Spring naar bijdragen

Online gokkers gezocht!


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei TV78:

Ingevuld, maar inderdaad niet allemaal helder. "Hoe vaak"; tel ik de dagen? Of de gokmomenten per dag? Of de keren dat ik iets inzet? En is dat dan per weddenschap/spin? 

Heel erg bedankt voor het invullen en voor de feedback! De intentie was de ''letterlijke'' inzet momenten, dus elk (geteld) moment dat iets op welk moment dan ook wordt ingezet. Maar absoluut begrijpelijke feedback. Belangrijk om mee te nemen in het onderzoek. Nogmaals bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei TheGreatOne:

Ingevuld, sommige vragen waren best onduidelijk of onhandige antwoorden mogelijkheden.

Schermafbeelding 2021-11-17 om 18.58.34.png

Schermafbeelding 2021-11-17 om 18.58.07.png

Schermafbeelding 2021-11-17 om 18.57.39.png

Heel erg bedankt voor het invullen van de vragenlijst en de feedback! Hoe had u de vragen prettiger/duidelijker gevonden? Dan kan ik dat meenemen in het onderzoek. Nogmaals bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Solidagio:

Test gedaan. Er is sprake van de laatste 3 maanden, echter het gokken online kan sinds oktober. Is verwarrend. Anderen de test ook gedaan? het rode blokje goed kunnen volgen met de ogen?

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst en het geven van feedback! Heel goed punt inderdaad. Begrijpelijk dat dit als verwarrend ervaren kan worden.
Ik hoor ook graag of anderen het rode blokje goed hebben kunnen volgen.

Nogmaals bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei OnlineGokkersGezocht:

Heel erg bedankt voor het invullen en voor de feedback! De intentie was de ''letterlijke'' inzet momenten, dus elk (geteld) moment dat iets op welk moment dan ook wordt ingezet. Maar absoluut begrijpelijke feedback. Belangrijk om mee te nemen in het onderzoek. Nogmaals bedankt.

Ik ben ook van dagen uitgegaan. Anders is het niet te tellen. Ik doe soms duizenden spins per dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei OnlineGokkersGezocht:

Bedankt voor het invullen van de vragenlijst en het geven van feedback! Heel goed punt inderdaad. Begrijpelijk dat dit als verwarrend ervaren kan worden.
Ik hoor ook graag of anderen het rode blokje goed hebben kunnen volgen.

Nogmaals bedankt!

Er was één keer een soort haperingetje aan de linkerkant. Maar volgens mij was dat expres. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei DeValsspeler:

Ik ben ook van dagen uitgegaan. Anders is het niet te tellen. Ik doe soms duizenden spins per dag.

Begrijpelijk en prima! Ook dit neem ik mee in het onderzoek. Heel erg bedankt voor het invullen en de feedback!

bewerkt door OnlineGokkersGezocht (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.