Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Verificatie mail komt niet binnen, TOTO schuift het op KSA [emoji85]

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted

Error na error bij de TOTO. Kom al ruim een uur alleen in het sportgedeelte. Wil m'n free bet van vijf euro inzetten, maar dat kan met geen mogelijkheid. Word ook om de haverklap uitgelogd. Morgen maar verder kijken.

Posted
16 minuten geleden zei TV78:

Error na error bij de Toto. Kom al ruim een uur alleen in het sportgedeelte. Wil m'n free bet van vijf euro inzetten, maar dat kan met geen mogelijkheid. Word ook om de haverklap uitgelogd. Morgen maar verder kijken.

Doe je goed heb niet eens die mail binnen

Posted
1 uur geleden zei blackhorse:

Bij betcity kom je er ook niet door bij uploaden id. Waarom ik Toto wil is omdat die al die bekende merken games heeft.betcity klein aantal kwam ook dit tegen op betcity .9.2 De belasting die op grond van de Wet op de kansspelbelasting moeten worden afgedragen wordt door Betent ingehouden. Dit bedrag wordt voor de uitkering van eventuele Speelwinst op de Speelrekening in mindering gebracht. Het belastingtarief bedraagt 29% van het bruto spelresultaat 

Wat slecht zeg , ik had er zoveel vertrouwen in , maar ze stellen me nu al teleur 

• Thanks 1
Posted
8 minuten geleden zei Li-de-Aflegger:

Veel storings, het is een flater.. Toto logt me steeds uit .. se konden weten dat druk ging worden dan moet je voorbereiden zij op alles dit is niet best

Ik wordt er elke 4 minuten uit gegooid met de melding dat mijn sessie is verlopen/en of dat er 2x met mijn account is ingelogd.

Heb mijn daily limiet op 24 uur staan ,dus dat kan het niet zijn

Posted
5 minuten geleden zei pokerinfo:

Ik wordt er elke 4 minuten uit gegooid met de melding dat mijn sessie is verlopen/en of dat er 2x met mijn account is ingelogd.

Heb mijn daily limiet op 24 uur staan ,dus dat kan het niet zijn

Bij mij zelfde melden.. ik bewust nog niet gestort omdat wou eerst zeker weten of alles goed werk

Posted

21.17 een bet geplaatst op een wedstrijd, maar bet is nog steeds niet verwerkt. Blijft maar laden. Intussen is er een doelpunt gevallen. Zal m'n geld wel kwijt zijn...

Posted
32 minuten geleden zei TV78:

21.17 een bet geplaatst op een wedstrijd, maar bet is nog steeds niet verwerkt. Blijft maar laden. Intussen is er een doelpunt gevallen. Zal m'n geld wel kwijt zijn...

Toch gelukt. En gewonnen :)

• Like 1
Posted

Echt super slecht dit, kan er niet over uit.. Zoveel tijd gehad om voor te bereiden en dan is de verwachting als speler zijnde torenhoog. En blijkt het een groot drama te zijn

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Posted
30 minuten geleden zei SidViscious:

Hier ook nog steeds niks op Toto, zit nu al ruim 26 uur te wachten op de verificatie 😡

Ik heb ook zo lang moeten wachten is echt belagelijk maar kan je vertellen site en werking van TOTO is perfect dubbel en dwars beter dan betcity

Posted

Gisteren werd ik er regelmatig uitgegooid bij de TOTO. Nu niet meer. Verificatie ging bij mij ook redelijk snel. In tegenstelling tot BetCity. Voor mij is de TOTO voorlopig even de nummer 1 (van de 2). 

Posted
17 minuten geleden zei blackhorse:

Ik heb ook zo lang moeten wachten is echt belagelijk maar kan je vertellen site en werking van Toto is perfect dubbel en dwars beter dan betcity

TOTO is voor mij altijd een vangnet geweest voor een moment als 1 oktober. Ik ben overigens op dit moment meer gecharmeerd van Betcity, en dan meer specifiek voor het plaatsen van voetbalweddenschappen. Het aanbod van het aantal competities is min of meer vergelijkbaar, de odds zijn beide niet al te best zeker niet bij hoge quoteringen. Doorslaggevend voor mij is op dit moment de opties op een wedstrijd zoals het aanbod van Asian-handicaps. Maar kan op dit moment niet beoordelen hoe de vlag erbij hangt bij TOTO, of er een verruiming heeft plaatsgevonden op die onderdelen.

• Like 1