Spring naar bijdragen

vraag over de jacks or better gokkast


Aanbevolen berichten

Ik zat deze week met een vriend in de rookruimte in zantvoort op de jacks or better kast te spelen.

Als je op die kast een prijs krijgt heb je optie om te dubbelen.

In beeld krijg je dan 1 kaart open en 4 kaarten dicht je moet om te winnen er 1 kiezen die hoger is dan de kaart die al open was.

Mijn vraag is nou maakt het uit welke kaart ik kies of krijg ik ongeacht welke ik kies dezelfde te kaart te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
Wat ik heb begrepen is het zo dat er achter iedere kaart een unieke kaart schuilgaat. Het maakt dus wel degelijk uit welke je kiest.

Toevallig ruim een maand geleden een keer voor het eerst met een collega op zo'n kast gespeeld.

Ik vind het een frustrerend spel. Geregeld een Aas of een koning gehad waar je dan boven moet zien te komen. Heb je een 6 dan lukt me het heel goed om een 5 te kiezen. We hadden geen geluk, geregeld pakte we de slechtste kaart. We hebben wel heel lang kunnen spelen voor ons geld. Begonnen met 10 euro en geëindigd met 10 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.