Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst

Mijn paard No-Shpa (koers 5, startnummer 9) maakt morgen in Hamburg haar debuut voor mij en de trainer. Paard een maand geleden overgenomen van eigenaar trainer. Werkt thuis goed en nu hopen dat het in de koers ook zo gaat. Staat er op winsom heel mooi in, goede rijder maar.........heel slecht startnummer voor een afstand van 1680 meter. Toch wil ik haar zelf wel gaan spelen en het liefst op een website waar ik via de Duitse poule kan inzetten. Weet iemand een website waar dit kan ? Heb zelf op Unibet en Zeturf gekeken maar kan hier niets vinden.

http://www.trabhamburg.de/index.php?page=88&datum=20151203

Geplaatst

Mailtje m.b.t. koers op naam voor One Time en een gezellig dagje uit is verstuurd.

Nu ff reactie afwachten.

Hallo Ralph,

Ik heb een vraag aan je. Sinds kort speel ik mee via een wedpoule op de website "OneTime".

Zie deze site; https://onetime.nl/

Het is een drukbezochte website die bezocht wordt door mensen die wedden, spelen in loterijen etc.

Op de site worden ook veel reviews geplaats en ervaringen gedeeld over verschillende weddisciplines.

De site kent een eigen forum voor de 'Runnerz Paardenpoule"

Zie hier: https://onetime.nl/forum/discussion/1051/runnerz-onetime-paardenpool-weddenschappen-en-tips#latest

Hier komen mensen samen die voor het eerst of al langere tijd wedden op paarden.

Er zijn "wedaandelen" verkocht voor de instapprijs van € 25,00.

Er zijn op dit moment ongeveer 25 deelnemers en er zijn 94 wedaandelen verkocht.

(Dit is het zelfde concept die enkele jaren geleden door Rogier op "Nakoersen" is gedaan)

Met dit geld wordt gespeeld op koersen in binnen ( gisteren bijna € 500,00 winst op Wolvega) en buitenland ( V75, Frankrijk, Mons, etc).

Nu is het idee in de groep wedaandeelhouders geopperd om elkaar eens te ontmoeten op Victoriapark Wolvega.

Een uitje waar veel aandeelhouders voor de eerste keer kennis maken met de drafsport.

Kunnen zien dat de pikeur niet OP het paard zit maar erachter Emoji

Gezellig eten, drinken en weddenschappen plaatsen.

Mijn vraag is nu; Is er een mogelijkheid dat er op deze dag een koers vernoemd kan worden naar de website One Time ?

Als tegenprestatie wordt er een positieve review geplaatst op https://onetime.nl/, en het Facebook account van deze site.

Daarnaast heb je natuurlijk een leuke groep veelal nieuwe bezoekers bij elkaar op Victoriapark die van een wedje houden en die hopelijk graag nog vaker terug komen. Toch de markt waar de Nederlandse drafbanen het tegenwoordig van moeten hebben.

Graag hoor ik van je wat de mogelijkheden zijn en indien je enthousiast bent je er ook direct een datum aan kan koppelen.

Graag hoor ik van je.

Mvg,

Edwin, T. 06-

Geplaatst
Mijn paard No-Shpa (koers 5, startnummer 9) maakt morgen in Hamburg haar debuut voor mij en de trainer. Paard een maand geleden overgenomen van eigenaar trainer. Werkt thuis goed en nu hopen dat het in de koers ook zo gaat. Staat er op winsom heel mooi in, goede rijder maar.........heel slecht startnummer voor een afstand van 1680 meter. Toch wil ik haar zelf wel gaan spelen en het liefst op een website waar ik via de Duitse poule kan inzetten. Weet iemand een website waar dit kan ? Heb zelf op Unibet en Zeturf gekeken maar kan hier niets vinden.

http://www.trabhamburg.de/index.php?page=88&datum=20151203

Kan dit niet gewoon bij Runnerz? Die hebben toch ook Duitse koersen?

Geplaatst

Zou het dan wel bij een paar euro houden. De verrichtingen zoals die er staan tot een maand geleden maken haar logischerwijs waarschijnlijk het minst gespeelde paard. En ook voor ons is het afwachten wat ze in de koers laat zien. Wil geen ruzie met je :-)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.