Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst

Ja vandaag erg moeilijk en de baan is heel slecht ivm het weer dus we spelen er 1 voor +- 50 euro, dan kost het ook niet teveel. Ik zal hem dadelijk hier plaatsen.

Saldo op dit moment € 2.276,18

Baron Max stelde niet teleur ( ik zag hem vast winnen en kwam netjes uit...hij zakte wel flink voor de start denk dat iemand er nog flink op gedoken is nadat die wist dat wij hem speelden ;)

Geplaatst

05.12.2015 15:33:21

Romme race 5

Weddenschap: V75

Status: Weddenschap verwerkt

Inleg: € 0,06

Combinaties: 864

Total bedrag: € 51,84

Pos. 1: 2: Daydream Rapida

3: Beppe Am

4: Qualis Talis

Pos. 2: 2: Xpecttheunexpected

3: Enjoy Boko

4: Bianca Am

Pos. 3: 3: Art on Line

10: On Track Piraten

Pos. 4: 2: Alfas Dimitri

4: Croque

9: Amor Winner

10: Nakoda Goj

13: Amour du Coglais

15: O.P.Q.C.

Pos. 5: 5: W.A.Mozart

Pos. 6: 2: Let's Dance D.E.

3: Harvey Tornado

6: What's Your Limit

7: Linslusen A.U.

8: Coco de Vie

9: Al's Winnermede

10: Lucky Luke Zenz

12: On Track Piraya

Pos. 7: 10: Venkatesh

Saldo: € 2.224,34

Geplaatst

Rustig weekendje geweest m.b.t. de weddenschappen.

Heb inmiddels van de baanmanager van Victoria Park Wolvega via mail en de App een reactie ontvangen m.b.t. een koers op naam voor One Time en het op deze dag met elkaar bij elkaar komen op Victoria Park Wolvega. Hij is zeer positief en dit kan dus door gaan. "Probleem" is nu alleen wel dat we zelf een datum mogen kiezen wanneer we dit willen doen. En zoek nu maar eens een datum dat iedereen kan :-) Zal dus wel een datum worden dat de meesten wel kunnen en een paar helaas niet.

Beste Edwin,

Wat een mooi initiatief!

Via een voor mij nieuwe site een nieuw publiek bereiken kan ik en dus ook VP alleen maar toejuichen.

Een koers op naam op een gezette datum voor jullie groep enthousiaste bestaande en nieuwe drafsportmensen is dan ook geen probleem, doe ik graag.

Laat maar even horen wanneer het zover is.

Met vriendelijke groet,

Ralf Dekker

Baanmanager Victoria Park

Drafsportlaan 20

8472 AS Wolvega

www.victoriaparkwolvega.nl

Geplaatst

Overigens heeft iemand onder de gebruikersnaam "Meester" op dit forum ons ook uitgenodigd (privé mail in mijn inbox op dit forum) voor een dagje koers bezoeken op de Drafbaan van Alkmaar. Uit zijn post te lezen behoort hij waarschijnlijk tot de organisatie van Drafbaan Alkmaar. Kunnen we wellicht 2 data plannen. 1 dagje koers op Wolvega en ook nog 1 op Alkmaar. Wellicht wel zo handig zodat iedereen tenminste op 1 van de 2 af te spreken data kan.

Edje75 → Meester

Prettige dag op de drafbaan Wolvega. Kan in de toekomst een dagje drafbaan Alkmaar voor jullie regelen.

Koers vernoemen. Plaatsen in het restaurant (normaal 5 euro voor een stoel) Programma, Speluitleg. Eventueel rondleiding op het stalterrein. Kan ook vrij entree voor een groep regelen als daar een sierdeken voor de winnaar van te vernoemen koers tegen over staat.

http://drafbaanalkmaar.nl/ [email protected]

Geplaatst

Hoe meer mensen hoe beter natuurlijk..

Kosten zullen er zeker zijn maar gewoon zoveel mogelijk proberen te regelen lees afdingen ;-)

Maar kosten die ik zo ff kan bedenken;

entree voor de baan +- 7 euro p.p. (als we geen vrij entree hebben)

-sierdeken voor de winnaar met opdruk onetime.nl - geen idee wat dat kost

-envelop voor de winnende rijder van de koers - allemaal wat bijelkaar gooien vooraf

-evt eten reserveren in restaurant in Wolvega ?

-(Ik zou zelf dan ook een hotelletje boeken ivm de afstand, dan kan er tenminste lekker gegeten en gedronken worden tijdens en na afloop) ;-)

We gaan met de aandelen dan ook sowieso wedden, maar iedereen moet natuurlijk ook zelf gaan gokken :-)

En wat Armijn zegt foto's filmpjes we kunnen heel veel leuke dingen gaan doen natuurlijk :-)

Om het goed te plannen zullen we zeker ergens volgend jaar moeten doen, er zijn nu ook nog maar een paar dagen dit jaar. En hoe groter hoe beter ;-)

Geplaatst

En dit lijkt mij persoonlijk echt super om een keer te doen :-) @Boelie heeft dit ooit als eens gedaan..

Duo sulky race

Het ultieme arrangement is het “duo sulky arrangement”. Er wordt speciaal voor u en voor een aantal van uw gasten een race georganiseerd waarbij u letterlijk naast de pikeur plaats gaat nemen op een duo sulky. Een draverij van dichterbij meemaken dan dat gaat niet. U ervaart de spanning voor de start en natuurlijk de snelheid van de race. En wie weet u wel samen met uw pikeur en draver de race te winnen.

Geplaatst

Ziet er veel belovend uit. Goed bezig!

Naderhand mogen jullie allemaal 1 week onder: sierdeken voor de winnaar met opdruk onetime.nl liggen of mag de winnaar dit houden.

Nu nog een hele mooi sierdeken ontwerpen :)>-

-envelop voor de winnende rijder van de koers - allemaal wat bijelkaar gooien vooraf

Kunnen we niet beter de tegenstanders een envelop geven =))

Geplaatst

Ter info; Gisteren werd ons paardje 4e...het was fotofinish voor plek 2,3,4 ! :-?

Franse spel voor vandaag, Zweden en de V75 volgen later...

race 4 Vincennes;

15 winnend 25 Euro

15 / alle koppels 1 Euro

15/ 4,10,13 koppels en pl koppels 5 Euro

race 6 Vincennes;

5 winnend 25 Euro

5 / alle koppels 1 Euro

5 / 7,11,12,13, Duo 5 x

Saldo volgt later na de andere inzet.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.