Rmnd78 Posted November 25, 2021 Report Share Posted November 25, 2021 Nou het online spelen is dan bijna 2 maanden een feit. Je moet alle aanbieders een kans geven om te groeien en betere service te verlenen. Dat gezegd hebbende, vind ik het ook wel weer tenenkrommend. Jarenlang lijdzaam toe moeten kijken als Casino, hoe de buitenlandse partijen geld verdienen in Nederland. Had dan ook gekeken HOE en WAT deze partijen aanbieden. Volgens mij liggen de huidige legale aanbieders nog een straatlengte achter. Dan praat ik uit eigen ervaring en vergelijking. Kleine dingetjes die niet lekker gaan maar best belangrijk zijn. Gegevens die ingevuld worden als je jezelf aanmeld via IDIN namelijk zijn top en makkelijk. Echter kan het dan ook weleens fout gaan.... Bij Jacks is bij het geval op dit moment dat er een uitbetaling niet plaats kan vinden omdat je bij hun zelf je gegevens voor een deel moet invullen en bevestigen voor een uitbetaling. Je voornaam invullen en achternaam is daar een onderdeel van. Jammer dat door IDIN het e.e.a. dus is ingevuld en niet is aan te passen. De live chat kon ik daardoor ook gelijk beoordelen door het gebruik ervan. Werd snel en in het Nederlands te woord gestaan, echter deze "agent" kon voor mij niks doen en mag ik het de volgende dag wederom proberen. Vreemd om te horen dat de tafelspellen in een studio uitgevoerd worden vanaf Malta?? Dat even terzijde....... Batavia wacht ik nog op een code om voor het eerst in te loggen....dit duurt nu echter al een paar uur. Bet365 heb ik ook een uitbetaling staan die al 24 uur loopt. Zijn van die kleine dingetjes allemaal die best al strak en goed geregeld hadden kunnen zijn .........denk ik. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 25, 2021 Report Share Posted November 25, 2021 Ik schaar het maar even onder de noemer, onervarenheid! Ik verbaas me ook, het is snel leren anders zullen we partijen over een aantal jaar niet eens terug zien. Er is op dit moment gewoon te weinig kennis in huis, vele vacatures staan open maar er zijn gewoon weg geen geschikte ervaren kandidaten te vinden. Uiteraard zijn er vele kinderziektes maar het niet reageren op spelers die de klanten service contacteren is geen rocket science! Dat de overheid (cruks) en IDIN soms niet functioneren kan ik nog in the heat of the moment ook nog wel begrijpen/accepteren. Miljoenen uitgeven aan tv reclame maar nieuwe spelers geen bonus geven vind ik ook een interessante keuze. Casino's die een lagere RTP hanteren? Beperkt aanbod. Een rondspel bonus x 75 (wtf?) Goed het zal ongetwijfeld allemaal wel goed komen maar je kan nu al een paar partijen uitgummen, de grote jongens staan te poppelen om vele klanten terug te veroveren. Klanten service die ik niet kan verstaan en zelfs een beetje (anti) sociaal is? Het is zoekende, balans vinden, wat werkt, verschillende zetten, ik begrijp het ook echt wel en is even doorkomen, voor zowel de spelers als de aanbieders, over een aantal jaar is de markt hier ook volwassen en kunnen we de echte balans opmaken. De grote winnaar op dit moment is de overheid, veel KSB (kansspelbelasting) binnen harken en spelers zijn zeker beter beschermd. Wel super irritant om elke keer weer die pop ups weg te klikken en geen auto spin (maar wel turbo spin aanzetten via de spatie balk en je kan wel bonus buys kopen van 800€ of spins doen van 100€! Lekkere bescherming voor de speler(s)? Al met al, is het een bijzondere en dynamische tijd en kan er ook wel van genieten 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted November 26, 2021 Report Share Posted November 26, 2021 Ik las overigens dat TOTO €25.000 heeft terugbetaald aan 217 spelers (in totaal dus) onder de 24 jaar, die meer hadden verloren dan de vooraf bepaalde €400 per maand. Bij TOTO mogen jongvolwassenen namelijk niet meer dan €400 verliezen en door een fout in de instellingen kon dit wel. Mooie actie van ze om het verlies te compenseren. Overigens vraag ik me af @TheGreatOne hebben online casino's jullie ook benaderd om eens te sparren/mee te denken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 26, 2021 Report Share Posted November 26, 2021 9 uur geleden zei DennMann: Overigens vraag ik me af @TheGreatOne hebben online casino's jullie ook benaderd om eens te sparren/mee te denken? Ze hebben wel ons boek gelezen en daarom zijn ze niet zo scheutig met acties 🙂 Maar het gaat veranderen je merkt het nu al, met bepaalde promoties, (zie bet365). Sommige hebben het licht nog niet gezien maar volgen wel het forum. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
progokker Posted December 6, 2021 Report Share Posted December 6, 2021 Ik ben het helemaal eens met mijn collega's. Voordat u zich opnieuw inschrijft moet u alle informatie over het casino verzamelen en zoeken naar weddenschap opties op verschillende casino gidsen, zoals [/url]gratis casino spins in Nederland. Zij geven meestal alle noodzakelijke informatie over bonussen, aanbiedingen en ga zo maar door. Echter, je moet deze gidsen ook controleren. Kijk voor degenen met de beste geloofwaardigheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted December 6, 2021 Report Share Posted December 6, 2021 Beste @progokker, helaas zijn links naar illegale websites zoals die van u hier niet toegestaan! Een KVA keurmerk is noodzakelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.