Spring naar bijdragen

Promoties Betcity


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei DeValsspeler:

Waar zie je dat?

In de mail stond geen maximum bedrag, maar in de algemene bonusvoorwaarden staat het volgende onder het kopje deposit bonus. Zie één na laatste zin.

 

<a href='http://onetime.nl/go/betcityF' class='notreplace' title='Betcity' target='_blank'  style=Betcity deposit bonus.jpg">

Hee vreemd. Ik kon er niet meer op kwijt. Mijn vrouw haar account wel nu ineens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Frel:

Heeft iemand van jullie al ervaring met een bonus bij Betcity. Speel je eerst met je eigen geld en kan je de bonus annuleren als je met je eigen geld gewonnen hebt en dit op wil nemen? Ik krijg in de chat 2 x een ander antwoord, dus hopelijk kan ik de ervaring van het forum gebruiken voordat ik stort vanavond😁

Dit verschilt per bonus. De bonusvoorwaarden staan specifiek uitgerwerkt per type bonus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-11-2021 om 15:21 zei DeValsspeler:

Geen idee, staat vast als bonus knop in je account als je op storten klikt als hij nog geldig is. Zelf de mail niet gehad?

Nu ik het las, kreeg ik opeens een actieve herinnering 😅. Was op een moment dat ik het heb weggeklikt 😱 ja sorry, zal het nooooooooiiit mee doen 🙈

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Joos-Close:

Wie weet hoe het zit met de free spins? Vandaag zie ik hem nog niet in mijn account staan. Wordt deze niet om 0.01h de volgende dag bijgeschreven maar 24h nadat je de vorige free spins hebt geactiveerd door te storten? (Is dit te snappen wat ik net schreef? 😅)

Ik had hem laatst op zondag ook een keer niet. Hij staat er nu bij mij wel en volgens mij had ik hem gister later op de dag gespeeld. Heb je voor die van gister al wel de storting rondgespeeld? Misschien dat het daar mis gaat, dat had ik de keer dat ik hem niet kreeg ook nog niet gedaan en ik weet dat er ergens in de voorwaarden staat dat je geen actieve bonus mag hebben lopen om een bepaalde bonus te krijgen (maar weet zo niet of dat voor de freespins ook geldt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik had hem laatst op zondag ook een keer niet. Hij staat er nu bij mij wel en volgens mij had ik hem gister later op de dag gespeeld. Heb je voor die van gister al wel de storting rondgespeeld? Misschien dat het daar mis gaat, dat had ik de keer dat ik hem niet kreeg ook nog niet gedaan en ik weet dat er ergens in de voorwaarden staat dat je geen actieve bonus mag hebben lopen om een bepaalde bonus te krijgen (maar weet zo niet of dat voor de freespins ook geldt).

Was al voor ik de freebet had ingezet… maar gister wel later op dag de free spins gedaan en meteen naar bj gegaan om de €30,- rond te spelen en nog wat inzetten voor de fun op life monopoly 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei DeValsspeler:

Ik had vandaag de Maandag Deposit Bonus niet, maar kwam denk ik omdat ik een withdrawal had lopen. Zodra die goedgekeurd was, stond ook de maandag bonus klaar.

Dat was er dan bij mij ook, zag hem eerst niet en later wel.

Zou er zondag nog een withdrawal hebben gelopen van zaterdag.. bedenk ik nu 🧐

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En alweer een free bet van 5 euro. Deze keer voor een eredivisiewedstrijd. Ze blijven maar uitdelen! 

Ik zag ook nog de actie van 30 euro storten = 60 free spins gratis. Weet dat de 30 euro sowieso een keer moet worden rond gespeeld, maar het is me nog niet duidelijk of de winst uit de free spins nog moet worden rondgespeeld. Iemand die dat zo weet? Anders duik ik de voorwaarden even in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TV78:

En alweer een free bet van 5 euro. Deze keer voor een eredivisiewedstrijd. Ze blijven maar uitdelen! 

Ik zag ook nog de actie van 30 euro storten = 60 free spins gratis. Weet dat de 30 euro sowieso een keer moet worden rond gespeeld, maar het is me nog niet duidelijk of de winst uit de free spins nog moet worden rondgespeeld. Iemand die dat zo weet? Anders duik ik de voorwaarden even in.

Heb net gebruik gemaakt van die bonus en die winst uit de free spins hoeft niet te worden rondgespeeld :) 

Mooi actie dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...