Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Runnerz OneTime paardenpool (weddenschappen en tips)

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vandaag op 1e kerstdag Wolvega koersen.

Het meeste wat ik zag is geschrapt blijven nu wrs 2 koersjes te spelen over

Race 3

17.40

4/8 koppel 10 x

4/8 duo 5x

4/8 pl kop 10 x

trio 4-8-alle 1 x

trio 4-alle-8 1 x

trio 4-3,5,10-8 2 x

trio 4-8-3,5,10 2x

4-8-3 1x

4-3-8 1x

Race 5 wrs ook nog maar dat post ik later, ligt aan een rijders wijziging ;-)

Later meer....

Saldo: € 2.105,85

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

• Reacties 942
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Geplaatst

Misschien volgevreten van de kerst of omdat ze ziek zijn.

Race 5

1 winnend 10 x

koppel 1/3 10 x

koppel 1/6 5 x

koppel 1/9 5 x

koppel 1 / de rest 1 x

Saldo: € 2.064,85

Morgen een mooie V75 !

Zaterdag en Zondag spel, OneTime Paardenpoule helpt je wel je saaie laatste dagen van het jaar door te komen

;)

Geplaatst

Vincennes koers 4;

het paard 4 BOB winnend 10 en plaats 15

En de V75

26.12.2015 14:53:27

Solvalla race 5

Weddenschap: V75

Status: Weddenschap verwerkt

Inleg: € 0,06

Combinaties: 1920

Total bedrag: € 115,20

Pos. 1: 3: Blue Martini Ås

6: Demi de Veluwe*

7: Amazon Am

8: Fleetfoot Hanover*

10: My Happiness E.P.*

Pos. 2: 2: Thaiger Exclusive

4: Da Vinci Boko

5: Beppe Am

6: Daydream Rapida

Pos. 3: 2: Food Money

5: Thai Broadway

8: On Track Piraten

Pos. 4: 2: Balzac du Chatelet

7: Condor Motion*

13: Pantarei Ans

14: Candor Hall

Pos. 5: 3: Pajas Face

6: Counterfeightr

Pos. 6: 4: Scellino Luis

6: Al's Winnermede

Pos. 7: 8: Calvin Borel

11: Usain Henna

Saldo: € 1.874,65

Geplaatst

Poeh we gaan weer net zo hard naar beneden als we omhoog zijn gegaan. Steeds meer het gevoel te krijgen dat dit spelletje onverslaanbaar is en de geluksfactor stuk groter is dan bij poker. Wel moet ik zeggen dat ik het een spannend en leuk spel vind dat paardenrennen.

Geplaatst

Straks weer spel op Vincennes:

koers 3

nr 10 Robert Bi Winnend 50x

Koppel 10-1/6/8/9/11 3x = 15

Duo 10 - 1/6/8/9/11 2x = 10

Duo 10-1/6/11 3x = 9

Duo 10 op 1 en 2 en daarbij 6/11 eromheen 5x = 20

inzet = 104 euro

saldo na inzet = 1812,15 euro

Geplaatst

Ik kom net terug en zie dat er jammer genoeg niets mee gedaan is met deze tip.

Natuurlijk is Zhao Burgerheide gezakt naar €5,40 dat wist ik ook wel toen ik het schreef maar misschien kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen €50 winnend op Robert Bi die €2,80 stond en niet een paar tientjes wagen op Zhao die €5,40 bracht en bovendien een vast duo met die van Rob tegen €8,40.

Ik wil me absoluut niet mengen in de spelmakers maar een 1 tippie moet toch kunnen vooral omdat Robert Bi zijn winst in mijn ogen veel moeilijker was.

Groetjes Coby

Geplaatst

Hallo Coby, Ik vond het ook geen slechte tip van je wat ik al aangaf, ik zag hem zelf ook wel.

Maar ik zal je zeggen dat ik het iig vergeten was, ben darten gaan kijken en uit eten en ben het helemaal vergeten, en toen ik eraan dacht was het al te laat.

Ik spreek dus alleen voor mijzelf, niet voor de anderen.

Ik wil nog wel toevoegen dat Zao natuurlijk ook geen vaste winnaar was en een vast duo was het zeker niet, (ik zou dan 2 koppels gespeeld hebben) aangezien Beau Jewel ook in grote vorm is en ik heb het terug gekeken en als die niet een hele grote fout aan de start maakt is die gewoon 1 of 2.

Verder wil ik ook nog toevoegen dat we gewoon de laatste tijd erg ongelukkige keuzes hebben gemaakt, ook ikzelf o.a. met die V75 als we die 6000 winnen is het hosanna, nu lukt er even heel weinig.

Paarden winnen net niet en paarden die we besluiten niet te spelen voor Onetime, winnen wel aan mooie cotes.

Dit is zoals ze in poker noemen een downswing en ik ben er zelf iig nog van overtuigd dat we dit gaan omdraaien we moeten alleen (vaker) de juiste keuzes maken welke voor Onetime te spelen.

