Spring naar bijdragen

Uitbetalen bij Bet365


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Santi:

Lange termijn ben ik zeker niet winstgevend als mij geen limieten worden opgelegd. Gelukkig hebben ze die wel en houd ik er niet van als ik lang op mijn geld moet wachten. 

Dat laatste begrijp ik volledig. Niks zo ergelijks als te moeten wachten. Zoals boven ergens reeds benoemd mag dat ook niet meer. M.u.v. witwassen of fraude checks. Ook mag er geen minimale uitbetaling mogelijk zijn.

Wil je ze een loer draaien dan lekker 35kx 1 euro uitbetalen 😉 (mits ze geen max aantal uitbetalingen per dag invoeren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb gekozen voor “annuleren niet mogelijk”.. dus kan de opname nu niet meer annuleren.

Zojuist zei Santi:

Ik heb gekozen voor “annuleren niet mogelijk”.. dus kan de opname nu niet meer annuleren.

En witwassen of fraude checks zullen zij zich dan altijd op kunnen beroepen… terwijl het nergens op gebaseerd is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Santi:

En witwassen of fraude checks zullen zij zich dan altijd op kunnen beroepen… terwijl het nergens op gebaseerd is

Toch denk ik dat je weldra je opname op je bankrekening ziet verschijnen, gelet op meerdere grote opnames die je deed zal dit de ''trigger" zijn geweest voor extra checks van je spelersaccount. Vervelend die vertragingstactiek maar geduld is nu toch het advies. Je speelt of speelde 🤪 bij een legale vergunde aanbieder dus de "red phone" van TO is zeker niet nodig.

Vriendelijk en correct blijven in email en chat en niet storten/spelen totdat je al je opnames op je bankrekening zijn gekomen. Achteraf kun je altijd nog een klacht indienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb bij 365 dit ook gehad al een halfjaar/jaar geleden.

Terwijl ik in de plus stond bij hen, ineens had ik een gemiste oproep vanuit het buitenland en een emailtje dat ik een afspraak moest maken voor een terugbelmoment, voor een bepaalde datum anders zouden ze mijn account in beperkingen zetten.

Dus gemaild en een telefoon gesprek,nogmaals ik stond gewoon in de plus bij bet 365.

Wou van alles weten heb je het in de hand loonstroken bankafschriften, heb hem gevraagd of ie niet beter gewoon kon vragen of ik alsjeblieft mijn account bij hen wou sluiten, nee meneer het is een routine check... Jaja.

Mooi verhaal heb hem bedankt voor de winst en gewaarschuwd als ze zo met klanten omgaan iedereen naar concurenten gaat het lijkt erop dat ze niks geleerd hebben.

Ze eisen een loonstrook en bankafschriften, ze mogen vragen maar zolang ik niet in de min sta en echt niet meer dan 1000 per maand stort vind ik zoiets echt absurde maatregelen, ja ik speelde wel eens 500/1000 op een bet maar dan was dan vaak gewonnen geld met een storting van 250 ofzo.

Opzich is meewerken aan zulke praktijken eigenlijk een teken van verslaving je bent bang je account te verliezen, er zijn genoeg alternatieven joh bet365 is gewoon te groot en geeft niks om klanten die weglopen door dit soort ongein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Santi:

Ik heb gekozen voor “annuleren niet mogelijk”.. dus kan de opname nu niet meer annuleren.

En witwassen of fraude checks zullen zij zich dan altijd op kunnen beroepen… terwijl het nergens op gebaseerd is. 

Als ze Fraude checks willen doen, een serieuze zaak zou je zeggen toch? dan mag je verwachten dat er binnen 1 werkdag gewoon naar gekeken word, voor veiligheid van speler en aanbieder toch?

Alles daarbuiten is gewoon een schande en vertragingstactiek, de fraude check is zo belangrijk dat er gewoon niemand naar kijkt in 10 dagen, gewoon lulkoek en hier zou de KSA keihard tegen moeten optreden.

Bovendien heb je anuleren uitstaan dus lijkt het meer op traineren zodat je naar een andere aanbieder gaat, onbegrijpelijk dat ze dat op deze manier doen want beperkingen tot een euro per bet helpt beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is maar één reden waarom ik meewerk en dat is, omdat ik een opname in behandeling heb. Overigens zal het mij helemaal niets uitmaken als ik niet meer bij bet365 kan/mag spelen, er zijn genoeg aanbieders. Ook zal ik uit eigen beweging niet meer bij bet365 spelen vanwege de duur van uitbetaling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.