André Jansen Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Een sprankelend debuut bij het spelen op BETcity Toch maar een keer online een gokje wagen met in gedachten het komende wielerseizoen, waar ik wil proberen mensen te bewegen een gokje te wagen op de wielerwedstrijden. Voor mensen die m'n columns lezen wel bekend, ik was (net als m'n broers) wielrenner op een vrij hoog niveau. Bijna 10 jaar geleden, eiegen lijk nog de begintijd van social media, gestart met een groep voor wielrenners: https://www.facebook.com/groups/wielrennenANEKDOTES/ (WAF) dat inmiddels is uitgegroeid tot een community met wereldwijd zo'n 60.000 leden. Als rechtgeaard OneTimer en casinoman van 't eerste uur is er dus een 100% match! Van oudsher werd er bij de wedstrijden gegokt, en wie maakte er niet 'een pooltje' tijdens de Tour de France op het werk? Dus ingeschreven op BETcity, met de bedoeling m'n weddenschappen te delen met de leden van WAF. Na het storten van €100 eerst maar even oriënteren, en koos om op een slot te spelen met 5 cent. en wat denk je? Na 2 spelletjes op deze kast m'n €100 weg! Uiteraard contact gezocht, klacht ingediend (overigens prima service), en het antwoord: Klantenservice (BetCity.nl) 2 feb. 2022 20:12 CET Hoi André, Je hebt contact gehad met de klantenservice over het spel Take 5. Wij hebben je spelrondes onderzocht en gevonden dat je op 29 januari om 14:09:53 in hebt gezet met een bedrag van €100 en deze hebt verloren. Daarna heb je nog 1x ingezet om 14:10:08 met een inzet van €0,75 en deze ook verloren. Je eindbalans na het spelen van deze bedragen was €0,19. Er zijn geen opmerkelijkheden of fouten gevonden. Alle rondes zijn correct afgehandeld. Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet / Kind regards, Jasmine Teamlead Customer Support _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Mijn vraag aan jullie: 'Ooit zoiets meegemaakt?' - Zou BETcity in dit geval coulance kunnen betrachten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Heb je niet per ongeluk op 'max inzet' geklikt? Die staat naast de spinbutton. Wel super zuur! 1 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 (edited) Hoi André, wat vervelend. Natuurlijk is restitutie of een gedeeltelijke compensatie uit coulance mogelijk. In het verleden heb ik regelmatig dergelijke gevallen zien langs komen bij tal van casino's. Maar minstens zo vaak ook dat er niet wordt gecorrigeerd. Waar ik als speler benieuwd naar ben is het volgende: - als er een paar mensen zijn die nog nooit de Take Five slot hebben gespeeld willen aangeven op welke inzet de slot standaard opent, lijkt me interessant om te zien. - voor mij is de maximum inzet op Take Five = 5 euro is dat bij andere mensen ook het geval? André heeft kennelijk op 100 euro gespind. Natuurlijk kan het zijn dat deze slot een software update heeft gehad en daar kan Betcity wellicht niks aan doen, maar ik ben ook hier wel naar benieuwd. By the way, ik stort ook wel eens met het idee om sportweddenschappen uit te zoeken maar verlies dan eerst alles op slots Edited February 3, 2022 by Rudi (see edit history) 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 31 minuten geleden zei TV78: Heb je niet per ongeluk op 'max inzet' geklikt? Die staat naast de spinbutton. Wel super zuur! Dank @André Jansen voor deze informatie. Ik denk inderdaad dat dit gebeurd is. De MAX Inzet button zit ook vlak (links) naast de spin button. Foutje is zo gemaakt. Wat zeg ik, ik klik soms ook per ongeluk op de max bet knop omdat ik even niet oplet. (bij andere kasten, ken Take 5 niet) Ik zal @BetCity Helpdesk even informeren over dit geval. Het is natuurlijk altijd een eigen verantwoordelijkheid die een speler heeft als die gaat gokken. Echter André speelt nooit online en denkt ik ga het eens proberen om een gokje te wagen en kijken hoe alles werkt (hoe werkt registeren, wat voor speelautomaten hebben ze). Hij komt door alles heen, stort €100,00 en drukt een keer en is alles weg terwijl die gewoon even wilde spelen met €0,05 (zo staat de kast ook bij het begin) met die paarse knop een klik en leeg is je account (in theorie had die natuurlijk ook dik kunnen winnen) Een man van 69, eerste keer online gokken en dan meteen met zijn neus in de boter vallen omdat die niet bekend is met dit soort zaken. Snap dat support denkt, jammer maar had je maar goed moeten opletten. Maar is en kan ook best lastig zijn, niet alleen voor ouderen! 