TheGreatOne Posted November 18, 2021 Report Share Posted November 18, 2021 We hebben van de week een rondje gemaakt bij de klantenservice van alle online casino's die nu legaal en operationeel zijn. Aankomende periode gaan we dit vaker doen en hier ook een uitgebreid artikel over schrijven. Fair Play casino online kon mijn vragen niet beantwoorden aan de telefoon en zou mij verder informeren via de e-mail. Na 2 dagen geen reactie helemaal niks is wel dramatisch. Maar goed het kan nog slechter (HC duurde 3 weken) En er was een klantenservice die we niet eens verstonden. Wat zijn jullie ervaringen bij het Fair Play online casino m.b.t. de klantenservice? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 24, 2021 Author Report Share Posted November 24, 2021 Serieus is wacht nu al een week op in ieder geval 1 of 2 mails op mijn vragen. Bizar dat het gewoon stil blijft! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saskia2502 Posted November 25, 2021 Report Share Posted November 25, 2021 Hier hetzelfde vanaf 16 nov 1 X mail ontvangen nadat ik een chat had gehad over de storing… in de mail stond….. dat er storing is daarna niks meer ik vind dit echt ongelofelijk gewoon Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 29, 2021 Author Report Share Posted November 29, 2021 @Saskia2502bij jou al opgelost? Het lijkt wel een klucht, ik heb gewoon niks meer gehoord, gezien, gelezen van support. Ze hadden beloofd om te mailen omdat ze het antwoord niet wisten telefonisch. Ik wacht nog steeds, bijna 2 weken geleden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saskia2502 Posted November 29, 2021 Report Share Posted November 29, 2021 [mention=2804]Saskia2502[/mention]bij jou al opgelost? Het lijkt wel een klucht, ik heb gewoon niks meer gehoord, gezien, gelezen van support. Ze hadden beloofd om te mailen omdat ze het antwoord niet wisten telefonisch. Ik wacht nog steeds, bijna 2 weken geleden. Nee! Exact hetzelfde hier.Ik ook mails gestuurd op de chat aantal x daar ook gezegd dat er meer spelers eigenlijk steeds maar worden afgewimpeld met het slappe excuus dat ze er zo druk mee zijn… Het is echt ongelofelijk ze zijn met de spel provider in overleg ja prachtig allemaal maar bedenk even een oplossing zo moeilijk kan het niet zijn… ik stond in de 3 vrije spin van dag 1 op 4 euro nog wat nog 19 fs tegoed in de bonus en 19 van de verdere 20 en dan dus die 4 dagen 20fDus ik zou zeggen compenseren en andere provider of weet ik wat maar dit is echt te schandalig voor woorden Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted November 29, 2021 Report Share Posted November 29, 2021 Ik kreeg vlotte respons op de livechat maar de reactie was nu niet echt je van het.. Afgelopen vrijdag een uitbetaling ingeschoten , deze werd zaterdag goedgekeurd maar staat nu nog altijd op bevestigd... Iban transacties zijn toch echt instant tegenwoordig.. Reactie op de chat ; duurt langer ivm het weekend.. 🙄 Gezien de andere ellende die ik hier lees denk ik dat ik FP geen business meer ga geven verder.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted November 29, 2021 Report Share Posted November 29, 2021 Ik heb het gevoel dat de casino's een beetje onderschat hebben hoeveel contacten je krijgt. Toen ik nog bij de support van een groen casino werkte zaten we voor NL altijd met minimaal 15-20 mensen en dan hadden we non stop een queue. (terwijl we 4 chats tegelijk deden) daarbij was er ook altijd een lijst van 200 emails die beantwoord moesten worden. Om een goede support te hebben moet je dus echt wel 20-25 mensen constant aan het werk hebben. zeker nu er maar een paar aanbieders zijn voor heel NL 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted November 29, 2021 Report Share Posted November 29, 2021 Bij Betcity is dat goed geregeld, 24u chat helpdesk en binnen paar minuten heb je iemand in de chat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 29, 2021 Author Report Share Posted November 29, 2021 5 minuten geleden zei Dopey: Bij Betcity is dat goed geregeld, 24u chat helpdesk en binnen paar minuten heb je iemand in de chat. Daar zitten ook 30 man op de klantenservice @LuukFOD Ik denk dat de andere online casino's hier nog totaal niet aankomen die in Nederland opereren m.b.t. de klantenservice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted November 30, 2021 Report Share Posted November 30, 2021 22 