Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted
2 minutes ago, Gier said:

Jackpot Giant doet het bij mij niet. 

Aha dat is een Playtech slot, doet het hier wel.
Wel vreemd dat er DRAINEN staat in plaats van DRAAIEN ? 

image.thumb.png.6230c72547106955f6de37fc00ada7e8.png

Posted (edited)
8 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik heb hier de afgelopen dagen ook last van bij de slots van het HC Online. Het lijkt wel random, pop up op zwart (niet laden) eruit een andere die soms wel doet. 

Precies dit, ja. Misschien een instelling op de pc?

Edited by Trybe4udie
Posted
9 minuten geleden zei Trybe4udie:

Meestal kan ik de eerste keer een willekeurig slot spelen, maar daarna doen ze het allemaal niet, zoals nu,

Ik heb het zelfde probleem bij HC op mijn desktop en laptop, mobile werkt wel prima. Bij opstart van bijv. "Big bass bonanza" laad de pagina het spel, sluit ik daarna af en start ik het slot opnieuw, blijft het scherm zwart, cookies etc tig keer verwijderd maar helpt niet, HC uitvoerig gemaild hierover, ticket nr. gekregen maar nochtans geen antwoord

Posted
8 minuten geleden zei Bellagiogast:

Ik heb het zelfde probleem bij HC op mijn desktop en laptop, mobile werkt wel prima. Bij opstart van bijv. "Big bass bonanza" laad de pagina het spel, sluit ik daarna af en start ik het slot opnieuw, blijft het scherm zwart, cookies etc tig keer verwijderd maar helpt niet, HC uitvoerig gemaild hierover, ticket nr. gekregen maar nochtans geen antwoord

By the way, de "Playtech" slotspellen hebben dit probleem inderdaad niet......

Posted
53 minuten geleden zei Trybe4udie:

Het lijkt te zijn opgelost...

Fijn, ik check het vanmiddag ook nog even (gisteren was het nog wel zo) schijnbaar op mobiel deed die het goed en ging het over desktop. Ik had het Holland Casino ook dit draadje laten lezen en pakten het ook meteen op. Zie je iets wat niet goed gaat of wel, laat het ons vooral weten. Ze lezen mee 🙂

Posted
4 uur geleden zei TheGreatOne:

Fijn, ik check het vanmiddag ook nog even (gisteren was het nog wel zo) schijnbaar op mobiel deed die het goed en ging het over desktop. Ik had het Holland Casino ook dit draadje laten lezen en pakten het ook meteen op. Zie je iets wat niet goed gaat of wel, laat het ons vooral weten. Ze lezen mee 🙂

Helaas werkt het bij mij nog steeds niet, dus NIET opgelost ! Ik wacht nog steeds op antwoord op mijn email van woensdag 6 okt, kreeg wel een ticketnummer, maar nog geen support over dit probleem, de live chat is offline en telefonisch zijn ze onbereikbaar

Posted

Opvolgend op alle bovenstaande, de problemen zijn zeker niet opgelost.

Ik werd hier door een andere forumgebruiker op gewezen en heb zelf op mijn laptop de problemen met zwarte / niet ladende schermen van slots gereproduceerd.

Het probleem lijkt zeker niet aan spelerskant te liggen: specs van de computers van andere forumgebruiker en van mijn laptop zijn ruim voldoende.

Het probleem van de niet ladende slots manifesteert zich op laptop/desktop (niet op mobiele telefoon) en op niet-premium slots.

Zijn er nog meer mensen die hier nog steeds problemen mee ervaren?

  • 3 months later...
Posted

Zijn er nog meer mensen die nog steeds problemen ervaren met het niet kunnen laden van slots op Holland Casino Online, net als ik ?
Of daar misschien een oplossing voor hebben anders dan 'clear cookies, clear cache'? 

Ik speel in de regel op een behoorlijk nieuwe en snelle laptop, met als browser Chrome of eventueel Edge.
Playtech titels doen het wel, andere bijvoorbeeld Playngo, meestal niet.

 

Posted
8 minuten geleden zei Rudi:

Zijn er nog meer mensen die nog steeds problemen ervaren met het niet kunnen laden van slots op Holland Casino Online, net als ik ?
Of daar misschien een oplossing voor hebben anders dan 'clear cookies, clear cache'? 

Ik speel in de regel op een behoorlijk nieuwe en snelle laptop, met als browser Chrome of eventueel Edge.
Playtech titels doen het wel, andere bijvoorbeeld Playngo, meestal niet.

 

Dank @Rudi voor je feedback m.b.t. het HCO met de slots. Toevallig heb ik morgen een uitgebreide meeting met het HC over dit soort zaken, ik heb er ook regelmatig last van, als er nog meer zijn en kan aangeven wat je gebruikt als browser, horen we dit super graag.

Ik gebruik een IMAC en Google Chrome.

Posted

@TheGreatOne ha fijn ik hoop dat je meeting in verbetering resulteert.

Erg jammer dat nu er nieuwe slots op HC Online zijn toegevoegd, ze voor mij onspeelbaar blijken.

Ik speel meestal op een Lenovo Ideapad 5 (geen speciale grafische kaart) met browser Chrome. 
Slots laden vaak niet, laadscherm blijft zwart. Behalve Playtech slots die doen het wel.

HC mag best een keer meekijken naar het issue als ze willen.
Cookies/cache clearen is voor mij geen acceptabele  oplossing anders dan eenmalig.

Door dit issue speel ik geen slots op HC. 

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.