3 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Ah ja ik begin het beter te begrijpen, ik heb het proberen te reconstrueren. Indien je saldo op het casino hoger is dan EUR 100 , dan zet de 'max bet' knop op Take Five de inzet naar EUR 100. Je moet dan nog wel de startknop indrukken voordat je gaat spinnen, maar ook de spatiebalk zorgt voor een spin. Bij een saldo lager dan EUR 100 wordt de max. inzet niet proportioneel verhoogd naar de maximaal mogelijke inzet maar blijf je op 5 cent staan. Dit is een beetje een heel ongelukkige setting van de slot provider. Bij veel andere slot providers is het zo dat 'max bet' (als die er al op zit) de inzet verhoogt naar het maximum voor de coinsize die je speelt . Dan nog is het jammer dat je bij Betcity (nog) niet kan instellen dat je maximale inzet per draai onder een bepaalde drempel blijft. Volgens mij heeft nog geen enkele in Nederland gelicenseerde provider deze instelling al geregeld, maar heb ik in het verleden ook wel gezien (videoslots) 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 1 hour ago, André Jansen said: Mijn vraag aan jullie: 'Ooit zoiets meegemaakt?' Nou ik wel en ik denk meer dan de helft van de online casino oldtimers ook! En al helemaal de mensen die een kat in huis hebben haha Vroegáh was het redelijk standaard voor slot providers dat alleen de spatiebalk indrukken al genoeg was voor een maxbet spin. Bij providers als Microgaming ging je dan naar de maxbet voor de coinsize waar je op zat te spelen, maar bij Netent ging de coinsize omhoog en draaide je volle bak op de hoogst mogelijke coinsize. Later (rond 2014?) zijn deze praktijken afgezwakt, dan werd het indrukken van de spatiebalk een gewone spin op dezelfde inzet als de laatste, en het activeren van een 'max bet' button gooit tegenwoordig wel de bet omhoog, maar je draait niet meteen. En dan heb je deze mevrouw nog, die drukte per ongeluk ook de maxbet button: 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BetCity Helpdesk Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 1 uur geleden zei André Jansen: Een sprankelend debuut bij het spelen op Betcity Toch maar een keer online een gokje wagen met in gedachten het komende wielerseizoen, waar ik wil proberen mensen te bewegen een gokje te wagen op de wielerwedstrijden. Voor mensen die m'n columns lezen wel bekend, ik was (net als m'n broers) wielrenner op een vrij hoog niveau. Bijna 10 jaar geleden, eiegen lijk nog de begintijd van social media, gestart met een groep voor wielrenners: https://www.facebook.com/groups/wielrennenANEKDOTES/ (WAF) dat inmiddels is uitgegroeid tot een community met wereldwijd zo'n 60.000 leden. Als rechtgeaard OneTimer en casinoman van 't eerste uur is er dus een 100% match! Van oudsher werd er bij de wedstrijden gegokt, en wie maakte er niet 'een pooltje' tijdens de Tour de France op het werk? Dus ingeschreven op Betcity, met de bedoeling m'n weddenschappen te delen met de leden van WAF. Na het storten van €100 eerst maar even oriënteren, en koos om op een slot te spelen met 5 cent. en wat denk je? Na 2 spelletjes op deze kast m'n €100 weg! Uiteraard contact gezocht, klacht ingediend (overigens prima service), en het antwoord: Klantenservice (BetCity.nl) 2 feb. 2022 20:12 CET Hoi André, Je hebt contact gehad met de klantenservice over het spel Take 5. Wij hebben je spelrondes onderzocht en gevonden dat je op 29 januari om 14:09:53 in hebt gezet met een bedrag van €100 en deze hebt verloren. Daarna heb je nog 1x ingezet om 14:10:08 met een inzet van €0,75 en deze ook verloren. Je eindbalans na het spelen van deze bedragen was €0,19. Er zijn geen opmerkelijkheden of fouten gevonden. Alle rondes zijn correct afgehandeld. Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet / Kind regards, Jasmine Teamlead Customer Support _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Mijn vraag aan jullie: 'Ooit zoiets meegemaakt?' - Zou Betcity in dit geval coulance kunnen betrachten? Betcity.jpg"> Beste André, In eerste instantie bedankt voor het vertrouwen in BetCity. Natuurlijk betreuren wij om te lezen dat jouw ervaring met ons platform niet ideaal is verlopen. Goed dat je contact hebt gezocht met onze klantenservice om dit te bespreken, al vind je het waarschijnlijk wel jammer dat je niet helemaal het gewenste antwoord hebt gekregen. Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik om toch nog iets meer toelichting te geven vanuit onze kant waarom we in deze situatie helaas geen coulance kunnen geven. Wat jou is gebeurd, is erg ongelukkig. Zoals ik het lees, heb je inderdaad (per ongeluk) op de 'max inzet' knop gedrukt, waardoor de inzet op 100,00 euro kwam te staan. Vervolgens heb je de spin-knop gebruikt en draaide je dus met 100,00 euro. Helaas won je in deze ronde niets en was je saldo dus direct flink verlaagd. Dat is erg vervelend, maar voor ons geen situatie waar wij iets aan kunnen doen. Voor al onze spelers geldt dat het de eigen verantwoordelijkheid is om in de gaten te houden hoe hoog je inzet is wanneer je besluit te spelen. Tevens is het voor ons natuurlijk in de basis ook erg lastig, ondanks dat de omschreven situatie geloofwaardig klinkt, om in te schatten of iets per ongeluk is gegaan. Spelers die een gewaagd gokje doen en hier achteraf spijt van hebben, komen natuurlijk niet in aanmerking voor een dergelijke coulance, waardoor we besloten hebben om dit soort situaties niet te doen. Tot slot is het dan ook nog zo dat je vanzelfsprekend bij winst ook gewoon recht had gehad op de prijs, waardoor dit bij verlies helaas omgekeerd van toepassing is. Samenvattend vinden wij het spijtig om te lezen dat jouw ervaring met ons platform niet optimaal is geweest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar kunnen we hier helaas niets meer aan veranderen. We spreken natuurlijk wel de hoop uit dat je nog het vertrouwen hebt in BetCity en in de toekomst meer geluk hebt met het spelen op ons platform. 4 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 super zuur André, maar het had inderdaad ook de andere kant kunnen opgaan, vraag maar aan @TheTurtle Maar ik vind het ook belachelijk btw..ff offtopic..als je een nieuwe slot probeert, deze altijd begint met een hoge inzet..zoals 2 of 2,5 per draai! Niet echt verantwoord spelen..het zou eigenlijk moeten beginnen op de laagste inzet. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Ben het met Lady Diamond eens dat een slot standaard op een lage inzet zou moeten staan, van 1 euro of lager. Maar had de topicstarter ook geklaagd als hij per ongeluk 1k had gewonnen met 100 euro inzet? Ik denk het niet. Iedereen overkomt het wel eens, zo'n fout maak je maar 1 of 2 keer en dan let je verder wel goed op. Ik ben wel eens 400 euro kwijtgeraakt omdat ik een of ander suf spel op max bet aan het "uitproberen" was, zonder dat ik doorhad dat ik ingelogd was. Dacht dus met fun money te spelen. Het is jammer, maar wel je eigen verantwoordelijkheid. Ik schaamde mij rot toen ik de helpdesk vroeg waar mijn saldo gebleven was en ze mij keurig uitlegden hoe en wanneer ik toch echt mijn geld had verspeeld. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solidagio Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Ik weet niet eens meer wanneer en hoe, maar een tijdje geleden al heb ik een dergelijk voorval meegemaakt en hier op One Time gemeld. Heb toen ook reacties gekregen. De clientenservice vond het jammer en kon er niks aan doen. Was ook met een onduidelijke inzet, waarbij ik na 2 keer spinnen pas doorhad dat mijn saldo er doorheen vloog. Ik speel zelden een kast, maar als ik 't doe en het is niet overduidelijk hoe de inzet geregeld is, ben ik gelijk weer weg. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Jammer dat André hier tegen aan is gelopen, en ik snap ook wel dat Betcity op dit moment niets doet in zijn richting. Maar ik ben er van overtuigd dat dit issue meer een kwestie van kinderziektes van de Nederlandse casino's is dan wat anders. In de niet gelicenseerde situatie hebben we jaren geleden precies dezelfde issues meegemaakt en dat is toen ook veranderd bij alle betere casino's. Betcity is één van de betere huidige in Nederland gelicenseerde casino's en heeft al eerder laten zien verbeteringen door te voeren. Ik hoop en verwacht dat het issue waar André tegen aan is gelopen wordt aangepakt waardoor dit niet nog bij vele andere mensen gaat gebeuren. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 (edited) .. Edited February 3, 2022 by Rudi verkeerde thread sorry (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solidagio Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 47 minuten geleden zei Rudi: Jammer dat André hier tegen aan is gelopen, en ik snap ook wel dat Betcity op dit moment niets doet in zijn richting. Maar ik ben er van overtuigd dat dit issue meer een kwestie van kinderziektes van de Nederlandse casino's is dan wat anders. In de niet gelicenseerde situatie hebben we jaren geleden precies dezelfde issues meegemaakt en dat is toen ook veranderd bij alle betere casino's. Betcity is één van de betere huidige in Nederland gelicenseerde casino's en heeft al eerder laten zien verbeteringen door te voeren. Ik hoop en verwacht dat het issue waar André tegen aan is gelopen wordt aangepakt waardoor dit niet nog bij vele andere mensen gaat gebeuren. Misschien is een limiet per inzet een idee. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAlkmaar Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Ondanks ik de reactie van Betcity deels kan begrijpen, zou enige coulance in de vorm van een free bet wel op z’n plaats zijn. Een gokkast hoort mijns inziens niet op een hoge start inzet te staan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 3, 2022 Report Share Posted February 3, 2022 Het had meer te maken met op de verkeerde knop drukken denk ik (Max bet). Denk dat betcity best idd tegemoet wil komen maar niet een voorbeeld openbaar wil zetten om bij fout van klant en klacht meteen coulance toe te passen. Blijft zuur , maar van andere kant het was ‘maar 100 euro’. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Jansen Posted February 4, 2022 Author Report Share Posted February 4, 2022 14 uur geleden zei BetCity Helpdesk: Beste André, In eerste instantie bedankt voor het vertrouwen in Betcity. Natuurlijk betreuren wij om te lezen dat jouw ervaring met ons platform niet ideaal is verlopen. Goed dat je contact hebt gezocht met onze klantenservice om dit te bespreken, al vind je het waarschijnlijk wel jammer dat je niet helemaal het gewenste antwoord hebt gekregen. Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik om toch nog iets meer toelichting te geven vanuit onze kant waarom we in deze situatie helaas geen coulance kunnen geven. Wat jou is gebeurd, is erg ongelukkig. Zoals ik het lees, heb je inderdaad (per ongeluk) op de 'max inzet' knop gedrukt, waardoor de inzet op 100,00 euro kwam te staan. Vervolgens heb je de spin-knop gebruikt en draaide je dus met 100,00 euro. Helaas won je in deze ronde niets en was je saldo dus direct flink verlaagd. Dat is erg vervelend, maar voor ons geen situatie waar wij iets aan kunnen doen. Voor al onze spelers geldt dat het de eigen verantwoordelijkheid is om in de gaten te houden hoe hoog je inzet is wanneer je besluit te spelen. Tevens is het voor ons natuurlijk in de basis ook erg lastig, ondanks dat de omschreven situatie geloofwaardig klinkt, om in te schatten of iets per ongeluk is gegaan. Spelers die een gewaagd gokje doen en hier achteraf spijt van hebben, komen natuurlijk niet in aanmerking voor een dergelijke coulance, waardoor we besloten hebben om dit soort situaties niet te doen. Tot slot is het dan ook nog zo dat je vanzelfsprekend bij winst ook gewoon recht had gehad op de prijs, waardoor dit bij verlies helaas omgekeerd van toepassing is. Samenvattend vinden wij het spijtig om te lezen dat