uur geleden zei TheGreatOne: Daar zitten ook 30 man op de klantenservice @LuukFOD Ik denk dat de andere online casino's hier nog totaal niet aankomen die in Nederland opereren m.b.t. de klantenservice. Ik had in t begin wachtrijen met 25 man voor me. Groot voordeel is natuurlijk dat ze eenvoudig een blik uitzendkrachten kunnen opentrekken. Op Malta is dat stukken lastiger. Ik zou de Unibets en Oranje casinos van deze wereld ook aanraden, zodra ze de licentie hebben, een dependance te maken in de randstad. Nooit een tekort aan potentiele werknemers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 10, 2021 Author Report Share Posted December 10, 2021 Ok de mail is uiteindelijk nooit gekomen nav mijn 2 telefoontjes, vorige week nog een keer gebeld en namen niet op. Dan maar in de mail en daar reageren ze rap op, er werden wel paar foutjes gemaakt mbt bonussen die niet helder en goed in het systeem gingen, toen ik daar netjes naar vroeg was het even 2 dagen stil en toen op de laatste dag van de bonus kwamen ze met een helder antwoord. Maar mijn probleem was nog niet opgelost mbt de bonussen (Sinterklaas), maar goed even laten rusten en snap ook dat alles nieuw is (no worries klanten service). Toen ik vanochtend de Telegraaf las kwam ik deze reclame tegen: en toen dacht ik, SAY WHAT. het was zo onduidelijk die mail en Sinterklaas bonus en werkte ook niet! En hier staat duidelijk: Duidelijk Bonusvoorwaarden: Dat vind ik Fair 🙂. laten we zeggen dat ik het afgelopen dat weekend behoorlijk kan ontkrachten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted December 10, 2021 Report Share Posted December 10, 2021 45 minuten geleden zei TheGreatOne: Ok de mail is uiteindelijk nooit gekomen nav mijn 2 telefoontjes, vorige week nog een keer gebeld en namen niet op. Dan maar in de mail en daar reageren ze rap op, er werden wel paar foutjes gemaakt mbt bonussen die niet helder en goed in het systeem gingen, toen ik daar netjes naar vroeg was het even 2 dagen stil en toen op de laatste dag van de bonus kwamen ze met een helder antwoord. Maar mijn probleem was nog niet opgelost mbt de bonussen (Sinterklaas), maar goed even laten rusten en snap ook dat alles nieuw is (no worries klanten service). Toen ik vanochtend de Telegraaf las kwam ik deze reclame tegen: en toen dacht ik, SAY WHAT. het was zo onduidelijk die mail en Sinterklaas bonus en werkte ook niet! En hier staat duidelijk: Duidelijk Bonusvoorwaarden: Dat vind ik Fair 🙂. laten we zeggen dat ik het afgelopen dat weekend behoorlijk kan ontkrachten! To be fair 🙂 : ze hebben onduidelijke slechte bonusvoorwaarden wel rap aangepast en beter gemaakt. Laten we hopen dat ze met kerst dezelfde promotie doen als met sinterklaas, dan komen ze bij mij toch in de top drie van december. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saskia2502 Posted January 12, 2022 Report Share Posted January 12, 2022 Ik ben een hele tijd niet in staat geweest nog iets te posten over het hele gebeuren bij FairPlay maar ik zal jullie zeggen afgelopen week nog 2 x gemailt omdat ik NOG niks terug gehoord heb en wat denk je… nu nog niet nog niet een standaard mailtje terug echt ongelofelijk ditVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 12, 2022 Author Report Share Posted January 12, 2022 Ik had van mijn telefoontjes ook nooit meer wat terug gehoord, kinderziektes hoop ik. Onze @Lady_Diamond heeft Fair Play Online ook getest en er een vlog en blog van gemaakt: https://www.onetime.nl/online-casino-nieuws/registratie-fairplay-online 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solidagio Posted January 12, 2022 Report Share Posted January 12, 2022 42 minuten geleden zei TheGreatOne: Ik had van mijn telefoontjes ook nooit meer wat terug gehoord, kinderziektes hoop ik. Onze @Lady_Diamond heeft Fair Play Online ook getest en er een vlog en blog van gemaakt: https://www.onetime.nl/online-casino-nieuws/registratie-fairplay-online Zó herkenbaar dat je de laptop wel door het raam wilt gooien uit frustratie! haha 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FreebetFreddie Posted January 12, 2022 Report Share Posted January 12, 2022 De livechat reageerde bij mij wel redelijk snel. Het probleem is dat ik een paar keer in eerste of tweede instantie een verkeerd antwoord kreeg of dat het antwoord iets als “dat denk ik wel” was. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.