom wederom in een nieuwe mail om vroeg kreeg ik als antwoord: “The file format we use complies with the requirements of the GDPR and we have therefore fulfilled our legal obligations.”
  11. Hallo allemaal, Ik vroeg me af of er hier mensen ervaring hebben met Tipico? Ze weigeren transactie geschiedenis met mij te delen. Wat kan ik het beste doen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.