Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Lekker hoor! Wat mij betreft gewoon uitbetalen en einde van dit jaar weer opnieuw.
Hebben we naast de €60 per lot nog meer gewonnen? Ik heb niet alle nummers gecontroleerd.
We kunnen ook doen dat we de €60 terugkrijgen en van de resterende prijzen (mits het geen duizenden euro's zijn) opnieuw loten kopen.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Ik vind het prima als het uitbetaald word. Mijn ervaringen met “ het laten staan” en “progressief inzetten” , en “verdubbelen” niet zijn buitengewoon slecht.

Volgend jaar doe ik weer mee. Met gewoon weer 30 euro. Maar de winst van dit jaar krijg ik graag uitbetaald.

Geplaatst
41 minuten geleden zei SupremacyNL:

Wat ik mijzelf nog steeds afvraag is of het alleen bij de 11 (hit) gebleven is. Iemand een idee? 

image.png.1f6e674b47e9652d65dc5e2494126c19.png

De overige drie loten die eindigen op 11 gecheckt met de lijst. Helaas hadden wij die niet. Het blijft dus bij €60. 

Geplaatst

Onetimers, hoe mooi is het om de 11 dik gehit te hebben?! Het is wel niet de jackpot, maar die volgt dan komend jaar maar gewoon! :P Iedereen nogmaals dank voor de enthousiaste deelname, heb het wederom met plezier georganiseerd!

Inmiddels heb ik een appgroep aangemaakt om iedereen te berichten dat hij mij een tikkie/betaalverzoek kan sturen voor het dubbele bedrag van de inleg!

• Like 9
  • Thanks 5

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.