Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ach kunnen ook een envelopje voor de winnende rijder en sierdeken enzo doen toch, samen ff wat lappen moet kunnen!

En bijv dingen veilen zoals een ritje mee in de startauto voor de hoogste bieder etc

En we maken natuurlijk ook een hoop omzet met zn allen!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst
Zou het dan wel bij een paar euro houden. De verrichtingen zoals die er staan tot een maand geleden maken haar logischerwijs waarschijnlijk het minst gespeelde paard. En ook voor ons is het afwachten wat ze in de koers laat zien. Wil geen ruzie met je :-)

Met mij krijg je niet zo snel ruzie hoor. Ik gooi niet mijn hele hebben en houwen erop. Paar euro om te kijken. Succes met je paard!

Geplaatst

Veel succes morgen met je paard @Edje75 we gaan het volgen!

heb even zijn oude prestaties bekeken en die zijn niet echt om naar huis te schrijven, maar goede rijder idd en misschien heeft de eigenaar en trainerswissel wel goed gewerkt :-)

Volgens mij doe je bij runnerz in dezelfde pot mee als bij pferdewetten..die beide sites zet ik zelf ook op in.

Geplaatst

Morgen avond gaan we weer poging wagen op de koersen van Wolvega :-)

Zaterdag is er weer V75 heb het al even bekeken, maar denk dat we geen grote inzet gaan plaatsen waarschijnlijk +_ 50 Euro oid want ziet er erg moeilijk uit, maar wel kans op leuke uitbetaling dus een schotje plaatsen we altijd..

Maar we willen liever een keer een grotere inzet plaatsen als we 1-2 leuke outsiders zien winnen en dan daar een spel omheen bouwen want dan kan je echt een leuke klapper maken :-)

Vandaag is er wel een Nederlandse starter op Vincennes in race 7, de nummer 11 Coup Droit met Robin Bakker, die heeft zeker wel een plaatskans in een vrij open race dat wel, dus mocht je zelf een gokje willen wagen..

En het paardje van @Edje75 aan de start in Duitsland, veel succes !

Geplaatst

No-Shpa voor de eerste keer uit voor Marcel Hauber en mij werd keurig 3e.

Mooie record verbetering naar km 15.7

Over 2 weken weer naar Hamburg en dan starten uit het 1e gelid.

Helaas weinig geld van af kunnen halen.

Alleen een paar plaatskoppels.

Was ze 2e geworden dan....$$$$

Geplaatst
Zijn er nog wedaandelen beschikbaar om in te stappen?

Beste @aijoh je kunt nog aandelen kopen tegen de koers van morgen. Deze zal om en nabij de 20 euro liggen.

Graag 5 aandelen voor mij. Ik hoor wel via een pb-tje hoeveel er over moet worden gemaakt en naar welk rekeningnummer

Geplaatst

Nog 1 triootje mee in de Franse trio poule en daarna houden we het voor gezien, morgen weer een nieuwe dag !

Pos. 1: 6: As des Jacquets

Pos. 2: 2: Uno Paradisio

4: Athos d'Urzy

Pos. 3: 1: Valerio Jet

2: Uno Paradisio

3: Valet d'As

4: Athos d'Urzy

5: Titane du Donjon

6: As des Jacquets

7: Virtual Paradise

8: Unique d'Essag

inzet 12 Euro

Saldo: € 2.201,38

Geplaatst

Op Positie 1 , de nummer 6 , As des Jacquets

Klasse ! Echt goed gezien !

Helaas de favorieten 2 en 3.

Tja, domme pech ...

Want, als je de 6 voor 12 euro winnend speelt, krijg je, ten alle tijden, 72 euro terug.

Soms is het zo simpel :)

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.