Spring naar bijdragen

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Helaas Pindakaas

Members
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Helaas Pindakaas's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

2

Waardering in de gemeenschap

  1. Dit is juist het probleem bij een gokverslaving en dit weten casino's al te goed. Een gokker gaat net zolang door totdat alles is vergokt en dan komt spijt. Er moet een soort europees/wereldwijde register komen voor mensen met een gokverslaving maar ik vrees dat dit er nooit zal komen omdat anders de gokindustrie niet zo groot zou zijn als al ze zijn vandaag de dag. Dit is drastisch maar helaas wel de enige echte oplossing.
  2. Ze hadden veel eerder moeten ingrijpen. Het feit dat ze het gesprek gaan samenvatten en woorden gaan gebruiken als ' je geeft aan dat je financieel zei je dat je primaire motivatie voor het spelen niet financieel gewin is, aangezien je financieel zeker bent. De drijvende factor is het plezier dat je beleeft aan het spelen' ..... Dit is niet in je eigen belang maar word gedaan omzich zelf in te dekken. Ze krijgen hier intern gewoon trainingen in heb ik vernomen van een ex medewerker (bet city).. Een (online) casino kan een speler aanmelden voor Cruks, wanneer die persoon heel risicovol gokgedrag vertoont.
  3. Het casino had kunnen ingrijpen door je zelf aan te melden bij Cruks als ze het vermoeden hebben dat je een gokverslaving hebt ipv 30 dagen uitsluiting. Vraag aan Bingoal waarom ze dit niet gedaan hebben want als ik je moet geloven is/was je gedrag niet normaal Algemeen advies. Ga hulp zoeken en laat je geld beheren. Los van het geld wat erg pijnlijk is kan ik me zo voorstellen dat je door een hel gaat. Probeer gewoon niet meer te gokken en besef dat je geld niet meer terug komt.
  4. Precies dit. Lees je eens in wat er in het hoofd van een verslaafde plaats vind. Ik verafschuw dit ten zeerste. Veiligheid moet voorop staan en dit soort dingen moeten aan de voorgrond getackeld worden. Casino’s brengen zo onnodig leedt aan mensen. Waarom denk je dat Casino’s adverteren met; probeer nooit je verliezen terug te winnen. Guess what. Dit is hun verdien model. Ze moeten het niet hebben van mensen die tientjes storten! @said85 neem een advocaat in handen en vecht dit aan. Rapporteer dit aan het KSA en hou ons op de hoogte.
  5. Ik wil je serieus aanraden hier iets mee te doen. Casino’s hebben als professioneel dienstverlener een zorgplicht. Deze houdt onder meer in dat zij spelers die hun spelgedrag aantoonbaar niet in de hand hebben, tegen zichzelf (en/of ten behoeve van anderen) in bescherming moeten nemen. Dit geldt ook als een speler vaak en/of hoog inzet of verontrustend (speel)gedrag vertoont. Ik kan je vertellen dat ze zich hieraan niet houden en ze zich altijd gaan beroepen op 'wij kunnen niet in iemands portemonnee kijken'... bullshit! Ze kunnen de mooiste websites, complexe integraties met externe systemen en reclames maken maar aan de voorgrond een klant beeld te vormen is lastig? Geloven jullie dit? Ik kan je vertellen dat dit heel makkelijk in te richten is en dit NIET gedaan word omdat ze anders door de mand vallen. Ik hoop dat de casino's meelezen. Los van wat de medewerker je adviseerde te doen ben ik van mening dat je dit kan aanvechten. 50k, mijn god wat een geld. Doe er iets mee want je staat in je recht!
  6. Ik heb soms zelf moeten bellen waarom ik nooit word gebeld, omdat mijn stortingen steeds meer werden en hoger. Waar het mij om gaat is dat ik het gesprek aangaf dat ik permanent wil sluiten. Ze vraagt waarom. Ik geef aan dat ik veel verlies en het spel niks doet. Toen kwam ze met de aanbod van tijdelijk sluiten en heb ik het gedaan. Lees veel reacties van mensen die het opnemen voor 711 en dat interesseert me weinig. Ik geef aan direct om me account te sluiten permanant en dan als reden verlies veel en spel doet niks. Dan komt de zorgplicht om daar akkoord mee te gaan en mij niet andere aanbiedingen geven zoals een tijdelijke. Want ik heb natuurlijk gezien dat ik dat zelf kan doen via de instellingen tijdelijke blokkade. Dat was niet mijn intentie. Daarom ben ik een chat begonnen om een permanente We hebben het hier over een persoon die 16k heeft verloren in 6 maanden en het eerste wat in me opkomt is; Said heeft een gokprobleem. Laten we nu niet als jurist gaan optreden en een kant kiezen maar gewoon rationeel nadenken. 711 had hier gewoon naar moeten kijken en inzien dat het merendeel van hun klanten bestand dit soort bedragen niet spendeerd in een casino. Ze hebben een zorgplicht en dat houd in dat wanneer iemand aangeeft definitief te willen stoppen de situatie ook goed in ze schatten. Dit is hoe ik naar kijk.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.