Spring naar bijdragen

Blogs over poker?


Peneloopee

Aanbevolen berichten

Bloggen is uit. Twitchen is hip!!

Ik zag trouwens net dat op Malta er elke dag een toernooi word georganiseerd voor schappelijke prijs .

En cashgames 1-2 met 4% rake.

Dus als onetime wil sponseren wil ik best een pokerblog over poker op Malta gaan bijhouden op Onetime.nl

Dus @thegreatone en @jackpot kom maar met die aanbiedingen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vertel eens hoe lang pokeren jullie al? Of is poker niet hip meer volgens jullie?

Ik poker zelf al vanaf 1996 en wat was ik verliefd op dit mooie kaartspelletje. De laatste 5 jaar heb ik bijna niet meer gespeeld en toen ik van de week bij de opening van de Master Classics of poker was in Amsterdam dacht ik. Ik mis het!!! poker blijft een geniaal mooi spel en met zoveel variabelen en dieptes kan je hier een heel leven mee vooruit.

poker is dan ongetwijfeld minder hip dan in 2007 maar zal altijd een grote rol van betekenis blijven spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over enkele dagen zal er weer een geweldig artikel verschijnen op de frontpage van een van Nederlands beste pokerspelers Laurent Veltman. Dit zal het eerste deel zijn in een langere serie.

Volgens mij noem je nou iemand een van Nederlands beste pokerspelers die al niet meer speelt maar mental coach is geworden? Hij kaart al vanaf 2007 niet meer volgens zijn eigen gegevens.

Uiteraard zal die veel zinnigs kunnen zeggen over t mentale vlak.

Maar dit is natuurlijk nooit het zelfde als een Pokerblog!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard is dit geen blog, maar wel een ervaringsverhalen reeks.

Tja en of hij de beste pokerspeler is, is subjectief. Ik denk dat in de periode dat hij speelde dat er geen 5 spelers in Nederland waren die beter waren.

Maar wel een mooi onderwerp, welke 5 spelers in Nederland zijn op dit moment de beste spelers volgens jou @luukfod?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk persoonlijk dat dat moeilijk zeggen is. Kijk je cashgame. Kijk je Mtt. En sommige toppers kent niemand omdat ze alleen live grinden. Wat ik wel weet is dat er van de toppers van weleer. Zeg maar de hoogtedagen van Pi weinig zijn overgebleven. Omdat de games moeilijker zijn geworden. Omdat 10 uur daags grinden zwaar is. Of andere interesses.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.