Spring naar bijdragen

Win een FREEBET twv 10 of 15 euro: Voorspelling: Nederland vs Noorwegen vanavond 20:45


Dopey

Aanbevolen berichten

Ik heb trouwens nog een leuke seasonbet gevonden.

TOTO: Barca top 4 odds 1.96

In de topic van Brunsie kwam barca/Koeman ten sprake, dus had daar even mijn mening over gegeven. Tevens gelijk de odds bekeken en zo kwam ik deze tegen. Ik ben van mening dat het niet slechter meer kan gaan bij Barca. Met de komst van Xavi zal de selectie wel een positieve boost krijgen. Het voordeel tov Koeman is dat de spelers terugkeren van hun blessures en de talenten zich verder ontwikkelen. Ik ben van mening dat als deze drie spelers (Gabi, Fati, Pedri) los gaan, dat Barca nog blijft aanhaken bij de (sub)top. De zwakte zit achterin en ze zullen vaak genoeg doelpunten o hun oren krijgen, maar maar deze drie talenten en Depay in de spits zie ik Barca best wat doelpunten maken.

Een Real Madrid en Atletico plaatsen we sowieso bij één van die 4 plekken. Real Sociedad en Sevila zijn de concurrentie voor 2 plekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-11-2021 om 11:08 zei Dopey:

Ik heb trouwens nog een leuke seasonbet gevonden.

Toto: Barca top 4 odds 1.96

In de topic van Brunsie kwam barca/Koeman ten sprake, dus had daar even mijn mening over gegeven. Tevens gelijk de odds bekeken en zo kwam ik deze tegen. Ik ben van mening dat het niet slechter meer kan gaan bij Barca. Met de komst van Xavi zal de selectie wel een positieve boost krijgen. Het voordeel tov Koeman is dat de spelers terugkeren van hun blessures en de talenten zich verder ontwikkelen. Ik ben van mening dat als deze drie spelers (Gabi, Fati, Pedri) los gaan, dat Barca nog blijft aanhaken bij de (sub)top. De zwakte zit achterin en ze zullen vaak genoeg doelpunten o hun oren krijgen, maar maar deze drie talenten en Depay in de spits zie ik Barca best wat doelpunten maken.

Een Real Madrid en Atletico plaatsen we sowieso bij één van die 4 plekken. Real Sociedad en Sevila zijn de concurrentie voor 2 plekken.

Odds gezakt naar 1.89. barca gisteren gewonnen en Real Sociedad en Sevila spelen gelijk. Ik ga steeds meer geloven in deze bet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...