2016 wordt gewoon ons jaar, en na de prix D'Amerique die eind januari is. verwacht ik dat we sowieso op winst staan ;-)

grt

Rico

Geplaatst

Ok helder Rico thnx voor je snelle en duidelijke uitleg we gaan ervoor in 2016!!!

Oh ja inderdaad had ik dan ook die van Hauber meegenomen voor het duo als tweede mede omdat ik vind dat de paarden van Hauber niet echt vorm hebben alhoewel Beau Jewel eraan komt.

Geplaatst

Meestal is het trouwens toch beter om koppel te spelen ipv duo in de Franse potten.

Vaak brengt het helemaal niet zoveel meer, soms zelfs minder (?) gisteren ook weer gezien, en met koppel heb je het natuurlijk om en om goed.

Dus slimmer is ipv het duo om en om te spelen het koppel gewoon 2 x te doen, althans dat is mijn mening.

:-)

Oh ja nog even toevoegen als iemand dus iets ziet zet het gerust neer hier, ook als het misschien niet gespeeld wordt misschien heeft een andere onetimer er dan toch nog wel zelf iets aan :-)

Geplaatst

Blijft leuk om te volgen hoor op deze manier... Wachten tot er een keer een mooie v75 komt om op te knallen! En verder gewoon rustig uitbouwen zoals jullie nu doen. Chapeau zoals het nu gaat en heel fijn dat jullie dit voor (ons leken) wat leuker en inzichtelijker maken

Geplaatst

Rico morgen Vincennes loopt in de laatste koers startnummer 2 Close To Me die won de laatste keer op Le Mans heel sterk.Het paard is startsnel en moet met nr 2 de leiding kunnen nemen en dan is hij op zijn best.

Misschien zie je er wat in??

Verder weet ik dat je Maffioso Face ook ziet zitten maar pas op voor Lover Face in dezelfde koers die kwam de laatste keer af als een kogel en Souloy was voor die koers al positief over het paard en in mijn ogen was die koers zwaarder als deze.

Succes en groetjes.....

Geplaatst

Over de koers met Maffioso face, die zie ik idd want die kon er vorige keer in de koers met Oliver Kronos en Lover Face niet uit, die zat precies achter die 2 paarden met veel over. Lover Face kreeg toen wel een mooi gaatje. Alles zat wel heel dicht op elkaar toen.

Ik zag toen zelf ook al Lover Face, ik had zelf het koppel en pl koppel met Oliver Kronos wat heel mooi geld bracht en met Maffioso had ik het ook gehad.De reden dat ik het niet voor Onetime speelde was het feit dat het de eerste keer Frankrijk was en de rijder Lorin (maar wel D4 voor het eerst). Achteraf weer jammer natuurlijk 1 van de vele gemiste kansen voor hier.

Ik ben zelf meer de Zweden/Nederland kenner, dus alle Zweedse paarden ken ik goed en Lover Face ben ik altijd wel beetje fan van geweest toen hij nog bij Heiskanen stond, hetzelfde geld voor Rooibos (Goop) dat vind ik ook een hele goede stayer, twijfel daarover of ze nu al willen gaan pieken of dat ze dat met Goop zelf willen doen binnenkort. Maar de rijder is prima natuurlijk, en Maffioso Face heeft nu ook een andere rijder maar M. Abrivard is de nummer 4 van Frankrijk dus dat is op papier geen nadeel. Misschien zelfs voordeel want hij heeft hem al paar keer eerder met succes gereden ;-)

Perfect Power is ook een linke, die ken ik ook nog goed, en heeft ook al leuke dingen laten zien op Vincennes

Vind het best een moeilijke koers, met veel kanshebbers.

Denk dat we koppels moeten gaan spelen, ga er nog even over nadenken..

Die 2 uit de laatste koers ken ik zelf niet goed, misschien kunnen we die winnend oid spelen.

Geplaatst

Leuk om te horen Rico,ikzelf heb me de laatste 10 jaar alleen maar bezig gehouden met de Duitse en Franse sport dus van de NL en Zweden heb ik weinig kaas gegeten.

Maar ik kijk wel trouw het laatste jaar de NL koersen.

Goed laten we hopen op een succes met de V75 in 2016!!!!

Geplaatst
Leuk om te horen Rico,ikzelf heb me de laatste 10 jaar alleen maar bezig gehouden met de Duitse en Franse sport dus van de NL en Zweden heb ik weinig kaas gegeten.

Maar ik kijk wel trouw het laatste jaar de NL koersen.

Goed laten we hopen op een succes met de V75 in 2016!!!!

Dat gaat zeker lukken !

Duitse en Franse Koersen kijk ik ook wel hoor by the way, maar niet zo intens als de andere 2.

Vooral de grotere koersen volg ik natuurlijk ook allemaal wel.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.