Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Wat voor duidelijker tip wil je hebben dan ?

Tsja, je zit in een sports betting topic en jouw tip is niet betten, denk niet dat ze op basis van jouw tip besluiten iedereen het geld terug te storten ..

Ik ben benieuwd naar de koersen, heb vandaag het geld voor drie aandelen overgemaakt, hoor wel vanaf wanneer ik mee kan doen!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst

Tsja en in Mons worden ze ook 2e, 3e en 4e........uitslag daar: 7-1-5-13......

Ongelooflijk allemaal, het mag gewoon niet lijkt het wel, de gedachte is iedere keer goed maar het kwartje valt net de verkeerde kant op steeds.........

Geplaatst

Kom op, Piet !

Ook in die koers in Mons hadden de jongens vreselijke pech !

@Boelie ziet sterk de 13 (een paard aan 10 tegen 1).

In feite is dat zijn banker.

Nu wil jij nog een paard extra..

Als je 30 euro wil spelen in die koers, wordt je unité dan wel verlaagd van 10 naar 5 euro.

Oké, dan hit je het koppel : 30 euro inzet >> dan krijg je 5 x 14 = 70 euro terug.

In je voorafgaande post schrijf je : de jongens gaan klappen, ha, ha, ha !

Noem je dit dan klappen : 30 inzetten en 40 winst ?

Nee, ik vind, dat @Boelie, @TheSpecialOne en @Geldwolf het naar beste weten doen.

Alleen de echte mazzel moet nog komen.

Geef de jongens vertrouwen en het komt helemaal goed !

Volgende keer beter, Boy's !

Geplaatst

Jeetje we krijgen wel veel aardige reacties, Rogier schreef ook al een heel verhaal op Nakoersen...(zie hieronder)

Het hoort er allemaal bij en we gaan gewoon door, want zoals Henny Huisman ooit al zong: Wie niet tegen zijn verlies kan is maar zielig hoor!

Reactie Rogier (van nakoersen forum) :

Nou, ik ben juist erg blij dat ik maar aan 1 persoon verantwoording af hoef te leggen, maar zelfs dat is eigenlijk niet nodig, want die persoon zeurt nooit! Het is ook wel prettig dat deze persoon het snapt als een verliezende bet, wel de juiste bet was. Wat dat laatste betreft heb ik bewondering voor Rico/Pepijn cs. Zij spelen (deels) voor leken en die zullen bijvoorbeeld denken dat dooiespoor een prima positie in het front is. Die zien niet wat voor een belachelijke koers Anna Mix liep van de week en die snappen al helemaal niet waarom Anna Mix straks weer voorbij gelopen gaat worden door paarden die ze toen, ondanks alles, ver achter zich wist te laten. Ik heb gisteren de link gekregen naar het 'Onetime' forum en snap niet dat de organisatie niet wat harder optreedt tegen zuigers en schimmels. Er is niemand die met het spelletje kan winnen, dat het ons (lilyhammers) in 2015 een keer lukt is een godswonder, dus leg je er eerst eens bij neer dat je inleg er gewoon aan zal gaan. Wees die mannen dankbaar voor het initiatief. Geniet van je dagelijkse extra 'kijkie'! Ik zie het helemaal voor me hoe Rico gisteren tijdens de eerste van Vincennes als een konijntje voor de koplampen van een auto naar zijn schermpje zit te kijken hoe het tergend langzaam duidelijk werd dat de nummer 9, nog groot favoriet ook, naar het vierde plekje werd gezogen. Hij hoopt nog op enquete, maar helaas. De eerste rug is weg en dan moet hij het forum nog openen. Hoe leuk zou het dan niet zijn om daar een opbeurend berichtje te plaatsen. Iets van, goh wat was dat spannend, die 9 deed lang goed mee en op de laatste meters werd hij toch nog gepakt. We komen steeds dichterbij, zet hem op mannen, volgende keer beter! Nu gaan ze ook logischerwijs voorzichtiger spelen en als het in de hoofden al begint te knagen, dan staat 'meneertje niegus' paraat om toe te slaan. In mijn hoofd zit het goed, dankzij het vertrouwen van mijn compatriot. We speelden als eerste vrij duur plaats en koppels uit de 408 op Mons, Out of Heaven. Het paard kreeg alles tegen wat er maar tegen kon zitten, maar staat er volgende keer gewoon en dan trekken we het weer recht. We laten ons daar niet door uit het veld slaan. Ik ga geen bedragen noemen, maar het enige wat we weg konden strepen in de koers van Best Well was de winnaar. Net als vorige keer bouwden we af naar het koppel dat nu weer binnenloopt en weer een vermogen brengt. Het was wel belangrijk dat Best Well nog even tweede werd en daar is in mijn optiek onze 'mindset' debet aan. Geef die mannen vertrouwen en Rico's 9 wordt nog wel derde. Na de koers van Best Well had ik nog drie koersen om te spelen uitgezocht. Cherie Cherie, Botido (is de rest al binnen?) en op Mons Enzo Trafo plaats. (4,40) Enzo Trafo is het enige Belgische paard dat op VP mee kan komen, oertrouw en vandaag tegen Peppie en Kokkie. Met een goede 'mindset' ligt het geld op straat. N.B. ik weet dat achteraf gelul niet wordt gewaardeerd, maar ik zet alleen tips op het forum waar ik echt voor de volle 100% achter sta, dat is de kunst! Allright kan bevestigen dat ik geen luchtfietser ben. Lang verhaal kort, maak plezier en geef die mannen vertrouwen, dan kun je zomaar een jaar plezier hebben.

Geplaatst

Ik vind dat er prima gespeeld wordt. Natuurlijk willen we allemaal wat geld winnen maar het zijn en blijven paarden en geen machines. Iedereen ziet wat anders vaak en ze maken een keuze wat er gespeeld wordt en dan kan je verder niks anders doen dan rustig achter je scherm gaan kijken hoe het loopt.

Ben je niet eens met hoe er gespeeld wordt? Stap je eruit en anders niet zeuren en genieten van de mooie paardenkoersen.

Tot nu toe vind ik het hartstikke leuk om extra kijkjes te hebben en hoop ik dat we de aankomende dagen/weken het weer kunnen ombuigen in een plus op de bank.

Je moet maar zo denken: "zelfs een blinde eekhoorn vindt wel eens een nootje"

Geplaatst

En dat is de enige juiste spirit! De beste stuurlui staan op de een of andere manier altijd aan wal. Om over de mensen met de belerende vingertjes maar niet te spreken.

Ik heb tot nu toe veel plezier van mijn aandeeltjes en leer af en toe ook nog wat over wedden op paarden. Misschien pakken we nog een mooie winnaar hier en daar. En misschien ook niet. Zal er niet wakker om liggen. Wedden en gokken gaat mij om het plezier en de beleving, niet om de winst. (Bijna) ieder kansspel is per definitie verliesgevend op de lange termijn. Dus ga vooral zo verder mannen!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.