Spring naar bijdragen

Atlantic City of Las Vegas


MrT

Aanbevolen berichten

  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Macau is heel gaaf om een keer gezien te hebben, maar het is Baccarat wat de klok slaat. 85% van de gok-omzet komt uit dit (vrij saaie) spel.

Verwacht geen high-fives, je krijgt op je klote als je een bonusgame krijgt en ze moeten zelfs aan een manager vragen of je een glas wijn kunt krijgen ipv thee/koffie/redbull/fris (wel gratis).

Daarentegen; alles is mooi, schoon en laat vooral je op je wenken bedienen omdat je een Europeaan bent.

In ons hotel werd een aparte VIP balie voor ons geopend, kregen we zonder te vragen een room upgrade etc etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
On 3/18/2024 at 9:25 PM, Gertjan_De_Meern said:

Mij ook totaal niet. Atlantic City lijkt mij wel een keer leuk. Combi met New York.

Heb dat ook gedaan, ook Philadelphia nog een dagje meegepakt. Dat is ook wel echt een aanrader om 1 of 2 daagjes te zijn. Er is een stuk meer te doen dan ik had verwacht. Interessante musea en veel lekker eten (Reading Terminal moet je niet missen). 

AC naar Philadelphia is een uurtje rijden dacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.