Spring naar bijdragen

De aanloop problemen van de huidige legale aanbieders


Rmnd78

Aanbevolen berichten

Nou het online spelen is dan bijna 2 maanden een feit.

Je moet alle aanbieders een kans geven om te groeien en betere service te verlenen.

Dat gezegd hebbende, vind ik het ook wel weer tenenkrommend.

Jarenlang lijdzaam toe moeten kijken als Casino, hoe de buitenlandse partijen geld verdienen in Nederland.

Had dan ook gekeken HOE en WAT deze partijen aanbieden.

Volgens mij liggen de huidige legale aanbieders nog een straatlengte achter.

Dan praat ik uit eigen ervaring en vergelijking.

Kleine dingetjes die niet lekker gaan maar best belangrijk zijn.

Gegevens die ingevuld worden als je jezelf aanmeld via IDIN namelijk zijn top en makkelijk.

Echter kan het dan ook weleens fout gaan....

Bij Jacks is bij het geval op dit moment dat er een uitbetaling niet plaats kan vinden omdat je bij hun zelf je gegevens voor een deel moet invullen en bevestigen voor een uitbetaling.

Je voornaam invullen en achternaam is daar een onderdeel van.

Jammer dat door IDIN het e.e.a. dus is ingevuld en niet is aan te passen.

De live chat kon ik daardoor ook gelijk beoordelen door het gebruik ervan.

Werd snel en in het Nederlands te woord gestaan, echter deze "agent" kon voor mij niks doen en mag ik het de volgende dag wederom proberen.

Vreemd om te horen dat de tafelspellen in een studio uitgevoerd worden vanaf Malta??

Dat even terzijde.......

Batavia wacht ik nog op een code om voor het eerst in te loggen....dit duurt nu echter al een paar uur.

Bet365 heb ik ook een uitbetaling staan die al 24 uur loopt.

 

Zijn van die kleine dingetjes allemaal die best al strak en goed geregeld hadden kunnen zijn .........denk ik.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik schaar het maar even onder de noemer, onervarenheid! Ik verbaas me ook, het is snel leren anders zullen we partijen over een aantal jaar niet eens terug zien. 

 

Er is op dit moment gewoon te weinig kennis in huis, vele vacatures staan open maar er zijn gewoon weg geen geschikte ervaren kandidaten te vinden. Uiteraard zijn er vele kinderziektes maar het niet reageren op spelers die de klanten service contacteren is geen rocket science!  Dat de overheid (cruks) en IDIN soms niet functioneren kan ik nog in the heat of the moment ook nog wel begrijpen/accepteren. 

Miljoenen uitgeven aan tv reclame maar nieuwe spelers geen bonus geven vind ik ook een interessante keuze. Casino's die een lagere RTP hanteren? Beperkt aanbod. Een rondspel bonus x 75 (wtf?) Goed het zal ongetwijfeld allemaal wel goed komen maar je kan nu al een paar partijen uitgummen, de grote jongens staan te poppelen om vele klanten terug te veroveren. Klanten service die ik niet kan verstaan en zelfs een beetje (anti) sociaal is? 

Het is zoekende, balans vinden, wat werkt, verschillende zetten, ik begrijp het ook echt wel en is even doorkomen, voor zowel de spelers als de aanbieders, over een aantal jaar is de markt hier ook volwassen en kunnen we de echte balans opmaken.

De grote winnaar op dit moment is de overheid, veel KSB (kansspelbelasting) binnen harken en spelers zijn zeker beter beschermd. Wel super irritant om elke keer weer die pop ups weg te klikken en geen auto spin (maar wel turbo spin aanzetten via de spatie balk en je kan wel bonus buys kopen van 800€ of spins doen van 100€! Lekkere bescherming voor de speler(s)?

Al met al, is het een bijzondere en dynamische tijd en kan er ook wel van genieten 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las overigens dat TOTO €25.000 heeft terugbetaald aan 217 spelers (in totaal dus) onder de 24 jaar, die meer hadden verloren dan de vooraf bepaalde €400 per maand. Bij TOTO mogen jongvolwassenen namelijk niet meer dan €400 verliezen en door een fout in de instellingen kon dit wel. Mooie actie van ze om het verlies te compenseren.

Overigens vraag ik me af @TheGreatOne hebben online casino's jullie ook benaderd om eens te sparren/mee te denken? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei DennMann:

 

Overigens vraag ik me af @TheGreatOne hebben online casino's jullie ook benaderd om eens te sparren/mee te denken? 

Ze hebben wel ons boek gelezen en daarom zijn ze niet zo scheutig met acties 🙂 Maar het gaat veranderen je merkt het nu al, met bepaalde promoties, (zie bet365). Sommige hebben het licht nog niet gezien maar volgen wel het forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik ben het helemaal eens met mijn collega's. Voordat u zich opnieuw inschrijft moet u alle informatie over het casino verzamelen en zoeken naar weddenschap opties op verschillende casino gidsen, zoals [/url]gratis casino spins in Nederland. Zij geven meestal alle noodzakelijke informatie over bonussen, aanbiedingen en ga zo maar door. Echter, je moet deze gidsen ook controleren. Kijk voor degenen met de beste geloofwaardigheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.