jouw ervaring met ons platform niet optimaal is geweest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar kunnen we hier helaas niets meer aan veranderen. We spreken natuurlijk wel de hoop uit dat je nog het vertrouwen hebt in Betcity en in de toekomst meer geluk hebt met het spelen op ons platform. Dank voor deze reactie, het vertrouwen in BETcity blijkt terecht, waarvoor mijn complimenten. Inmiddels heb ik weer gestort en met name uw aanbod 'wielrennen in sportsbook' gespeeld en zelfs gepromoot in m'n internationale netwerk over de wielersport (zie o.a.: https://www.facebook.com/groups/wielrennenANEKDOTES ) Echter, in een geval zoals het mij overkwam als volkomen onervaren online speler zou ik de mogelijkheid van coulance toch nogmaals overwegen als provider, ik refereer aan m'n jarenlange ervaring als floormanager bij Holland Casino, waar gelijksoortige voorvallen zich regelmatig voordeden. Als voldoende reden was om de goede trouw van de gast positief in te schatten werd bijna altijd overgegaan tot coulance. Ik zou het zeer op prijs stellen als u alsnog wilt overgaan tot coulance, al stijgt mij als 'zéér ervaren casinomedewerker en -ondernemer' het schaamrood naar het hoofd. Met vriendelijke groet, André Jansen, alias 'WAFbaas'.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aerschtuner Posted February 4, 2022 Report Share Posted February 4, 2022 Vorige week nog gehad. Per ongeluk op 100 euro per spin gedrukt en ineens zien dat je nog maar 75 cent in je account hebt. Eigen schuld, helaas. Keurige reactie van Betcity. Als ze hier gaan roepen "No problem, Andre! Hier is je poen terug!" dan regent het hier topics en wordt de helpdesk overspoeld. NU maar hopen dat ze je een mailtje sturen en je tegemoet komen. Als dat het geval is: lekker voor jezelf houden 😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted February 4, 2022 Report Share Posted February 4, 2022 Het is wel erg balen dat je in 1x 100E kwijt bent. Misschien een fout van jezelf, doordat max bet vaak aanstaat als je een kast opent. Elk geval vind ik het netjes dat @BetCity Helpdesk reageerde. Ze zullen vast nog wel met een leuke oplossing komen of niet @BetCity Helpdesk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solidagio Posted February 4, 2022 Report Share Posted February 4, 2022 41 minuten geleden zei Aerschtuner: Vorige week nog gehad. Per ongeluk op 100 euro per spin gedrukt en ineens zien dat je nog maar 75 cent in je account hebt. Eigen schuld, helaas. Keurige reactie van Betcity. Als ze hier gaan roepen "No problem, Andre! Hier is je poen terug!" dan regent het hier topics en wordt de helpdesk overspoeld. NU maar hopen dat ze je een mailtje sturen en je tegemoet komen. Als dat het geval is: lekker voor jezelf houden 😉 Ze gaan er natuurlijk vanuit dat 't niet geheim blijft als ze het geld teruggeven. Daarbij kost 't enorm veel tijd om deze verzoeken te behandelen. Ze hebben 't razend druk en hebben vermoed ik voor een standaard reactie gekozen. Hoe vaak gebeurt 't wel niet? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted February 4, 2022 Report Share Posted February 4, 2022 12 hours ago, TAlkmaar said: Een gokkast hoort mijns inziens niet op een hoge start inzet te staan. Dit is weliswaar een goed punt maar dit heeft Betcity aardig voor elkaar, voor zover ik heb gezien openen alle kasten op een redelijk normale inzet. Wat je bij alle casino's ook wel ziet is dat na free spins die meestal op minimum inzet worden uitgespeeld, er naar de standaard inzet wordt overgeschakeld die iets hoger ligt. @BetCity Helpdesk bedankt voor de nette reactie hier op het forum. Ik heb van alle providers in de slots catalogus van Betcity bekeken of er 'max bet' op de slots zit en wat die activeert. Ik ben wel geschrokken want vroeg of laat gaat het mis met iemand die op een Greentube slot per ongeluk vanaf €0,25 een €2500 spin activeert en speelt. Atomic slots lab: geen max bet functie Pragmatic: geen max bet functie Stakelogic: geen max bet functie Netent: max bet functie zet de inzet naar maximum inzet voor geselecteerde