Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Dit inzetbedrag overschrijdt uw persoonlijke limiet per afzonderlijke inzet


Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
Zojuist zei TheGreatOne:

Bij welk online casino is dit, heb je hier een screenshot van? Wat zat je te spelen? Ik ken deze melding (nog) niet.

Bij Batavia. Ik kom er niet uit met hen. Eerst via de chat en later per mail. Ik krijg dit iedere x na een tijdje spelen. Reuze irritant! Screenshot zal ik proberen....

Geplaatst

Kan van alles zijn... 

Heeft speler een inzet- of verlies limiet ingesteld? Wat is daar de status van? 

Wat is de totale waarde van de specifieke inzet en op welke tafel zit je? Overschrijd je inzet het tafellimiet niet? 

Ik ga ff kijken of ik error code 4002 naar boven kan halen uit een integratie manueel.

 

Geplaatst
45 minuten geleden zei jantje:

Kan van alles zijn... 

Heeft speler een inzet- of verlies limiet ingesteld? Wat is daar de status van? 

Wat is de totale waarde van de specifieke inzet en op welke tafel zit je? Overschrijd je inzet het tafellimiet niet? 

Ik ga ff kijken of ik error code 4002 naar boven kan halen uit een integratie manueel.

 

Ik heb 100 euro gestort. Speel telkens met inzetten van 6 a 15 euro. Mijn inzetlimiet is 300 euro per dag. Stortingslimiet 300 euro per dag. Tijdslimiet 12 uren per dag.

Ze zullen toch niet alle afzonderlijke inzetjes bij elkaar optellen?

Overigens moet ik telkens opnieuw met IDIN inloggen, dacht dat één keer voldoende was.

Geplaatst

^^ ik kan hier op dit moment alleen naar raden, omdat ik geen account heb aangemaakt bij Batavia wegens geen linkje van Onetime en geen welkomstbonus.

Van een nu illegale aanbieder weet ik dat ze een instelling hebben waarop een speler zijn maximale inzet per spel kan bepalen.
Dit is hardstikke verantwoord spelen en behoedt de speler voor ongelukjes en tilt. Misschien heeft Batavia dat ook zo ingeregeld?
 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Rudi:

^^ ik kan hier op dit moment alleen naar raden, omdat ik geen account heb aangemaakt bij Batavia wegens geen linkje van Onetime en geen welkomstbonus.

Van een nu illegale aanbieder weet ik dat ze een instelling hebben waarop een speler zijn maximale inzet per spel kan bepalen.
Dit is hardstikke verantwoord spelen en behoedt de speler voor ongelukjes en tilt. Misschien heeft Batavia dat ook zo ingeregeld?
 

Ik heb mijn inzetlimiet op dagelijks 300 euro staan. Ik heb tot nu toe 1 keer 100 euro gestort. Heel vreemd dit.

Geplaatst (bewerkt)
21 minutes ago, Solidagio said:

Ik heb mijn inzetlimiet op dagelijks 300 euro staan. Ik heb tot nu toe 1 keer 100 euro gestort. Heel vreemd dit.

Ja wel een beetje vreemd.
Het zou wel mooi zijn als Batavia een instelbare limiet voor maximale inzet per spel zou hebben, want dit is de meest nuttige limiet voor de speler. 

Vanuit de regelgeving mogen de casino's in vrij grote mate zelf bepalen welke instelbare limieten ze aan de spelers aanbieden.
@jantje lees je mee?
Bij het nu illegale casino ziet dat er zo uit:


image.png.0910669567312fb67d9753c69566f075.png

bewerkt door Rudi
Geplaatst
26 minuten geleden zei Solidagio:

Ik heb mijn inzetlimiet op dagelijks 300 euro staan. Ik heb tot nu toe 1 keer 100 euro gestort. Heel vreemd dit.

Deze error zou je kunnen krijgen als je je inzet limiet hebt bereikt. En met jou inzetten (6 tot 15) zit je in NO TIME aan de 300 euros. 

Bij ons krijg je t makkelijker: Bet rejected - bet limit reached. 

Nee de limieten bij batavia zullen apart van elkaar werken omdat het type limiet verschilt. 

@Rudi videoslots accepteert nog Nederlanders tijdens een licentie aanvraag? Doen ze slim! 

Geplaatst
4 minutes ago, jantje said:


@Rudi videoslots accepteert nog Nederlanders tijdens een licentie aanvraag? Doen ze slim! 

Ik heb wel bijgehouden welke aanbieders er Nederlanders accepteren maar sinds 1 oktober heb ik alleen nog bij legale aanbieders gespeeld.
We kunnen overal nog een tijdje inloggen om de zaken af te ronden, vandaar dat screenshot.

Geplaatst
5 minuten geleden zei osarton:

Lijkt op een Max Activity reached melding. Dus je zit op 300€ aan inzetten over de gekozen periode. Die heb/had je eerder ook bij vele online aanbieders. 

Dus mijn inzetjes worden bij elkaar opgeteld? Tja, dan kan ik me voorstellen dat ik bij elkaar opgeteld maar zó boven de 300 euro uitkom. Wat een stom systeem.

Geplaatst
3 minuten geleden zei Remy de rover:

Het nieuwe normaal

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Ik snap niet ze niets aan dat waardeloze systeem doen. Bij Batavia kan ik de inzetlimiet ook niet wijzigen, want het vakje "bevestigen" blijft grijs. Bij hoger dan 1.000 inzetlimiet verandering, moet je contact opnemen met de klantenservice. Deze snappen 't zelf ook niet en dreunen hun standaardverhaaltje op. Het lijkt wel of je geen geld uit mág geven! haha

Geplaatst
Ik snap niet ze niets aan dat waardeloze systeem doen. Bij Batavia kan ik de inzetlimiet ook niet wijzigen, want het vakje "bevestigen" blijft grijs. Bij hoger dan 1.000 inzetlimiet verandering, moet je contact opnemen met de klantenservice. Deze snappen 't zelf ook niet en dreunen hun standaardverhaaltje op. Het lijkt wel of je geen geld uit mág geven! haha
Is dit een norm die de overheid heeft opgelegd .. waarschijnlijk omdat ze zelf nog niks onder controle te krijgen.. zoals het vanaf dag 1 al ging

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Geplaatst
5 minuten geleden zei Remy de rover:

Is dit een norm die de overheid heeft opgelegd .. waarschijnlijk omdat ze zelf nog niks onder controle te krijgen.. zoals het vanaf dag 1 al ging

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Zal best, heb nu 3 accounts maar kan bij geeneen spelen. Dom gedoe. En als ik nou zo'n onbeheerste grover speelster was, helemaal niet. Maar fijn dat niemand anders hier last van heeft. 😉

Geplaatst
Zal best, heb nu 3 accounts maar kan bij geeneen spelen. Dom gedoe. En als ik nou zo'n onbeheerste grover speelster was, helemaal niet. Maar fijn dat niemand anders hier last van heeft.
Ik denk niet alleen jij maar ook de aanbieders en heel wat uit de groep die wachten op een oplossing

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Geplaatst
40 minuten geleden zei Remy de rover:

Ik denk niet alleen jij maar ook de aanbieders en heel wat uit de groep die wachten op een oplossing

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Ok, dan zijn die heel wat uit de groep rustige en kalme personen. Ik heb altijd de neiging om het uit te schreeuwen! haha

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.