Spring naar bijdragen

De Rail


LuukFOD

Aanbevolen berichten

  • 5 weken later...

Ik denk als je serieus geld wilt verdienen met poker dat Stars niet de site to be is.

Niveau is daar hoger en de velden immens.

Cashgame kan je imo beter een kleinere softere skin voor zoeken.

Mtt's het zelfde. Stars heb je altijd 1.5-5k mensen die meedoen (soms meer) intressante prijspot maar je moet zoveel bullets dodgen. Op kleinere sites met kleinere velden is t relatief makkelijker kaarten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LuukFOD zei:

Donna wie ben je op NP? Ik vind t echt balen dat ze stoppen. Qua pokerfora echt het meest sociale forum dat ik ken. Zeker sinds PI de geest heeft gegeven!!

Wauw, schik er van dat NP gaat stoppen. Uiteraard is er weinig brood mee te verdienen vanwege de marktontwikkelingen maar juist de mogelijkheden als de markt volgend jaar open gaat en NP toch echt een naam heeft in deze markt verbaasd mij ook weer dat ze stoppen. Prachtige gedachte om spelers beter te maken en dat hebben ze in die 8 jaar ook zeker gedaan. Kwam er regelmatig een kijkje nemen als was het maar om even een filmpje te kijken of te neuzen op het mooie forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LuukFOD zei:

Donna wie ben je op NP? Ik vind t echt balen dat ze stoppen. Qua pokerfora echt het meest sociale forum dat ik ken. Zeker sinds PI de geest heeft gegeven!!

Rayhaz

Ja echt jammer, maar het is niet anders. Qua nederlandse pokerfora was dat eigenlijk de enigste waar ik dagelijks op keek en zo af en toe nog wat poste. Ook ken ik vrij veel mensen daar persoonlijk door de livemeetings etc. Gelukkig hebben we Skype nog :)

Denk niet dat ik ga switchen naar een ander nederlands pokerforum omdat ik de rest nogal inhoudsloos vind :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LuukFOD zei:

Donna wie ben je op NP? Ik vind t echt balen dat ze stoppen. Qua pokerfora echt het meest sociale forum dat ik ken. Zeker sinds PI de geest heeft gegeven!!

Rayhaz

Ja echt jammer, maar het is niet anders. Qua nederlandse pokerfora was dat eigenlijk de enigste waar ik dagelijks op keek en zo af en toe nog wat poste. Ook ken ik vrij veel mensen daar persoonlijk door de livemeetings etc. Gelukkig hebben we Skype nog :)

Denk niet dat ik ga switchen naar een ander nederlands pokerforum omdat ik de rest nogal inhoudsloos vind :P 

Dat klopt wat jij daar zegt.

Maar het zal mij niet verbazen als er toch mensen in het gat gaan proberen te springen wat Nederpoker achterlaat.

Een klantvriendelijk fora met een troll verbod!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TheMikeyx zei:

Ik denk dat de enige manier om nog online te winnen met pokeren, is om naar de relatief kleinere pokersites te gaan met veel promoties, waar fishies op af komen. 

Dit ligt er natuurlijk heel erg aan, ik denk ook dat het niet waar is wat je zegt.

Zelf speel ik bijvoorbeeld alleen op Pokerstars en ik speel gewoon prima winnend (SNG's) en zo zijn er nog zat jongens die wel gewoon easy 6 cijfers per jaar verdienen op Stars.

Wel is het pokerlandschap erg veranderd en moet je veel meer op kwaliteit van je game richten, mega volume is veel minder belangrijk geworden ook doordat de rakeback nu gecapped is op ongeveer 30%.

Dus zie je nu het laatste 1,5 jaar dat heel veel break-even regs gewoon het hoofd niet meer boven water kunnen houden doordat de rakeback minder wordt en de games relatief iets zwaarder worden, 90% van die gasten is gewoon te lui of heeft geen zin om hun game te verbeteren.

Kortom, winnen met online poker is nog goed te doen als je zelf ervoor blijft zorgen dat je goed genoeg blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van plan om elke dag een aantal uren te draaien in Las Vegas in allemaal verschillende pokerrooms en tijd om uiteraard lekker van het spelletje te genieten maar ook te onderzoeken of het (nog) mogelijk is om de games te verslaan. Is een hele tijd geleden dat ik dit in Vegas gegaan hebt en gaan toch al gauw 10 jaar terug in de tijd om het op deze manier te onderzoeken en te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van plan om elke dag een aantal uren te draaien in Las Vegas in allemaal verschillende pokerrooms en tijd om uiteraard lekker van het spelletje te genieten maar ook te onderzoeken of het (nog) mogelijk is om de games te verslaan. Is een hele tijd geleden dat ik dit in Vegas gegaan hebt en gaan toch al gauw 10 jaar terug in de tijd om het op deze manier te onderzoeken en te spelen.

De live-games is Vegas tot 5-10 zijn imo nog vrij easy te beaten, niveau is daar nauwelijks omhoog gegaan omdat een groot gedeelte gewoon toerist is. Hoger kan ik niet veel nuttigs over zeggen.

Er is daar nog heel goed te leven van live-poker imo, ik zou dat in ieder geval echt wel aan durven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooh dat is geen goed nieuws dat Nederpoker gaat stoppen. Dit zal qua inkomsten dus toch droog zijn gelopen en de keuze verstandiger is voor ze dan er mee door te gaan. Wel erg jammer ook dat ze alles offline halen, want de website online houden met alleen content zou toch niet zo duur moeten zijn.

Ik denk overigens @Donna_Paulsen dat je doelgroep qua poker hier zeker wel te vinden is als er meer over poker op het forum komt. Zijn toch veel oud pokerspelers hier actief die ook nog wel actief zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.