coinsize (= 10 keer minimum) Gamomat: max bet functie verhoogt de inzet naar maximaal mogelijk (Take Five EUR 100 = 2000 keer standaard inzet) Red Tiger: geen max bet functie GreenTube: max bet functie zet de inzet naar maximum inzet mogelijk (Wild spinner EUR 2500 = 10000 keer standaard inzet!) Merkur: max bet functie zet de inzet naar maximum inzet mogelijk (diverse kasten EUR 20 = 200 keer standaard inzet) Peter & Sons: geen max bet functie Oryx gaming: de ene slot met max bet functie zet de inzet naar 10 coins en activeert direct ook een spin Nog een puntje: in de lobby staat Take Five aangegeven als een slot met maximum inzet per spin van EUR 10. André speelde zijn eerste spin daar op EUR 100 dat is tien keer zo hoog als aangegeven. Willen jullie nog eens kijken naar mogelijke verbeterpunten alsjeblieft? 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BetCity Helpdesk Posted February 4, 2022 Report Share Posted February 4, 2022 2 uur geleden zei Rudi: Dit is weliswaar een goed punt maar dit heeft Betcity aardig voor elkaar, voor zover ik heb gezien openen alle kasten op een redelijk normale inzet. Wat je bij alle casino's ook wel ziet is dat na free spins die meestal op minimum inzet worden uitgespeeld, er naar de standaard inzet wordt overgeschakeld die iets hoger ligt. @BetCity Helpdesk bedankt voor de nette reactie hier op het forum. Ik heb van alle providers in de slots catalogus van Betcity bekeken of er 'max bet' op de slots zit en wat die activeert. Ik ben wel geschrokken want vroeg of laat gaat het mis met iemand die op een Greentube slot per ongeluk vanaf €0,25 een €2500 spin activeert en speelt. Atomic slots lab: geen max bet functie Pragmatic: geen max bet functie Stakelogic: geen max bet functie Netent: max bet functie zet de inzet naar maximum inzet voor geselecteerde coinsize (= 10 keer minimum) Gamomat: max bet functie verhoogt de inzet naar maximaal mogelijk (Take Five EUR 100 = 2000 keer standaard inzet) Red Tiger: geen max bet functie GreenTube: max bet functie zet de inzet naar maximum inzet mogelijk (Wild spinner EUR 2500 = 10000 keer standaard inzet!) Merkur: max bet functie zet de inzet naar maximum inzet mogelijk (diverse kasten EUR 20 = 200 keer standaard inzet) Peter & Sons: geen max bet functie Oryx gaming: de ene slot met max bet functie zet de inzet naar 10 coins en activeert direct ook een spin Nog een puntje: in de lobby staat Take Five aangegeven als een slot met maximum inzet per spin van EUR 10. André speelde zijn eerste spin daar op EUR 100 dat is tien keer zo hoog als aangegeven. Willen jullie nog eens kijken naar mogelijke verbeterpunten alsjeblieft? Bedankt voor je feedback Rudi! Ik heb het doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat er gekeken kan worden naar eventuele verbeteringen op het platform 5 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted February 5, 2022 Report Share Posted February 5, 2022 @BetCity Helpdesk Als jullie toch bezig zijn, kunnen jullie dan ook het lettertype van het saldo wijzigen. Sommige getallen zijn zeer lastig van elkaar te onderscheiden met het huidige lettertype. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted February 5, 2022 Report Share Posted February 5, 2022 Valt wel mee toch @DeValsspeler ik zie duidelijk dat je nog €81 op je account hebt staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 (edited) Op 5-2-2022 om 12:48 zei rhellevo: Valt wel mee toch @DeValsspeler ik zie duidelijk dat je nog €81 op je account hebt staan. Dank voor het illustreren van mijn punt, het was €81,90 En als het 61,80 was geweest had ik het ook geloofd. Edited February 7, 2022 by DeValsspeler (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted February 7, 2022 Report Share Posted February 7, 2022 Op 5-2-2022 om 11:44 zei DeValsspeler: @BetCity Helpdesk Als jullie toch bezig zijn, kunnen jullie dan ook het lettertype van het saldo wijzigen. Sommige getallen zijn zeer lastig van elkaar te onderscheiden met het huidige lettertype. precies dit! hahaha 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.